Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Ja ik help wel mee je hier te houden hoor... ben altijd enorm goed in redenen bedenken enzo. En met mijn adviezen lukt het ook altijd dus...

Nee die vlieger gaat idd niet op. Mijn kat is zeer (ik herhaal: zeer) aan mij gehecht. Hij kan dan dus ook heel boos zijn dat ik te lang ben weggeweest. Hij gaat dan in de negeermodus en dat is niet leuk!

Hoe oud is jouw kat?
haha die negeer modus ja herkenbaar doet de mijne ook Pffoe ze kan dan dwars door mij heen kijken alsof ze denkt stik lekker jij laat mij alleen dus ik jou nu ook :P maar na 5 min is dat vaak over

Mijn kat is bijna 12. Een oudje maar soms net een jonge gek haha.

En die van jou?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Dat is zeker dame op leeftijd.

Mijn kat is 3,5 een lekker jong en geil ding

Over een jong en geil ding gesproken, wou dat m'n vent 'ns thuis kwam... Werken kan morgen ook weer toch?!

Ik begin maandag pas weer met werken, heerlijk nog een paar dagen voor mezelf.
Zeg Tikker ik ben al een tijdje zonder man en dan begin jij over jong en geilding je word bedankt hoor!

Toch maar een ergens een SV vandaan toveren is grapje hoor... of toch niet hmmm :p
Ow ... mijn nederige excuses

Ik zou een SV overwegen hoor... heb er járen 1 gehad en dat was gewoon heel praktisch. We zijn mensen en mensen hebben behoeftes.
ja is een overwegen waard waar had jij hem vandaan getoverd? ken genoeg mannen maar niet een die ik als sv zou willen haha.

Pffoe tis al zolang geleden dat ik het me amper kan herinneren
Eén voordeel: verleren doe je het niet

Nou ik had 'm van mijn werk hahaha!
Hahaha je werk hmm nou dat zal ik maar niet doen

Nee tis net als fietsen pff wat een onderwerp ook weer voor een woensdag avond...

Tikker ik ga je verlaten ben kapot kruip lekker mijn bed in slaap lekker als je eraan toe bent
Haha nog even en we moeten ook nog naar een kletsgroepje op de sexpijlert

Ik ben er helemaal klaar voor, ik ga lekker naar bed en man die schuift er vast vanzelf bij.

Trusten!
*gaaaaap*
Koud! Godverredomme niet normaal zeg. Als ik een piemol had zou ie er nu aan het afvriezen zijn.

En over katten; de mijne is een jaar. Of eigenlijk; morgen een jaar en een week Afgelopen vrijdag was ie jarig.
Hatsjoe.
Ook enorm gaap!

Het is enorm koud! Zal eens de temp van mijn man zijn piemol eens checken want het is zo echt niet de bedoeling dat 'ie er af vriest. Gelukkig zit de piemol van mijn kat goed ingepakt

O wat leuk jouw kat is ook nog heel jong. Issie nog lekker speels?

Gezondheid!

Ga vroeg naar bed vandaag. Volgens mij toch een beetje last van een jetlag. Vannacht ruim 12 uur geslapen, vanmiddag nog een uurtje geslapen en nu ben ik ook alweer kapot. Stom!!
Mijn kat zn piemol is geamputeerd. Of nou ja, meer zijn ballen. Maar je snapt 'm.

Met speelsigheid gaat 't nooit goed komen met die van mij, vrees ik. Ik zal binnenkort wel eens wat foto's hier neer gooien.

En ik ga ook vroeg naar bed vandaag. Morgen drukke dag; werken, met de auto naar de garage, naar huis, stofzuigen, snel wat eten en weer terug naar het werk.

En dan naar bed en van mijn weekend genieten.
Ja mijn kat heeft ook een leeg zakje. Maar de piemol is er nog. Al laat hij deze bijna nooit zien. Al is mijn man erg geinteresseerd in het formaat.

Mijne is niet enorm speels meer. Wel enorm aanhankelijk en daardoor heel aandoenlijk.

Morgen wordt wasdag!!! Ik moet alles nog wassen en opruimen dus dat wordt de grote taak! Werk jij in shifts?
Ik zeg even snel hallo en dag.... Ben ook moe en heb 't bokkoud. Niks aan vanavond. Veuls te koud om te vervelen
Mijne liet vroegah zijn piemol nog wel eens zien, de laatste tijd zie ik hem nauwelijk meer. Ik vind 't een vies ding om te zien ook trouwens, dus van mij mag ie hem lekker binnen houden.

Ik werk in vaste uren, 30 uur, dus ik ben woensdag- en vrijdagmiddag altijd vrij.

Wat doe jij voor werk eigenlijk?
Haaaaai Miek!

Ik ga ook zo mn bedje in hoor. Moei!
Vind het ook een viesding maar vent wil dit graag voor zichzelf bepalen...

Momenteel doe ik voornamelijk projecten op het gebied van bedrijfsprocessen. Voorstellen tot verbetering (bijv. communicatie) en het uberhaupt maken van een bedrijfsproces.

Ik ga ook over op de tukstand. Trusten allemaal!
Schatjes, ik slaap. Tabee en tot morgen.
echooo

Ik was gisteravond op visite dus kon jullie niet gezeldschap houden.

Mijn kat is een vrouwtje en is geholpen hier geen last van pielemuisjes. Heb je bij je vriend nog gecheckt of het heel koud is :P

Ga even douchen moet vanavond werken joepieee :P
Hey Kampen, ik moet eigenlijk boodschappen gaan doen maar moet me er eerst toe zetten om m'n auto helemaal ijsvrij te maken. Brrrrrr moet ik die kou in, bahbah
Mogge.

IJS! ELLENDE! VRIESKOU! Ik moest krabben! En daar heb ik een teringhekel aan.

En nu heb ik een probleem. Wij hebben een nieuw bed gekocht, dat zou in januari geleverd worden. Da's mooi; dan konden we nog even sparen. Staat er vandaag op mijn voicemail dat het bed er is. Aiaiai....
Kutje Cola wat een kou! Heb een hele warme trui aangetrokken en de thermometer wat opgekrikt, is toch niet normaal!!

O ja fuk het is wel normaal voor de tijd van het jaar. Ach er is iig geen regen...

Vandaag met moeders bij zus en nichtje geweest. Nichtje was vorige week jarig (7) en toen kon ik natuurlijk niet komen. Dus heeft ze vandaag haar kadootjes gekregen. Kind helemaal blij!

Nu ff relaxen en dan eten maken!

Oei Marels.. kan je niet aan ze vragen om het bed in januari te leveren?
Mogge.

Ik was gisteravond op het werk en pas tegen half 12 terug, dus ik was hier niet meer.

Het bed komt wel goed hoor, we kunnen het bedrag wel ophoesten, maar we hadden er nog geen rekening mee gehouden, zeg maar. Komt allemaal wel goed dus.

10 december komen ze het brengen.

Zometeen komen er wat lui via Marktplaats op spullen op te halen, dus ik ga even verder en kom later wel kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven