ik wordt er gek van

25-11-2010 20:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, ik heb het bericht verwijderd maar heb jullie mening in mij geheugen opgeslagen!

Groetjes
Sorry moet de rest van je post nog lezen maar ik WORD gek van al die spelfouten in topic titels...
ik denk dat hij een enorme zak hooi is en jij laat je gebruiken.

Kop op....eer aan jezelf en dump die gast!
quote:jessie75 schreef op 25 november 2010 @ 20:22:

Sorry moet de rest van je post nog lezen maar ik WORD gek van al die spelfouten in topic titels...Beetje flauw om dat zo te zeggen..
Nu wel gelezen en ik zou zeggen: laat hem gaan, he's not that into you.
goeie bijdrage jessy....
he? Zijn jullie nu wel of niet bij elkaar?

Zo ja (bij elkaar) waarom?

Zo nee wat is je vraag?
Ik word er gek van dat er nog zoveel vrouwen met zich laten sollen!
Poeh, het leest wel moeilijk als het zo'n lap tekst is. Daarom vind ik het moeilijk om het hele verhaal te overzien.

Het enige wat ik mij afvraag is: waarom zou je met iemand samen willen zijn die continu met anderen afspreekt?
anoniem_93222 wijzigde dit bericht op 25-11-2010 20:27
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
Als je het hem eigenlijk niet kan vergeven en hem niet kan vertrouwen, wat ik op zich wel kan begrijpen, dan lijkt mij dat er geen basis voor een stabiele relatie meer is.
jajaja.. Er staat een T teveel in de titel.

De spellingspolitie is er ook weer.

Nu is het wel duidelijk hoor.
@liselore Ik was ook een beetje de lijn van het verhaal kwijt, maar volgens mij zijn ze weer samen, want TO schrijft tegen het eind: ben stom genoeg er weer ingetuind om weer wat met hem te beginnen.
Sorry maar ik snap het niet zo goed. Heeft ie dat allemaal gedaan toen jullie wel of niet bijelkaar waren?

En die ander die jij zag had jij daar wat mee?
sorry voor de lap tekst haha, het moet er even uit. Ik denk soms dat het inderdaad aan mij ligt (mag hier wel een 't' achter) als het weer even goed gaat tussen ons dan denk ik dat ik hem wel weer kan vertrouwen maar dat werkt gewoon niet. En nog even over de 't' als er zo'n lap tekst staat vrijwel zonder fouten moet je daar dan echt over vallen?
jullie zijn dus wéér samen...

waarom?
Soms is het heel lastig om een goed antwoord te geven, maar niet in dit geval, dus ik zeg NEXT en dat bedoel ik niet lullig.
quote:lievermuisje schreef op 25 november 2010 @ 20:32:

sorry voor de lap tekst haha, het moet er even uit. Ik denk soms dat het inderdaad aan mij ligt (mag hier wel een 't' achter) als het weer even goed gaat tussen ons dan denk ik dat ik hem wel weer kan vertrouwen maar dat werkt gewoon niet. En nog even over de 't' als er zo'n lap tekst staat vrijwel zonder fouten moet je daar dan echt over vallen?ah..... nogmaals waarom zijn jullie samen als je zelf constateert dat het niet werkt?
quote:lievermuisje schreef op 25 november 2010 @ 20:32:

sorry voor de lap tekst haha, het moet er even uit. Ik denk soms dat het inderdaad aan mij ligt (mag hier wel een 't' achter) als het weer even goed gaat tussen ons dan denk ik dat ik hem wel weer kan vertrouwen maar dat werkt gewoon niet. En nog even over de 't' als er zo'n lap tekst staat vrijwel zonder fouten moet je daar dan echt over vallen?Het stoort me gewoon in het topic-lijstje. Maar ik heb ook gewoon mijn mening gegeven hoor! En die lijkt me niet al te afwijkend van wat anderen hier zeggen.
Jullie hebben slaande ruzie

Jij wantrouwt hem

Hij spendeert veel of al zijn tijd bij andere vrouwen

Hij vertelt jou dat maar niet

Hij maakt jou zwart bij anderen

Wat is er godsnaam zo leuk aan het contact tussen jullie beiden dat je het 'weer' bent aangegaan???
De wet van Wuiles.....hoe langer de OP....des te sneller relatie beëindigen........
quote:liselore schreef op 25 november 2010 @ 20:35:

[...]

ah..... nogmaals waarom zijn jullie samen als je zelf constateert dat het niet werkt?Ik denk om de zelfde reden als dat ik dit bericht plaats, ik wil wel eens weten wat anderen hiervan vinden. eigenlijk weet ik het zelf ook wel dat ik niet zo door kan gaan. en ik probeer het steeds weer goed te praten. Ik hoorde dit altijd van anderen en dacht , waarom verlaat ze hem niet? maar als je er zelf tussenin zit dan lijkt het wel anders te zijn en ga je je afvragen of het in een andere relatie niet net zo zal zijn.
Tjonge, er komen elke dag wel een aantal van deze topics voorbij. Ik zou haast gaan denken dat de eerlijke liefde niet meer bestaat.

Wat ik niet snap is al die twijfel, als iemand zijn ware gezicht heeft laten zien, dan is het toch over. Geen hand vol, maar een land vol. Het idee dat tienerliefde een heel leven moet duren, ondanks alles, is toch een niet na te leven sprookje.
nee, in een andere relatie KAN het anders zijn. Om het anders te laten zijn, moet je wel jezelf anders opstellen en een ander type partner uitzoeken. Deze moet je in ieder geval zo snel mogelijk dumpen.
quote:lievermuisje schreef op 25 november 2010 @ 20:45:

[...]

Ik denk om de zelfde reden als dat ik dit bericht plaats, ik wil wel eens weten wat anderen hiervan vinden. eigenlijk weet ik het zelf ook wel dat ik niet zo door kan gaan. en ik probeer het steeds weer goed te praten. Ik hoorde dit altijd van anderen en dacht , waarom verlaat ze hem niet? maar als je er zelf tussenin zit dan lijkt het wel anders te zijn en ga je je afvragen of het in een andere relatie niet net zo zal zijn.

lijkt anders maar is het niet, dat weet jij ook.....

en nu dan?

wat ga je nu doen nu jij je dit realiseert?
TO, mag ik vragen hoe oud je bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven