Primark is het wat?
woensdag 24 november 2010 om 08:52
quote:vivagirl schreef op 24 november 2010 @ 07:33:
Ik ben verslaafd aan Primark!
Ik woon in London en kan dus kiezen uit meerdere grote winkels. Oxford Street is mega druk, daar ga ik nooit heen.
Maar in Hammersmith zit een rustige en bijna net zo groot. Ik sta daar nooit in de rij.
He verdorie, stond ik dus bij de verkeerde. Gingen daar naar binnen, ik keek verschrikt rond en we zijn snel doorgelopen naar de andere ingang om naar buiten te gaan
Ben wel in die in Luik geweest. Heb een aantal shirtjes gekocht voor 2 euro, om in te slapen of thuis te dragen. Wel nog een ander leuk topje en zelfs een spijkerbroek (ben ik altijd erg lang naar op zoek; een goedzittende spijkerbroek). Maar het is dan wel zo'n spijkerbroerk die je eigenlijk na één keer dragen moet wassen ivm pasvorm. Maarja, gewoon voor erbij, prima.
Wat iemand al zei.. 'je kan het maar in je kast hebben hangen'
Ik ben verslaafd aan Primark!
Ik woon in London en kan dus kiezen uit meerdere grote winkels. Oxford Street is mega druk, daar ga ik nooit heen.
Maar in Hammersmith zit een rustige en bijna net zo groot. Ik sta daar nooit in de rij.
He verdorie, stond ik dus bij de verkeerde. Gingen daar naar binnen, ik keek verschrikt rond en we zijn snel doorgelopen naar de andere ingang om naar buiten te gaan
Ben wel in die in Luik geweest. Heb een aantal shirtjes gekocht voor 2 euro, om in te slapen of thuis te dragen. Wel nog een ander leuk topje en zelfs een spijkerbroek (ben ik altijd erg lang naar op zoek; een goedzittende spijkerbroek). Maar het is dan wel zo'n spijkerbroerk die je eigenlijk na één keer dragen moet wassen ivm pasvorm. Maarja, gewoon voor erbij, prima.
Wat iemand al zei.. 'je kan het maar in je kast hebben hangen'
woensdag 24 november 2010 om 09:29
In Dublin naar de Primark geweest, maar vanwege 'alleen handbagage' niet veel kunnen kopen. Er zaten wel leuke dingen bij en voor het passen hoefde ik niet veel langer te wachten dan in een willekeurige andere winkel.
Wilde binnenkort wel naar Rotterdam toe, maar A) lees nu dat het daar retedruk is en niet-passen is geen optie als je van ver komt maar
er komt er eentje in Hoofddorp? Waar kan ik dat vinden? Als ik op de site van Primark kijk, krijg ik een foutmelding bij de 'stores in europe' en bij 'future stores' staan er alleen 2 in Engeland.
Ben benieuwd, Hoofddorp is dichter bij dan Rotterdam.
Wilde binnenkort wel naar Rotterdam toe, maar A) lees nu dat het daar retedruk is en niet-passen is geen optie als je van ver komt maar
Ben benieuwd, Hoofddorp is dichter bij dan Rotterdam.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 24 november 2010 om 09:36
Ik vind de Primark leuk!
Er is heel veel zooi (waar je doorheen moet kijken) maar er zijn ook geweldige spulletjes. Gave toilettasjes voor een euro of gewone tassen voor 2 euro. Ik heb er veel leuks gekocht.
Ook de zomer t-shirtjes vind ik leuk (met opdruk) heel veel soorten, heel veel keus en voor maar max 5 euro per stuk. Meestal kosten die gewone basic shirts zelfs maar 2 euro.
Ben er nog niet in de winter geweest, maar Hoofddorp is vlak bij mij dus ik ga zeker een keer naar die nieuwe winkel toe.
De kwaliteit vind ik inderdaad goed, voor dat geld!
Er is heel veel zooi (waar je doorheen moet kijken) maar er zijn ook geweldige spulletjes. Gave toilettasjes voor een euro of gewone tassen voor 2 euro. Ik heb er veel leuks gekocht.
Ook de zomer t-shirtjes vind ik leuk (met opdruk) heel veel soorten, heel veel keus en voor maar max 5 euro per stuk. Meestal kosten die gewone basic shirts zelfs maar 2 euro.
Ben er nog niet in de winter geweest, maar Hoofddorp is vlak bij mij dus ik ga zeker een keer naar die nieuwe winkel toe.
De kwaliteit vind ik inderdaad goed, voor dat geld!
woensdag 24 november 2010 om 11:57
quote:La_Vie schreef op 24 november 2010 @ 09:36:
Ik vind de Primark leuk!
De kwaliteit vind ik inderdaad goed, voor dat geld!Wat een originele nickname!!
Ik vind de Primark leuk!
De kwaliteit vind ik inderdaad goed, voor dat geld!Wat een originele nickname!!
woensdag 24 november 2010 om 12:12
woensdag 24 november 2010 om 17:00
quote:Goldielocks schreef op 24 november 2010 @ 08:54:
Vraag je voor de mensen uit Londen:
Is de kleding bij Primark vergelijkbaar met de kleding van Tesco?
Ik vind Primark veel leuker!
Ik shop nooit bij Tesco, dat is een supermarkt! En hebben nogal saaie kleding eigenlijk.
Primark heeft heeft gewoon hippe en moderne kleding en ook lekker veel basics.
De Primark vlakbij mij is heerlijk rustig. Neem de ondergrondse naar Hammersmith (Picadilly of District Line) en de hoofdstraat is gelijk bij de uitgang.
Deze Primark is kleiner dan die op Oxford Street, maar nog steeds groot ( 2 verdiepingen ) en ik heb nog nooit in de rij gestaan voor een pashokje, ook niet op zaterdagmiddag.
Bij de kassa wel, maar dat gaat redelijk snel.
Zit ook een Poundland en Tiger naast! En een TK Maxx aan de overkant!
Vraag je voor de mensen uit Londen:
Is de kleding bij Primark vergelijkbaar met de kleding van Tesco?
Ik vind Primark veel leuker!
Ik shop nooit bij Tesco, dat is een supermarkt! En hebben nogal saaie kleding eigenlijk.
Primark heeft heeft gewoon hippe en moderne kleding en ook lekker veel basics.
De Primark vlakbij mij is heerlijk rustig. Neem de ondergrondse naar Hammersmith (Picadilly of District Line) en de hoofdstraat is gelijk bij de uitgang.
Deze Primark is kleiner dan die op Oxford Street, maar nog steeds groot ( 2 verdiepingen ) en ik heb nog nooit in de rij gestaan voor een pashokje, ook niet op zaterdagmiddag.
Bij de kassa wel, maar dat gaat redelijk snel.
Zit ook een Poundland en Tiger naast! En een TK Maxx aan de overkant!
woensdag 24 november 2010 om 18:47
Nou aangezien ik in Hoofddorp werk vandaag maar even een bezoekje gebracht in de pauze.. Maar mijn hemel, het was een gekkenhuis. Nu was het natuurlijk vandaag de eerste dag maar ik vond het wel een belevenis. Er stond op een gegeven moment gewoon een rij buiten en dranghekken voor de deur. Wij waren op tijd en konden zo doorlopen. Binnen wel leuke dingen gezien, jurkjes, sieraden, dekbedovertrek, handoeken... Helaas stond er echt een enorme rij voor de kassa dus was wij komen een andere keer terug. Wat ik me alleen af vroeg is of het assortiment vaak wisselt? Weet iemand dat?
woensdag 24 november 2010 om 20:00
quote:bijtje29 schreef op 24 november 2010 @ 08:49:
Ik vind de kwaliteit prima. Heb een heleboel tshirts met lange mouw voor onder mijn werkkleding en vind dat het langer mee gaat dan die van de H&M. Die van 4 euro bedoel je? Die vind ik ook ZO fijn! Ik heb laatst de singlet-variant van die shirts (van 2 euro) meegenomen en die zit gek genoeg een heel stuk minder. Net alsof het minder rekt ofzo.
Ik vind de kwaliteit prima. Heb een heleboel tshirts met lange mouw voor onder mijn werkkleding en vind dat het langer mee gaat dan die van de H&M. Die van 4 euro bedoel je? Die vind ik ook ZO fijn! Ik heb laatst de singlet-variant van die shirts (van 2 euro) meegenomen en die zit gek genoeg een heel stuk minder. Net alsof het minder rekt ofzo.
woensdag 24 november 2010 om 22:36
donderdag 25 november 2010 om 18:10
Haha, mijn dochter en ik wilden net gaan betalen,moesten we ons mandje achterlaten en de winkel uit!
Gelukkig wisten nog precies wat er in zat, we zijn ergens koffie gaan drinken en na een uurtje teruggegaan, mandje gevuld en afgerekend. Het was toen al een heel stuk drukker dan een uur daarvoor.
Leuk geslaagd voor mijn dochter van 12. Paar tuniekjes, pyama's, ondergoed e.d.
Gelukkig wisten nog precies wat er in zat, we zijn ergens koffie gaan drinken en na een uurtje teruggegaan, mandje gevuld en afgerekend. Het was toen al een heel stuk drukker dan een uur daarvoor.
Leuk geslaagd voor mijn dochter van 12. Paar tuniekjes, pyama's, ondergoed e.d.
donderdag 25 november 2010 om 21:03
Ik zou niet weten waarom je níet zou gaan!
Al eerder ontdekte ik Primark in Londen (het jaar dat de flagship store daar geopend werd, supergroot daar) en nam elke keer dat ik naar Londen op vakantie ging een koffer extra mee terug.
Ik was dus hartstikke blij toen er ook een Primark naar Nederland kwam.
Het leukste is dat er elke dag wel iets nieuws komt en je hebt er gewoon van alles:
- sportkleding
- (thermo) ondergoed
- pyjama
- nette kleding
- jassen
- schoenen
- tassen
- sieraden
- haarbanden/tiara's
- beddegoed
- woonaccesoires
Ik ga er zeker één keer per twee maanden naartoe, woon zeker niet dicht in de buurt maar ze hebben gewoon leuke betaalbare dingen!
Al eerder ontdekte ik Primark in Londen (het jaar dat de flagship store daar geopend werd, supergroot daar) en nam elke keer dat ik naar Londen op vakantie ging een koffer extra mee terug.
Ik was dus hartstikke blij toen er ook een Primark naar Nederland kwam.
Het leukste is dat er elke dag wel iets nieuws komt en je hebt er gewoon van alles:
- sportkleding
- (thermo) ondergoed
- pyjama
- nette kleding
- jassen
- schoenen
- tassen
- sieraden
- haarbanden/tiara's
- beddegoed
- woonaccesoires
Ik ga er zeker één keer per twee maanden naartoe, woon zeker niet dicht in de buurt maar ze hebben gewoon leuke betaalbare dingen!
donderdag 25 november 2010 om 22:30
quote:lambo schreef op 25 november 2010 @ 15:41:
Vandaag maar even gekeken bij de Primark.
Ben je net een beetje aan het rondkijken,gaat het brandalarm af
Wel wat gekocht, maar denk dat het maar heel even meegaat.
(kan ook niet anders voor die prijs).
ik had dat een keer ook!
Zou iemand het hebben gemunt op Primark??? ........
Vandaag maar even gekeken bij de Primark.
Ben je net een beetje aan het rondkijken,gaat het brandalarm af
Wel wat gekocht, maar denk dat het maar heel even meegaat.
(kan ook niet anders voor die prijs).
ik had dat een keer ook!
Zou iemand het hebben gemunt op Primark??? ........
vrijdag 26 november 2010 om 13:42
Ik ben er een paar weken geleden voor het eerst geweest en ik had erger verwacht. In de zin van puinhoop, belabberde kwaliteit van kleding etc. Maar wat dat betreft viel het mee. Ik vond echter het pashokjes systeem irritant want ik had mijn mand helemaal vol en je mag die niet meenemen en je mag ook niemand mee nemen om te kijken of het staat. Dat laatste heb ik wel gewoon gedaan
Het kassa systeem vond ik wel prettig en snel.
Ik had er sokken gekocht en die zijn nu ver uitgerekt en nog dunner geworden maar wat verwacht je bij 6 paar voor 3 euro? Heb er ook een lading basic lange shirts gekocht met lange mouw voor 4 euro. Dragen erg prettig en kruipt niet steeds omhoog. Ik dacht 1x wassen en het is een naveltruitje maar nee. Nauwelijks gekrompen en nog steeds mooi.
Ik vond het in ieder geval voor herhaling vatbaar maar verwacht geen netjes opgeruimde winkel. Ik zou ook zo vroeg mogelijk gaan zodat het niet zo heel druk is.
Het kassa systeem vond ik wel prettig en snel.
Ik had er sokken gekocht en die zijn nu ver uitgerekt en nog dunner geworden maar wat verwacht je bij 6 paar voor 3 euro? Heb er ook een lading basic lange shirts gekocht met lange mouw voor 4 euro. Dragen erg prettig en kruipt niet steeds omhoog. Ik dacht 1x wassen en het is een naveltruitje maar nee. Nauwelijks gekrompen en nog steeds mooi.
Ik vond het in ieder geval voor herhaling vatbaar maar verwacht geen netjes opgeruimde winkel. Ik zou ook zo vroeg mogelijk gaan zodat het niet zo heel druk is.
vrijdag 26 november 2010 om 14:31
quote:Keroppi schreef op 26 november 2010 @ 13:42
Bedoel je de sokken zonder print? In rood, blauw, geel, groen etc? Die leken mij ook niks. Ik heb wel heel veel setjes met 5 paar voor 3 euro gekocht en die zijn prima. Maar die zijn niet effen; allemaal printjes in bij elkaar passende kleuren.
Bedoel je de sokken zonder print? In rood, blauw, geel, groen etc? Die leken mij ook niks. Ik heb wel heel veel setjes met 5 paar voor 3 euro gekocht en die zijn prima. Maar die zijn niet effen; allemaal printjes in bij elkaar passende kleuren.
vrijdag 26 november 2010 om 14:41
Ik vind de Primark erg leuk. Ik koop er broeken voor mijn man, die mooier blijven (de broeken dus
) dan die van de WE etc. Prima (blijvende) pasvorm, voor 11 euro. En voor mijn dochter koop ik er verschillende dingen. De leukste jurkjes voor 8 euro..ik ben fan (en ik woon er dichtbij dus dat is makkelijk). Ik wil binnenkort eens voor een (hand)tas gaan kijken.
dinsdag 22 februari 2011 om 14:04
Ik ben er vanmorgen even langsgeweest. Moest eerst erg goed zoeken waar het was (Rotterdam), want het staat niet erg duidelijk aangegeven. Ik verwachtte eigenlijk hordes pubermeisje te zien die allemaal 1 kant opliepen, maar wellicht was het nog te vroeg voor ze (rond 10 uur).
Uiteindelijk de winkel gevonden. De drukte viel erg mee omdat ik vroeg was, maar na een uur vond ik het niet echt leuk meer en ben ik weer vertrokken. Vond het best leuk, maar niet eens spotgoedkoop. Jurkje gekocht voor 17 euro, niet heel mooi afgewerkt, maar goed. Verder 2 hemdjes en een bruine vintage tas met een soort bloemenprint.
Leuk voor als je in de buurt woont, maar ik zou er niet stad en land voor gaan afreizen.
Uiteindelijk de winkel gevonden. De drukte viel erg mee omdat ik vroeg was, maar na een uur vond ik het niet echt leuk meer en ben ik weer vertrokken. Vond het best leuk, maar niet eens spotgoedkoop. Jurkje gekocht voor 17 euro, niet heel mooi afgewerkt, maar goed. Verder 2 hemdjes en een bruine vintage tas met een soort bloemenprint.
Leuk voor als je in de buurt woont, maar ik zou er niet stad en land voor gaan afreizen.
dinsdag 22 februari 2011 om 20:30
Vind de Primark een heerlijke winkel voor pyjamas (fleece) en andere hangbank dingen, haal er ook wel eens oorbellen, 10 knopjes voor 1 pond 50, ideaal als je ze vaak kwijt raakt zoals ik 
Heb er ook wel eens een handtas gescoord voor 4 pond, die is nog best lang meegegaan! Of een teddybeer vest voor 10 pond.
Moet wel zeggen dat ik de Primark in Engeland leuker en vooral goedkoper vind dan die in Rotterdam.
Nadeel is dat het vaak erg druk is en een puinhoop.
Heb er ook wel eens een handtas gescoord voor 4 pond, die is nog best lang meegegaan! Of een teddybeer vest voor 10 pond.
Moet wel zeggen dat ik de Primark in Engeland leuker en vooral goedkoper vind dan die in Rotterdam.
Nadeel is dat het vaak erg druk is en een puinhoop.