Size does matter

20-11-2010 02:21 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden,

sinds een paar weken heb ik een nieuwe lover. We raken heel erg opgewonden van elkaar en ik wil graag seks met hem, maar hij is erg klein geschapen (zowel in lengte als in breedte). En ja, iedereen zegt dat het niet de maat is maar wat hij ermee doet. Hij heeft aanzienlijk meer ervaring (in aantal ) dan ik en zegt nooit klachten gehad te hebben. Zelf ben ik ook niet onhandig (na bijna 16 jaar relaties) en heb ik 'kleine' partners gehad, maar met deze lukt het echt niet. Wat te doen???
quote:Nathalie2008 schreef op 23 november 2010 @ 16:53:

Eens met Zamirah. Te lang is helemaal niet prettig. Het gaat om de dikte.

Da's waar, uit ervaring weet ik ook dat de meeste vrouwen dikker lekkerder vinden dan langer, spreek ik niet tegen.

Het enige wat ik wou zeggen is dat de "diepte" van een vrouw ook wat kan verschillen.

Wat voor de ene te lang is, kan voor de andere net goed zijn.
quote:JohnnyCake schreef op 22 november 2010 @ 13:32:

Zolang TO niet met harde cijfers komt ga ik er van uit dat het aan beiden ligt: haar vriendje heeft een kleintje en zij heeft een wijde diepe vagina.

Dit dus. Misschien heeft haar vriendje ergens een topic lopen dat hij haar te groot vind. Als we al op deze manier elkaar gaan beoordelen is het wmb terecht als hij het uitmaakt met haar :S

Beoordelen op penis formaat. Geef het eerst eens een kans? Misschien is hij wel bereid om dingen te doen voor je die andere mannen niet zouden willen?
Hmmm, ik denk dat grootte tot op bepaalde hoogte wel degelijk van belang is, maar dat is subjectief.

Uiteraard kan vriendlief misschien beter aan de slag met een iets "smallere" vriendin, of ogekeerd kan TO misschien beter aan de slag met een iets fors geschapener vriendje.

Hoe dan ook, aan elk tekort (letterlijk in dit geval ), is altijd een mouw te passen, gewoon kwestie van fantasie te gebruiken.

Er zijn voldoende standjes die meer stimulatie geven, en met een stel geoefende bekkenbodemspieren kan je ook al flink aan de slag.
quote:jaja8080 schreef op 23 november 2010 @ 12:44:

[...]

Dit ziet er uit als krampjes.

Sterkte!
quote:Frankie33 schreef op 23 november 2010 @ 17:41:

[...]

Dit ziet er uit als krampjes.

Sterkte!Waarmee?
Ligt er ook aan wat je gewend bent. Als je vanaf het begin altijd een wat grotere in je voelt, en de x erop is kleiner, ja dat voel je wel. Dan gaat je voorkeur uit naar een grotere.

Ik denk dat het voor een man niet anders is, een strakke kut heeft bij de meeste mannen de voorkeur.
quote:momodoe schreef op 24 november 2010 @ 13:47:

Dan gaat je voorkeur uit naar een grotere.

Ik denk dat het voor een man niet anders is, een strakke kut heeft bij de meeste mannen de voorkeur.Klopt.

Maar een vrouw kan haar bekken spieren trainen zodat de strakheid, in de meeste gevallen, toeneemt.

Een man met een "dunne" of een "korte" heeft niets te trainen.

Die is gewoon "de lul".

En zal het moeten compenseren met andere "vaardigheden".
quote:Dave890 schreef op 24 november 2010 @ 15:10:

[...]En zal het moeten compenseren met andere "vaardigheden". En dát is m.i. het enige goede antwoord hier, als man écht zo enorm leuk is, maak er dan samen wat van, als de afmeting reden genoeg is om te dumpen, is er meer aan de hand lijkt me...
quote:Brillemoos schreef op 24 november 2010 @ 15:25:

[...]

En dát is m.i. het enige goede antwoord hier, als 'n man écht zo enorm leuk is, maak er dan samen wat van, als de afmeting reden genoeg is om te dumpen, is er meer aan de hand lijkt me...Mee eens.
quote:Brillemoos schreef op 24 november 2010 @ 15:25:

[...]

En dát is m.i. het enige goede antwoord hier, als man écht zo enorm leuk is, maak er dan samen wat van, als de afmeting reden genoeg is om te dumpen, is er meer aan de hand lijkt me...Daar zit wat in maar aan de andere kant: als je neuken belangrijk vindt en niks geeft om hand en mondwerk, is het wel een domper op de feestvreugde.
quote:Zamirah schreef op 24 november 2010 @ 16:13:

[...]

Daar zit wat in maar aan de andere kant: als je neuken belangrijk vindt en niks geeft om hand en mondwerk, is het wel een domper op de feestvreugde.Mee eens, maar als dat het enige is dat in een relatie de feestvreugde "ont-dompen" kan, wellicht toch maar een einde maken aan het 1-2'tje? Dan blijft er weinig over dat samen gedeeld wordt...
Nee hoor, de afmeting kan VOOR MIJ zeker reden genoeg zijn om te dumpen, al is de man nog zo leuk. Ik vind sex belangrijk in een relatie -het verschil tussen goede vriendschap en een relatie is sex, nietwaar..?) en ik weet VOOR MEZELF ook dat als dát niet goed zit, het geen goede relatie zal worden. En een echt heeel kleintje is voor mij gewoon een no-go (nogmaals, het hoeft echt geen joekel te zijn, liever niet zelfs).

Hoe treurig dit misschien voor sommigen ook klinkt...

*Zit toevallig te denken aan Amanda bij Sex and the City....zij had een hele leuke man ontmoet, helemaal i love etc. Gaat ze voor t eerst met m naar bed, heeft ie echt een superklein geval. Ze baalde er stevig van, maar heeft er wel een punt achter gezet. Tsja...klinkt hard, maar kan dus gebeuren..*

Daarom wil ik ook nooit al te lang wachten met sex. Ik wil weten hoe en wat.
quote:Nathalie2008 schreef op 25 november 2010 @ 15:07:

Daarom wil ik ook nooit al te lang wachten met sex. Ik wil weten hoe en wat.

Helemaal mee eens! Sex is zeker niet onbelangrijk. Ook op dat vlak moet het klikken.

En de maat ois daarom ook niet onbelangrijk.. Niet voor niets dat je in het assortiment dildo's vele van stevig formaat aantreft!
Als ik een serieuze relatie zou willen met een man, dan zou ik er niet over vallen als hij een kleintje zou hebben.

Als het mij alleen om de seks te doen zou zijn, tsja, zou dan wel teleurgesteld zijn, maar dan nog...vind neuken immers niet het lekkerste
Ik ben in elk geval blij dat ik me er in mijn leven uberhaupt niet meer mee bezig hoef te houden. Ik vind seks zo'n puur egoistische drang dat ik er klaar mee ben (dus niemand hoeft mij klaar te maken want ik ben het al).
quote:Frankie33 schreef op 25 november 2010 @ 17:03:

Ik ben in elk geval blij dat ik me er in mijn leven uberhaupt niet meer mee bezig hoef te houden. Ik vind seks zo'n puur egoistische drang dat ik er klaar mee ben (dus niemand hoeft mij klaar te maken want ik ben het al).

wou dat ik dat kon zeggen!
quote:Frankie33 schreef op 25 november 2010 @ 17:03:

Ik ben in elk geval blij dat ik me er in mijn leven uberhaupt niet meer mee bezig hoef te houden. Ik vind seks zo'n puur egoistische drang dat ik er klaar mee ben (dus niemand hoeft mij klaar te maken want ik ben het al).??? Ik vind het juist meer iets wat je "geeft" (liefde, genot, aandacht ...)
Hoe kan je nou willen zeggen dat je er klaar mee bent nathalie?
@badmeester, je hebt niet goed gelezen: Dat is een uitspraak van @Frankie33 op 17.03.

Nathalie haalt deze uitspraak alleen aan.

Ben trouwens ook erg benieuwd naar waarom Frankie33 niet meer hoeft/ermee klaar is.

@Frankie33: Vertel!
@ donderstraal

Oh gewoon. De smaak is er af. Van mannen. Zit geen greintje mysterie meer aan voor mij. Ze vervelen me (specifiek als man dan; als mens is wat anders). Wat ik van mannen nodig zou kunnen hebben bezit ik zelf al. Daarvoor ga ik dus geen ingewikkelde machtsverhoudingen in het leven roepen. Want machtsverhoudingen, dat is waar een seksuele relatie in de kern op neerkomt. En daar heb ik ook al geen zin in. Heb ik al eerder uitgelegd op dit topic.
Nou Frankie, tenzij je 79 jaar bent vind ik het een nogal voorbarig besluit.

Maar wat me nog prikkelt en nieuwsgierig maakt is jouw opmerking : "Wat ik van mannen nodig zou kunnen hebben bezit ik zelf al."

Vertel...
quote:Jole schreef op 25 november 2010 @ 15:49:

Als het mij alleen om de seks te doen zou zijn, tsja, zou dan wel teleurgesteld zijn, maar dan nog...vind neuken immers niet het lekkersteIk wel, ik vind neuken wel het belangrijkste. Om oraal geef ik totaal niet ( liever niet, krijg altijd de neiging om de bloemetjes op het behang te tellen) en na een vinger wil ik een lul.
quote:donderstraal schreef op 25 november 2010 @ 19:54:

Nou Frankie, tenzij je 79 jaar bent vind ik het een nogal voorbarig besluit.

Maar wat me nog prikkelt en nieuwsgierig maakt is jouw opmerking : "Wat ik van mannen nodig zou kunnen hebben bezit ik zelf al."

Vertel...

Jouw posts vervelen me ook. Slaapverwekkend.

Dus doei!
Ik vind dat een rare reactie van jou Frankie. Ik vroeg me serieus af waarom je tot zo`n uitspraak komt.

Vind je defensieve houding dan ook onnodig.
Frankie, toch nog even. Ik vind het echt een zwaktebod als je geen antwoord wilt/durft te geven op mijn vraag. Dat je bij anderen misschien indruk wekt door met kennis te gooien en als slaapverwekkend af te serveren, fijn voor je dat je dat voor elkaar hebt gekregen.

Mijn vraag was serieus en verdient gewoon een serieus antwoord. Dat je dat antwoord niet kunt geven omdat je (door gekwetstheid?) uit je nek zit te bluffen: ok, Je goed recht. Maar zit anderen dan niet af te zeiken als je wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven