3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen!



En er ligt sneeuw hier!! altijd mooi gezicht. Maar omdat het geen meter hoog ligt, moet ik gewoon aan het werk.

En ik heb geen zin!



Tot vanavond!




Moggeh allemaal,
Alle reacties Link kopieren
Morgen allen



Sneeuw, mooi maar ben blij dat het hier niet ligt.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Morning!



Laatste dag therapie! Ben er ook helemaal klaar mee dus ik heb het goed gepland



Bi ff terugkomend op gisteren: (PAS OP, SPIRITUEEL GEBABBEL!)

Bianca40, 11 uur geleden

Ik ben er zelf nog niet uit of ik het geloof Luun... als er wat zou zijn dan had mn moeder me nu inmiddels toch weleens een teken gegeven? We hadden nog afgesproken dat ze een keer zou komen 'kloppen' om te laten weten of er daarboven iets is.



Niet alle geesten kunnen 'kloppen' en/of ze moeten het nog leren en daar gaat veel tijd in zitten. En omdat je zegt dat je er nog niet helemaal voor open staat, kan dat een blokkade bij haar geven. Ze ister wel hoor



Ik ga auto krabben en weg! Tot later!
Alle reacties Link kopieren


Weekend!!!

Ga zo lekker Expeditie Robinson kijken op uitzending gemist.



Veel plezier vandaag!
Alle reacties Link kopieren
goede morgen



nog een college vanmiddag en dan weekend!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
lekker rustig dagje op het werk. Weinig clienten en weinig werk. Hoe vervelend om dan maar even op het forum rond te hangen
Alle reacties Link kopieren
hey friez!

vind je het niet vervelend dat als je op je werk zit er weinig te doen is?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
nee, ik heb zo'n drukke week achter de rug, dat ik het wel even lekker vindt!



Nog 2 uurtjes en dan heb ik weekend!
Alle reacties Link kopieren
ohw das wel lekker friez,



ik heb echt 0 energie vandaag, voel me leeg en nutteloos
a docter a day keeps the apple away
quote:verademuis schreef op 26 november 2010 @ 09:00:



Weekend!!!

Ga zo lekker Expeditie Robinson kijken op uitzending gemist.



Veel plezier vandaag!



Die heb ik vanochtend gekeken....Spannend? Wie is jou favoriet, die van mij...Regina of Saar..





Enne papieren zijn klaar...Lieve accountant alles gedaan, voor een heel klein prijsje omdat ik voor mijn baas werk, en we aan vriendjespolitiek doen in Griekenland



Enne Dubbelle Mastery points dit weekend...
quote:marmul schreef op 26 november 2010 @ 11:36:

ohw das wel lekker friez,



ik heb echt 0 energie vandaag, voel me leeg en nutteloos



*Stuurt wat Kretenzer zonneschijn naar Marmotje*



Kan je de batterij effe opladen.
quote:friezinnetje schreef op 26 november 2010 @ 11:23:



Nog 2 uurtjes en dan heb ik weekend!







Ga je leuke dingen doen?
Mooi zo



Vier op uur voor een Blueberry



Effe de was in de masjien proppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 26 november 2010 @ 12:06:

[...]





*Stuurt wat Kretenzer zonneschijn naar Marmotje*



Kan je de batterij effe opladen.thanks luun, kan ik wel gebruiken...
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook zon! Hier ook geen sneeuw en wil ik ook niet. Zondag mag het sneeuwen en dan maandagochtend moet alles weer weg zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 26 november 2010 @ 12:05:

Die heb ik vanochtend gekeken....Spannend? Wie is jou favoriet, die van mij...Regina of Saar...Saar!
Weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Hoest hier?



In Hiero druk.... veel gedaan in huisje en mijn lief heeft de tafel in de metamorfose gedaan.,... wow wat een mooie tafel heb ik nu.



Verder alle verjaardagsboodschappen bijna allemaal al in huis...YEAH morgenavond en zondag Feest in huize Freak



Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hé Freak. Leuk een feestweekend. Ben jij jarig of mini? Gefeliciteerd alvast

Heel veel plezier en fijn weekend.



Ik heb gewerkt, huishouden en nu dan ook weekend!!!

Alle reacties Link kopieren
ik heb ook weekend, heb al boodschappen gedaan, bed afgehaald en alles in wasmachine gepropt, foto's laten maken voor nieuw rijbewijs en vanavond ga ik klaverjassen en in de kroeg zitten.

Morgen nog wat tegoedbonnen inleveren bij kledingzaak, dus ik hoop dat ze wat leuks te koop hebben. En verder helemaal niets gepland!
Alle reacties Link kopieren






Weekend!!!
Alle reacties Link kopieren
Vanavond komt er visite waar we spelletje mee gaan doen.

Heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
gezellig Appel, wat voor spel gaan jullie doen?
Alle reacties Link kopieren




Weekend!!!!!!!



Ukkepop had net haar loopauto op de bank gezet, klom erop en sjeesde zo over de bank heen

Ik heb met tranen over mijn wangen een bloedserieus gezicht op proberen te zetten en hortend, stotend en proestend geprobeerd te zeggen dat dat niet mag en dat ze er af moest gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven