Het Theehuis
zondag 9 december 2007 om 10:16
Oh my! Het kotskakvirus is dus echt beeldschermoverdraagbaar! Ik weet wel dat de weerstand wordt opgebouwd door ziek zijn maar deze mag onze deur even voorbij gaan hoor!
Btw, speklapje voor Wup staat voor vanavond op het program. We kwamen gister om half 6 thuis (5 uur etenstijd) en ik heb dus maar even een potje uit de kast gerukt. Waar meneer vervolgens niets van at want hij was veel te moe om eten interessant te vinden, alleen de yoghurt ging erin. Dahag 99 cent
Btw, speklapje voor Wup staat voor vanavond op het program. We kwamen gister om half 6 thuis (5 uur etenstijd) en ik heb dus maar even een potje uit de kast gerukt. Waar meneer vervolgens niets van at want hij was veel te moe om eten interessant te vinden, alleen de yoghurt ging erin. Dahag 99 cent
zondag 9 december 2007 om 10:57
Ja die Kess hè!
Ik heb me gisteren in de auto bedacht dat ik een autostoeltje op Wups verlanglijstje voor z`n verjaardag ga zetten. En die dan aan m`n vader ga vragen. Kan er best vanaf. Had ik al eens verteld dat de beste man "renteniert" en onlangs een BMW X5 Executive van z`n eigen zakcentjes heeft gekocht?
En zit me nu af te vragen of ik een 90-delige bestekcassette aan de Kerstman kan vragen of dat dat een beetje geval "don`t push your luck" is
Ik heb me gisteren in de auto bedacht dat ik een autostoeltje op Wups verlanglijstje voor z`n verjaardag ga zetten. En die dan aan m`n vader ga vragen. Kan er best vanaf. Had ik al eens verteld dat de beste man "renteniert" en onlangs een BMW X5 Executive van z`n eigen zakcentjes heeft gekocht?
En zit me nu af te vragen of ik een 90-delige bestekcassette aan de Kerstman kan vragen of dat dat een beetje geval "don`t push your luck" is
zondag 9 december 2007 om 11:04
Autostoeltje is een goed idee, Pep! Vito puilt ook echt uit de cosi. Is nu echt een kwestie van proppen. We moeten voor Tony een nieuw stoeltje kopen (uit de vanaf 14 kg-categorie ofoz, moet eens even goed kijken hoe dat nou zit) en dan kan Vito in het huidige stoeltje van Tony. Doorschuifactie dus. Vito in de cosi is echt bijna niet meer te tillen!
Bestekcassette: go for it!
Bestekcassette: go for it!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 9 december 2007 om 11:11
Jah ik zie um!
Ik ben ook beetje confused w.b. autostoeltjes dus dat wordt dan echt naar babyzaak en me goed laten informeren. Zo snap ik nog steeds niet wat (afgezien van de prijs) nou het verschil is tussen een MC Tobi en Priori
Proppen hier ook; met die winterjas aan passen z`n armpjes niet meer nast z`n lijf
Ik ben ook beetje confused w.b. autostoeltjes dus dat wordt dan echt naar babyzaak en me goed laten informeren. Zo snap ik nog steeds niet wat (afgezien van de prijs) nou het verschil is tussen een MC Tobi en Priori
Proppen hier ook; met die winterjas aan passen z`n armpjes niet meer nast z`n lijf
zondag 9 december 2007 om 11:18
quote:peppie schreef op 09 december 2007 @ 10:57:
Ja die Kess hè!
En zit me nu af te vragen of ik een 90-delige bestekcassette aan de Kerstman kan vragen of dat dat een beetje geval "don`t push your luck" is Naaa ik denk dat dat er ook nog wel af kan
Ja die Kess hè!
En zit me nu af te vragen of ik een 90-delige bestekcassette aan de Kerstman kan vragen of dat dat een beetje geval "don`t push your luck" is Naaa ik denk dat dat er ook nog wel af kan
zondag 9 december 2007 om 11:26
zondag 9 december 2007 om 11:38
Arme Vish en Nemo.
Pepsel, verlanglijstje aan het maken?
Hier redelijke nacht, wel om 2 uur 3 wakkere jongens. Gezellig.
Wij moeten ook dringend de Frummels in een andere stoel. Oudste zit nu in priori en krijgt dan een nieuwe. Zo 1 vanaf 3 jaar/15 kilo. Op die paar maanden/kilo komt het niet aan, meen ik zo. We kopen dan een priori bij voor Frummels. Ook soortement van doorschuifsysteem dus. We moeten alleen even meten welke stoel we voor oudste moeten hebben want met al 2 priori's op de achterbank is het even zoeken welke stoel voor oudste er wel tussen past... En nu hebben wij toch echt geen kleine auto. Handig een tweeling erbij.
Foto's van kerstboomgebeuren komen asap.
Pepsel, hell of snot heb jij een keer gebruikt hier in volgend context: je bent een keer bij ons geweest toen mijn jongens alle 3 snotverkouden waren. Jij meldde hier toen 'dat je veilig terug was uit de hell of snot'. Vond 'm ook grappig.
Vind Stallone zum kotsen baai de weej.
Pepsel, verlanglijstje aan het maken?
Hier redelijke nacht, wel om 2 uur 3 wakkere jongens. Gezellig.
Wij moeten ook dringend de Frummels in een andere stoel. Oudste zit nu in priori en krijgt dan een nieuwe. Zo 1 vanaf 3 jaar/15 kilo. Op die paar maanden/kilo komt het niet aan, meen ik zo. We kopen dan een priori bij voor Frummels. Ook soortement van doorschuifsysteem dus. We moeten alleen even meten welke stoel we voor oudste moeten hebben want met al 2 priori's op de achterbank is het even zoeken welke stoel voor oudste er wel tussen past... En nu hebben wij toch echt geen kleine auto. Handig een tweeling erbij.
Foto's van kerstboomgebeuren komen asap.
Pepsel, hell of snot heb jij een keer gebruikt hier in volgend context: je bent een keer bij ons geweest toen mijn jongens alle 3 snotverkouden waren. Jij meldde hier toen 'dat je veilig terug was uit de hell of snot'. Vond 'm ook grappig.
Vind Stallone zum kotsen baai de weej.
zondag 9 december 2007 om 11:43
Dat probleem had vriendin met drie kinderen onder de 5 ook. Met cosi paste het prima met zijn drieën op de achterbank. Maar met grotere autostoel niet. Die hebben echt moeten meten om alles passend te krijgen. Wordt dus nog een leuke uitdaging, Luun.
* note to self: pas aan eventuele derde beginnen als Tony niet meer in stoeltje hoeft. *
* note to self: pas aan eventuele derde beginnen als Tony niet meer in stoeltje hoeft. *
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 9 december 2007 om 11:49
zondag 9 december 2007 om 11:56
Ik heb nog geen kerstboom, ben nog aan t nepper-oriënteren
Denk dat het een echte Hema-boom wordt
Ik vind Stallone ook vreselijk dus he? Dat daar geen misverstanden over ontstaan
Ben benieuwd naar alle boom-fotos en ga tzt zeker fotos maken ook.
Vish, aaaah, , K & K niet fijn, beterschap
Kess, gezellig hoor, met zn 4tjes in bed, haha. maar dan toch liever niet s'nachts
Goed idee, autostoel, Pep. Ik ken Tobi alleen als vervelende Mega Mindy vriendje en dito blijf-hangen liedje Ik ken dan wel weer de Rodi, of is die inmiddels passé?
Hoe was Idols dan Star? Weer zo belchelijk?
Luna, fijn dat frummels en oudste je iets beter lieten slapen vannacht.
Chica zegt nu: Wesjoe mie Diego, ahoeaaa. Ze doet een Engels sprekende Bultrugwalvis na Hele ochtend samen gekneuterd met puzzels en kleurboeken enzo en nu mag ze even D & D kijken. Ze doet het trouwens al fietsend dus krijgt nog beweging ook
Oh gisteren had ze bij de kringloop heel grappig rood kinderparapluutje gekregen met een soort houten poppetje als handvat en toen riep ze op de terugweg naar huis steeds: "Ik heeft een rode Plalatuur" Heb het maar zo gelaten, meestal 'verbeter' ik haar wel door juiste woorden te herhalen, maar vond dit zo lief. De Plalatuur houden we er even in nog
Denk dat het een echte Hema-boom wordt
Ik vind Stallone ook vreselijk dus he? Dat daar geen misverstanden over ontstaan
Ben benieuwd naar alle boom-fotos en ga tzt zeker fotos maken ook.
Vish, aaaah, , K & K niet fijn, beterschap
Kess, gezellig hoor, met zn 4tjes in bed, haha. maar dan toch liever niet s'nachts
Goed idee, autostoel, Pep. Ik ken Tobi alleen als vervelende Mega Mindy vriendje en dito blijf-hangen liedje Ik ken dan wel weer de Rodi, of is die inmiddels passé?
Hoe was Idols dan Star? Weer zo belchelijk?
Luna, fijn dat frummels en oudste je iets beter lieten slapen vannacht.
Chica zegt nu: Wesjoe mie Diego, ahoeaaa. Ze doet een Engels sprekende Bultrugwalvis na Hele ochtend samen gekneuterd met puzzels en kleurboeken enzo en nu mag ze even D & D kijken. Ze doet het trouwens al fietsend dus krijgt nog beweging ook
Oh gisteren had ze bij de kringloop heel grappig rood kinderparapluutje gekregen met een soort houten poppetje als handvat en toen riep ze op de terugweg naar huis steeds: "Ik heeft een rode Plalatuur" Heb het maar zo gelaten, meestal 'verbeter' ik haar wel door juiste woorden te herhalen, maar vond dit zo lief. De Plalatuur houden we er even in nog
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 9 december 2007 om 12:06
Das nopper. Erg leuk speelgoed!
Hier ook een kindeke voor de tv gezet. Vanmorgen geschilderd (oma jarig, dus werk in opdracht) en nu is het alleen maar huilen, janken, miepen. Maar Dora maakt alles altijd goed!
Ik laat sommige woorden ook zoals Tony ze gebruikt. Zo eten wij tegenwoordig regelmatig een bootjepam (boterham) met groene jam (hazelnootpasta, daar zit een groene deksel op).
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 9 december 2007 om 12:08
Heb ook eindelijk bericht gehad van houtengaragewebwinkel, want dat ding is dus nooit aangekomen. Hun vervoerder blijkt failliet te zijn. Weet niet of ik dat moet geloven, maar oké. Het aankoopbedrag wordt teruggestort. Maar heb net even gecheckt en het staat nog niet op mijn rekening. Morgen anders maar aan de bel trekken. Dit is de eerste keer dat er iets niet goed gaat met een onlinebestelling. Maar ik neem aan dat het wel goed komt.
Loretta is De Mol. Punt.