help ik word 40

24-11-2010 22:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een dilemma: vorig jaar werd mijn man 40 en heb ik een verrassingsfeestje voor hem georganiseerd. Heel leuk en gezellig. Vooral omdat hij zelf eigenlijk wel wilde vieren, maar het zo lang voor zich uit schoof dat hij te laat was om iedereen op tijd uit te nodigen.

Nu wordt ik zelf in de zomervakantie 40. En ik wil een feest.

Maar het kan zo zijn dat mijn man ook een verrassingsfeestje voor mij wil organiseren. En dat kan ik hem natuurlijk niet vragen, dan is het geen verrassing meer. Maar als hij niets organiseert, wil ik het zelf doen. Dus moet ik het wel weten.

Heeft iemand voor mij tips hoe ik dit moet aanpakken?
Had je man vorig jaar niet hetzelfde dilemma? Kun je hem niet vragen hoe hij het heeft aangepakt?
Iedereen uitnodigen en zeggen dat je op een bepaalde dag je verjaardag viert. Feest voorbereiden en voor de rest laten komen zoals het komen gaat. Heeft hij ook wat voor jou in petto dan zul je dit dus pas weten wanneer het gebeurt. Niet eerder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Op tijd met "alles" beginnen, maar dat doe je al........
@eierdopje, mijn man had dat dilemma niet. Hij verwachtte het echt (echt!) niet, zat alleen maar te balen dat hij zelf niet op tijd iets ging regelen. Daarom hou ik mijn hart ook vast voor zijn eventuele plan om mij te verrassen

@enn, ik weet niet of ik dat aankan....

@quattro
Je verwacht toch niet dat je man eventueel al bezig is met een verrassingsfeest, terwijl het nog 3/4 jaar duurt voor je jarig bent....Sowieso, dat je dat wel hebt gedaan voor je man, wil nog niet zeggen dat hij dat voor jou doet. Veel leuker om samen te doen. Ik zou het niet in de zomervakantie plannen (of je moet weinig mensen met kids kennen), maar er gelijk erna of zo. Nu heb je nog 9 maanden te tijd, meer dan genoeg lijkt. Vier je het thuis? Leuk foto'tje, Nina Hagen?
Oeoeoeoehhhh wat een mogelijkheid voor een ernstige teleurstelling. Is je man zich bewust van zijn verantwoordelijkheid voor het welzijn van de rest van jullie relatie?
Vraag gewoon aan al je vrienden of ze je verjaardag willen komen vieren in een cafe. Want op die manier kun je dus een eventuele surprise party niet mis lopen. ALs je iets gaat organiseren zoals een bbqparty in de tuin gaat maak je het je man wel er moeilijk om daar nog onderuit te komen!
quote:Enn schreef op 24 november 2010 @ 22:21:

Iedereen uitnodigen en zeggen dat je op een bepaalde dag je verjaardag viert. Feest voorbereiden en voor de rest laten komen zoals het komen gaat. Heeft hij ook wat voor jou in petto dan zul je dit dus pas weten wanneer het gebeurt. Niet eerder.

Het kan ook andersom, je wacht gewoon tot je verjaardag (of een week erna) of er iets geregeld c.q. gepland is door iemand (je man of mss wel een vriendin) en zo niet dan plan je je eigen feest.

Het hoeft toch niet perse op de dag zelf?
quote:spicegirl schreef op 24 november 2010 @ 22:34:

@enn, ik weet niet of ik dat aankan....

Dan kan het geen verrassing meer zijn dan wil jij de controle hebben in deze en zal je dus vooraf weten óf je een "verrassing" gaat krijgen.

Wat is dat toch met mensen? Wél een verrrassing willen echter vooraf willen weten of ze het krijgen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:namita schreef op 25 november 2010 @ 00:32:

[...]

Het kan ook andersom, je wacht gewoon tot je verjaardag (of een week erna) of er iets geregeld c.q. gepland is door iemand (je man of mss wel een vriendin) en zo niet dan plan je je eigen feest.

Het hoeft toch niet perse op de dag zelf?Kan ook.... van mij hoeft dat niet hoor!
quote:Loekie2010 schreef op 24 november 2010 @ 23:10:

Oeoeoeoehhhh wat een mogelijkheid voor een ernstige teleurstelling. Is je man zich bewust van zijn verantwoordelijkheid voor het welzijn van de rest van jullie relatie?

Wellicht herhaaldelijk en nadrukkelijk aangeven dat je wél een verrassing verwacht .... man wat een verassing zal me dát zijn !

Ik heb al een paar keer een 40 -feest/ bbq thuis gehad van mensen die al 42 jaar oud waren geworden. Die vierden het toen pas en niet op de dag dat ze 40 werden.
ok, lesje loslaten voor spicegirl......

Ik laat het denk ik inderdaad gewoon maar. Kan altijd nog vlak na de vakantie een bbq party regelen. Ik was idd gefixeerd op de datum zelf. Maar dan is iedereen inderdaad gewoon met vakantie waarschijnlijk.....

Bedankt voor de reacties!

@misskatie, nee: één van de dames van strawberry swichtblade (als je dat iets zegt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven