3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
vrijdag 26 november 2010 om 08:43
Morning!
Laatste dag therapie! Ben er ook helemaal klaar mee dus ik heb het goed gepland
Bi ff terugkomend op gisteren: (PAS OP, SPIRITUEEL GEBABBEL!)
Bianca40, 11 uur geleden
Ik ben er zelf nog niet uit of ik het geloof Luun... als er wat zou zijn dan had mn moeder me nu inmiddels toch weleens een teken gegeven? We hadden nog afgesproken dat ze een keer zou komen 'kloppen' om te laten weten of er daarboven iets is.
Niet alle geesten kunnen 'kloppen' en/of ze moeten het nog leren en daar gaat veel tijd in zitten. En omdat je zegt dat je er nog niet helemaal voor open staat, kan dat een blokkade bij haar geven. Ze ister wel hoor
Ik ga auto krabben en weg! Tot later!
Laatste dag therapie! Ben er ook helemaal klaar mee dus ik heb het goed gepland
Bi ff terugkomend op gisteren: (PAS OP, SPIRITUEEL GEBABBEL!)
Bianca40, 11 uur geleden
Ik ben er zelf nog niet uit of ik het geloof Luun... als er wat zou zijn dan had mn moeder me nu inmiddels toch weleens een teken gegeven? We hadden nog afgesproken dat ze een keer zou komen 'kloppen' om te laten weten of er daarboven iets is.
Niet alle geesten kunnen 'kloppen' en/of ze moeten het nog leren en daar gaat veel tijd in zitten. En omdat je zegt dat je er nog niet helemaal voor open staat, kan dat een blokkade bij haar geven. Ze ister wel hoor
Ik ga auto krabben en weg! Tot later!
vrijdag 26 november 2010 om 12:05
quote:verademuis schreef op 26 november 2010 @ 09:00:
Weekend!!!
Ga zo lekker Expeditie Robinson kijken op uitzending gemist.
Veel plezier vandaag!
Die heb ik vanochtend gekeken....Spannend? Wie is jou favoriet, die van mij...Regina of Saar..
Enne papieren zijn klaar...Lieve accountant alles gedaan, voor een heel klein prijsje omdat ik voor mijn baas werk, en we aan vriendjespolitiek doen in Griekenland
Enne Dubbelle Mastery points dit weekend...
Weekend!!!
Ga zo lekker Expeditie Robinson kijken op uitzending gemist.
Veel plezier vandaag!
Die heb ik vanochtend gekeken....Spannend? Wie is jou favoriet, die van mij...Regina of Saar..
Enne papieren zijn klaar...Lieve accountant alles gedaan, voor een heel klein prijsje omdat ik voor mijn baas werk, en we aan vriendjespolitiek doen in Griekenland
Enne Dubbelle Mastery points dit weekend...
vrijdag 26 november 2010 om 14:30
vrijdag 26 november 2010 om 16:15
ik heb ook weekend, heb al boodschappen gedaan, bed afgehaald en alles in wasmachine gepropt, foto's laten maken voor nieuw rijbewijs en vanavond ga ik klaverjassen en in de kroeg zitten.
Morgen nog wat tegoedbonnen inleveren bij kledingzaak, dus ik hoop dat ze wat leuks te koop hebben. En verder helemaal niets gepland!
Morgen nog wat tegoedbonnen inleveren bij kledingzaak, dus ik hoop dat ze wat leuks te koop hebben. En verder helemaal niets gepland!
vrijdag 26 november 2010 om 17:19