morning after pil
maandag 15 november 2010 om 22:31
Hey allemaal,
Voel me 1 van de velen die dit soort vragen stelt maar toch doe ik het.
Ruim een week geleden is het condoom geknapt, en is mijn vriend dus in mij klaargekomen. Volgende ochtend heb ik voor het eerst in mijn leven de moring afterpil gehaald en deze meteen ingenomen.
Nu heb ik al een paar dagen erg zere borsten, zal me allemaal wel zorgen om niks maken. En haal zo wie zo morgen voor de zekerheid een zwangerschaps test.
Is het mogelijk om zwanger te zijn na map?
Voel me 1 van de velen die dit soort vragen stelt maar toch doe ik het.
Ruim een week geleden is het condoom geknapt, en is mijn vriend dus in mij klaargekomen. Volgende ochtend heb ik voor het eerst in mijn leven de moring afterpil gehaald en deze meteen ingenomen.
Nu heb ik al een paar dagen erg zere borsten, zal me allemaal wel zorgen om niks maken. En haal zo wie zo morgen voor de zekerheid een zwangerschaps test.
Is het mogelijk om zwanger te zijn na map?

dinsdag 23 november 2010 om 12:00
quote:annie2 schreef op 23 november 2010 @ 11:58:
Hoi mensen, wat een ellende
Vorige week test gedaan die gaf aan niet zwanger, volede me nog steeds anders en test nu weer, wel zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een ellende, en nu?
Ach jee, en je was nog wel zo voorzichtig!
Sterkte met je beslissing...
Hoi mensen, wat een ellende
Vorige week test gedaan die gaf aan niet zwanger, volede me nog steeds anders en test nu weer, wel zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een ellende, en nu?
Ach jee, en je was nog wel zo voorzichtig!
Sterkte met je beslissing...
dinsdag 23 november 2010 om 12:05
dinsdag 23 november 2010 om 23:05
woensdag 24 november 2010 om 13:22
Bij de huisarts geweest, zij heeft voor mij een afspraak gemaakt bij een abortus kliniek, een week wachten. wordt een lange week. Nu ben ik alleen niet vrij deze dag, en de dagen erna ook niet.
Hoe werkt dat, moet ik mij nu al ziekmelden voor die dag (en de dag erna), proberen met collega's te ruilen? En wat vertel ik mijn werkgever?
Of kan je de volgende dag gewoon werken?
Hoe werkt dat, moet ik mij nu al ziekmelden voor die dag (en de dag erna), proberen met collega's te ruilen? En wat vertel ik mijn werkgever?
Of kan je de volgende dag gewoon werken?
woensdag 24 november 2010 om 13:30
Hoi
Je kan een vertrouwenspersoon op je werk zoeken.
Ik moest pas om een andere reden naar het ziekenhuis en ik heb vooraf gemeld dat ik moest en me op de dag zelf ziekgemeld. Ik denk dat jij dat ook wel kan doen.
Misschien dat je aan de engel kan vragen om je titel te veranderen.
Wat zegt je vriend er van?
Heel veel sterkte
Je kan een vertrouwenspersoon op je werk zoeken.
Ik moest pas om een andere reden naar het ziekenhuis en ik heb vooraf gemeld dat ik moest en me op de dag zelf ziekgemeld. Ik denk dat jij dat ook wel kan doen.
Misschien dat je aan de engel kan vragen om je titel te veranderen.
Wat zegt je vriend er van?
Heel veel sterkte
woensdag 24 november 2010 om 13:39
Vriend ga ik het vanavond vertellen, ik weet gewoon heel zeker dat ik geen kind wil, is misschien heel onaardig, dat ik hem niet mee laat beslissen.
Werk in een klein bedrijf, waar eigenlijk prive ook veel besproken wordt. Maar dit gaat me te ver, denk dat ik verteldat ik naar het ziekenhuis moet om iets (moedervlek?) weg te laten halen.
Ga er wel voor zorgen dat er iemand met me meegaat, dat lijkt me wel fijn. Vind het moeilijk om het er met anderen over te hebben is och een gevoelig punt.
Werk in een klein bedrijf, waar eigenlijk prive ook veel besproken wordt. Maar dit gaat me te ver, denk dat ik verteldat ik naar het ziekenhuis moet om iets (moedervlek?) weg te laten halen.
Ga er wel voor zorgen dat er iemand met me meegaat, dat lijkt me wel fijn. Vind het moeilijk om het er met anderen over te hebben is och een gevoelig punt.
woensdag 24 november 2010 om 13:45
hey annie
ten eerste sterkte! wat een schrik
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik zou je aanraden de dag daarop ook vrij te nemen.
Ivm t bloedverlies en dat je gewoon ff kan bijkomen.
Mss dat je vriend met je mee kan? Dat is denk ik wel t fijnst voor je, dat jullie er samen doorheen komen.
Heb je enig idee hoe hij zal reageren?
ten eerste sterkte! wat een schrik

Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik zou je aanraden de dag daarop ook vrij te nemen.
Ivm t bloedverlies en dat je gewoon ff kan bijkomen.
Mss dat je vriend met je mee kan? Dat is denk ik wel t fijnst voor je, dat jullie er samen doorheen komen.
Heb je enig idee hoe hij zal reageren?
woensdag 24 november 2010 om 13:58
Ik heb werkelijk geen idee hoe hij gaat reageren, we kennen elkaar nog maar 4 maanden, ik hoop wel dat we er hetzelfde over denken. En dat hij dus ook mee met me gaat.
Ik werk in de horeca, dus die extra dag kan ik waarschijnlijk wel gebruiken. Zal zo mijn werkgever eens bellen.
Kan het zo erg niet bevatten. Ja ok, een condoom kan scheuren is een kleine kans op. maar dat je nog zwanger bent na map, wist niet eens dat het mogelijk was!
Ik werk in de horeca, dus die extra dag kan ik waarschijnlijk wel gebruiken. Zal zo mijn werkgever eens bellen.
Kan het zo erg niet bevatten. Ja ok, een condoom kan scheuren is een kleine kans op. maar dat je nog zwanger bent na map, wist niet eens dat het mogelijk was!