Sneeuw!
donderdag 25 november 2010 om 20:16
donderdag 25 november 2010 om 20:23
Ik wil ook sneeuw!! Maar ja waar ik woon (Barcelona) zal dat (voorlopig) nog wel niet gebeuren. Moest wel al krabben vanmorgen.
Vorig jaar hadden we 1 dag sneeuw, wow!
Voordeel is dat we op 1,5 uur rijden kunnen skieën (ok en dat we heel lekker weer hebben in de zomer! ).
Met kerst ben ik in nederland en ik heb sneeuw besteld, dat jullie het weten!
Vorig jaar hadden we 1 dag sneeuw, wow!
Voordeel is dat we op 1,5 uur rijden kunnen skieën (ok en dat we heel lekker weer hebben in de zomer! ).
Met kerst ben ik in nederland en ik heb sneeuw besteld, dat jullie het weten!
donderdag 25 november 2010 om 20:26
quote:pimpelmeesje67 schreef op 25 november 2010 @ 20:23:
Hier sneeuwt 't nu! (omg. Gouda). Alleen blijft 't nog niet liggen, maar de temp is flink aan 't zakken, dus als het blijft sneeuwen, hoop ik morgen toch wakker te worden in een witte wereld!gelukkig ,is gouda nog een eind bij mij uit de buurt brrrrrr
Hier sneeuwt 't nu! (omg. Gouda). Alleen blijft 't nog niet liggen, maar de temp is flink aan 't zakken, dus als het blijft sneeuwen, hoop ik morgen toch wakker te worden in een witte wereld!gelukkig ,is gouda nog een eind bij mij uit de buurt brrrrrr
donderdag 25 november 2010 om 20:40
quote:viva1973 schreef op 25 november 2010 @ 20:38:
Ik zit al zowat een maand te wachten op sneeuw !! Maar dat komt hier (072) meestal pas als er in de rest van het land al een hele laag ligt. Aan het einde van de middag was er alleen een kort hagelbuitje.
072 krijgt wel sneeuw
http://winter.buienradar.nl/sneeuwradar.aspx
Ik zit al zowat een maand te wachten op sneeuw !! Maar dat komt hier (072) meestal pas als er in de rest van het land al een hele laag ligt. Aan het einde van de middag was er alleen een kort hagelbuitje.
072 krijgt wel sneeuw
donderdag 25 november 2010 om 20:43
quote:summerbreeze21 schreef op 25 november 2010 @ 20:40:
[...]
072 krijgt wel sneeuw
Weet je wel waar 072 ligt? Haha. Want volgens die sneeuwradar wordt het hooguit natte sneeuw.
Ik kijk trouwens de hele week al op weeronline enzo en dan staan er sneeuwvlokjes bij, maar op de ochtend/morgen/avond zelf, wordt het opeens veranderd in regendruppels. Grrr!
[...]
072 krijgt wel sneeuw
Weet je wel waar 072 ligt? Haha. Want volgens die sneeuwradar wordt het hooguit natte sneeuw.
Ik kijk trouwens de hele week al op weeronline enzo en dan staan er sneeuwvlokjes bij, maar op de ochtend/morgen/avond zelf, wordt het opeens veranderd in regendruppels. Grrr!
donderdag 25 november 2010 om 20:48
quote:viva1973 schreef op 25 november 2010 @ 20:43:
[...]
Ik kijk trouwens de hele week al op weeronline enzo en dan staan er sneeuwvlokjes bij, maar op de ochtend/morgen/avond zelf, wordt het opeens veranderd in regendruppels. Grrr!Ja ik woon zelf in 072 haha. Dat oranje komt toch langzaamaan naar beneden? Ik zie alleen geel boven de zee.
[...]
Ik kijk trouwens de hele week al op weeronline enzo en dan staan er sneeuwvlokjes bij, maar op de ochtend/morgen/avond zelf, wordt het opeens veranderd in regendruppels. Grrr!Ja ik woon zelf in 072 haha. Dat oranje komt toch langzaamaan naar beneden? Ik zie alleen geel boven de zee.
donderdag 25 november 2010 om 21:03
In Nijmegen godzijdank nog geen sneeuw gezien. Ik vind sneeuw er geweldig uitzien vanuit mn warme huis bekeken maar niet als je ergens op tijd moet zijn. Je moet omdat het zo glad is op onelegante laarzen of bergschoenen rondhopsen omdat je op pumps of mooie laarzen met hoge hak je nek breekt dat vind ik ook minder. Tsja gewoon ijdel denk ik hahaha Verder ook een hekel aan koukleumen dus IK HAAT SNEEUW
donderdag 25 november 2010 om 21:04
quote:Jody schreef op 25 november 2010 @ 20:38:
[...]
Hier (in 0182) heeft het aan het eind van de middag even gesneeuwd, en dat laagje is zo'n twee uur blijven liggen. Nu komt er ook neerslag naar beneden, kan niet goed zien wat het is. 't Blijft in elk geval nog niet echt liggen.
Ik hou wel van sneeuw!! Lachen zeg, in Waddinxveen (in 0172) naast Gouda heb ik geen vlokje gezien.
[...]
Hier (in 0182) heeft het aan het eind van de middag even gesneeuwd, en dat laagje is zo'n twee uur blijven liggen. Nu komt er ook neerslag naar beneden, kan niet goed zien wat het is. 't Blijft in elk geval nog niet echt liggen.
Ik hou wel van sneeuw!! Lachen zeg, in Waddinxveen (in 0172) naast Gouda heb ik geen vlokje gezien.
donderdag 25 november 2010 om 21:15