Werk & Studie alle pijlers

Dilemma help!!

24-11-2010 19:34 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Precies dat wat jij in je laatste alinea noemt, zo denk ik er ook over. Zo te lezen krijg je een veel leukere baan en daar gaat het om. En inderdaad; wie weet kun je alsnog doorgroeien en je diploma houd je hoe dan ook in je zak. Wie weet komt het later weer van pas, zeker in dit vakgebied.

Ik zeg, ga ervoor als het goed genoeg voelt!
Ik zou er voor gaan. Zoveel mensen hebben uiteindelijk een baan die niks met de studie te maken heeft. je kan altijd ergens inrollen.
Dat het niets of alleen zijdelings met je studie te maken heeft is toch niet erg?

Als de baan je leuk lijkt en je gaat er op veel vlakken op vooruit, dan moet je dat toch gewoon doen?
Ik zou zeggen: ga ervoor. Als alleen je diploma de reden is om het niet te doen, terwijl er zoveel meer redenen zijn om het wel te doen, zou ik het doen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dat je hier over twijfelt
Frankly my dear, I don"t give a damn
huh? het maakt toch helemaal niet uit dat deze betere baan niet bij je studie past? Combinatie diploma + werkervaring is veel belangrijker. Succes!
Alles wat al genoemd is, mits het niveau van de functie overeen komt met je opleiding. Als het een baan is op een lager niveau, is er meer informatie nodig om je te adviseren. Misschien kun je iets meer over de functies vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven