Sneeuw!

25-11-2010 19:26 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom sneeuwt het overal behalve omgeving Den Haag?

Iedereen beetje zin in de sneeuw of zien we er tegen op?
Geen sneeuw, geen regen (in 050)
Hier,in het hoge noorden ook niet,en ik wil het ook niet ik heb nog een trauma van de afgelopen winter.
Sneeuw???

Aaaaaarrggh, ik wil geen sneeuw, ben nog niet toe aan sneeuw, ruim 2 uur erover doen om op je werk te komen, "kruipend" over de snelweg, nog amper uitgestapt en de eerste sneeuwbal hangt al in je nek!

Hier midden van het land, nog geen vlokje te bekennen overigens.
Ik wil ook sneeuw!! Maar ja waar ik woon (Barcelona) zal dat (voorlopig) nog wel niet gebeuren. Moest wel al krabben vanmorgen.

Vorig jaar hadden we 1 dag sneeuw, wow!

Voordeel is dat we op 1,5 uur rijden kunnen skieën (ok en dat we heel lekker weer hebben in de zomer! ).

Met kerst ben ik in nederland en ik heb sneeuw besteld, dat jullie het weten!
Hier sneeuwt 't nu! (omg. Gouda). Alleen blijft 't nog niet liggen, maar de temp is flink aan 't zakken, dus als het blijft sneeuwen, hoop ik morgen toch wakker te worden in een witte wereld!
Hier ook geen sneeuw, regen, hagel of wat dan ook: gewoon droog. Omgeving Eindhoven.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 25 november 2010 @ 20:23:

Hier sneeuwt 't nu! (omg. Gouda). Alleen blijft 't nog niet liggen, maar de temp is flink aan 't zakken, dus als het blijft sneeuwen, hoop ik morgen toch wakker te worden in een witte wereld!gelukkig ,is gouda nog een eind bij mij uit de buurt brrrrrr
Ik hoop eigenlijk op geen of heel weinig sneeuw. Kan elk moment bevallen en heb daardoor niet echt behoefte aan enige vertraging op weg naar het ziekenhuis .

(poliklinische bevalling)
Nou ik woon zo'n 10 km van Gouda maar hier nog niets te zien..
Ik woon ook vlakbij Gouda, maar niks te zien.
Oh Whopper dan duim ik voor geen sneeuw rond jouw bevallingsgebied!

Al weeën?
Nijmegen niks te zien
Ik zit al zowat een maand te wachten op sneeuw !! Maar dat komt hier (072) meestal pas als er in de rest van het land al een hele laag ligt. Aan het einde van de middag was er alleen een kort hagelbuitje.
Noord-Brabant..niks...
.
quote:viva1973 schreef op 25 november 2010 @ 20:38:

Ik zit al zowat een maand te wachten op sneeuw !! Maar dat komt hier (072) meestal pas als er in de rest van het land al een hele laag ligt. Aan het einde van de middag was er alleen een kort hagelbuitje.

072 krijgt wel sneeuw

http://winter.buienradar.nl/sneeuwradar.aspx
hier (vlakbij Deventer) vanmiddag een paar vlokken, nu niks meer.
quote:summerbreeze21 schreef op 25 november 2010 @ 20:40:

[...]

072 krijgt wel sneeuw

http://winter.buienradar.nl/sneeuwradar.aspx

Weet je wel waar 072 ligt? Haha. Want volgens die sneeuwradar wordt het hooguit natte sneeuw.

Ik kijk trouwens de hele week al op weeronline enzo en dan staan er sneeuwvlokjes bij, maar op de ochtend/morgen/avond zelf, wordt het opeens veranderd in regendruppels. Grrr!
Waar in het zuiden sneeuwt het dan? Hier in Tilburg niks!

Van mij mag het wel gaan sneeuwen nu, heb weekend dus hoef de deur ook niet perse meer uit!
quote:viva1973 schreef op 25 november 2010 @ 20:43:

[...]

Weet je wel waar 072 ligt? Haha. Want volgens die sneeuwradar wordt het hooguit natte sneeuw.

Ik kijk trouwens de hele week al op weeronline enzo en dan staan er sneeuwvlokjes bij, maar op de ochtend/morgen/avond zelf, wordt het opeens veranderd in regendruppels. Grrr!Ja ik woon zelf in 072 haha. Dat oranje komt toch langzaamaan naar beneden? Ik zie alleen geel boven de zee.
Omg Gouda is 't alweer gestopt.... jammer
hier is het wit!

( zuid limburg)
In Nijmegen godzijdank nog geen sneeuw gezien. Ik vind sneeuw er geweldig uitzien vanuit mn warme huis bekeken maar niet als je ergens op tijd moet zijn. Je moet omdat het zo glad is op onelegante laarzen of bergschoenen rondhopsen omdat je op pumps of mooie laarzen met hoge hak je nek breekt dat vind ik ook minder. Tsja gewoon ijdel denk ik hahaha Verder ook een hekel aan koukleumen dus IK HAAT SNEEUW
quote:Jody schreef op 25 november 2010 @ 20:38:

[...]

Hier (in 0182) heeft het aan het eind van de middag even gesneeuwd, en dat laagje is zo'n twee uur blijven liggen. Nu komt er ook neerslag naar beneden, kan niet goed zien wat het is. 't Blijft in elk geval nog niet echt liggen.

Ik hou wel van sneeuw!! Lachen zeg, in Waddinxveen (in 0172) naast Gouda heb ik geen vlokje gezien.
Ook ik kom uit 072... die korte hagelbui had ik vanmiddag wél op mijn kop! Zo kort was hij niet hoor!

Hopelijk valt het mee met de sneeuw, vorig jaar was ik zwanger en kon ik 10 weken de deur niet uit! Nu met een ukkie van nog geen 9 maanden en een peuter zie ik het ook niet zo zitten....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven