Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En weer: vier op een rij!

Ik ben goehoed!!!!
Loretta is De Mol. Punt.
Jee, Kess, wat kun jij goed posten

Ik ga wel een boom kopen voor de kerst hoor, ik dacht dat Kerst pas de 25e is , ik denk maandag even na werk. Of straks als t toevallig koopzondag is. Ik heb nog wel alle junk die erin hoort dacht ik. Vind het wel erg leuk als Chica kerstboomtraditie meekrijgt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nopper ziet er leuk uit

Hoop dat je geld terug krijgt! Bij mij is t ook nooit mis gegaan, zelfs niet met MP (afkloppen).
O ik dacht andere prikblokken. Kan het even niet uitleggen

Plalatuur Het is dat je er ondertiteling bij gaf, anders was ik er niet opgekomen.

Kom nou eens met die bomenfoto's. Zo kom ik nooit in de stemming.
Welke webwinkel was dat ook alweer Kess? Kan ik die vast uit mijn lijstje halen.
Wahahaaa valt het op dat ik er totaal geen zin in had.
Jaaaaa mooie boom!
Maar je kerststal maakt het wel af, Vish.

Lunaman had trouwens het lumineuze idee om de koningen een meter of 2 van de kerststal af te zetten (want die zijn er nog nie, hoezo gebrainwashed?) en dan iedere dag een stukje op te schuiven richting kerststal... Zal ik het kindeke Jezus dan ook nog maar even vakkundig verwijderen?
Ja er hangen drie ballen in

Laat Nemo de kerststal staan? Hij staat hier in de vensterbank, maar niet voor lang.
quote:Laluna schreef op 09 december 2007 @ 12:35:

Lunaman had trouwens het lumineuze idee om de koningen een meter of 2 van de kerststal af te zetten (want die zijn er nog nie, hoezo gebrainwashed?) en dan iedere dag een stukje op te schuiven richting kerststal... Zal ik het kindeke Jezus dan ook nog maar even vakkundig verwijderen?
Nee er hangen ook donkerpaarse ballen in maar die zie je niet op de foto.
quote:Laluna schreef op 09 december 2007 @ 12:35:

Lunaman had trouwens het lumineuze idee om de koningen een meter of 2 van de kerststal af te zetten (want die zijn er nog nie, hoezo gebrainwashed?) en dan iedere dag een stukje op te schuiven richting kerststal... Zal ik het kindeke Jezus dan ook nog maar even vakkundig verwijderen? Jaaa die moet dan natuurlijk nog geboren worden
Boom van vorig jaar.
Wel gaaf paars VIsh.
Mooi hoor Vish ende Star Ik zie die donkerpaarse geloof ik wel, vanwege de lichtvlekjes. Laat Ceetje de ballen hangen, Star? En Nemo? Of staat ie daarom zo hoog? Ik vrees dat Chica er niet af zal kunnen blijven.

Lunaman,
Wat weinig kleurtjes tarretje
Oh van vorig jaar, haha, ik dacht al, dat heb je snel gedaan opeens
Ik zie nu dat je maar 1kleur ballen ziet maar het zijn 4 versch kleuren rose en paars.
Ja ik ben niet zo van blauw, roze, groen, paars en alles door elkaar qua kerstboom. Mijn huis is al een zooitje genoeg

Vorig jaar liet ze ze wel hangen Inad, maar dit jaar vrees ik van niet. We zijn laatst bij tuincentrum geweest en die vingertjes wilden overal aanzitten.
Nog een foto maken Vish, misschien wat meer close-up?
.
anoniem_53624 wijzigde dit bericht op 09-12-2007 12:47
Reden: ging nie goe met plaatje plakkuh
% gewijzigd
Haha, Star, ben benieuwd wat ze gaat doen. Ik overweeg om alleen de bovenste takken te behangen Ik heb er een gevonden op site van Hema. 18 euro en hij is 1.35 hoog. Das best oke toch?
Mooi hoor, Eow, al die lettertjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven