Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Oh. Mail is er. En is door die adviseur al doorgestuurd naar hoogste baas Gaat weer lekker.

Wat een braaf Ninootje. Met zo'n goedgevulde buik slaap je natuurlijk ook een stuk lekkerder/

Gisteravond ging ik net als Ank heel vroeg naar bed, heb ook echt bijna 11 uur geslapen (heerlijk!) en voelde me vandaag weer een stuk beter. Die verkoudheid lijkt ook niet door te zetten.

Ik ga naast mijn kleine meisje kruipen. Ze slaapt bij ons omdat haar kamer helemaal leeg is.

Trusten!

Dag meisjes!

Ik zit lekker aan de keukentafel met een kopje koffie terwijl er boven al hard gewerkt wordt. Helaas ligt er ook een lijst van anderhalve pagina met dingen die ik moet doen, ik maar eens aan de slag.

Vannacht heerlijk geslapen, Mini is een stuk rustiger om naast te liggen dan Pamman/Mannie Mannie was wel even wakker om 2 uur maar hem heb ik verder tot kwart voor 7 niet meer gehoord. Scheelt een hoop, lekker slapen.
Wat fijn Miffy, slapen en drinken, meer hoeft een baby ook niet te doen. Dus als ie dat dan doet is het extra fijn

Fijn dat jullie goed geslapen hebben Pammie. En succes met je waslijst aan klusjes, en met gestresste mini. Arm ding.

Ik heb me voorgenomen alleen maar te gaan stofzuigen en was ophangen, daarna kan ik Mandarijn weer ophalen.

Had gisteren schoenen voor hem gekocht, die neem ik altijd op de gok mee, maar ze waren echt veel te groot, jammer. Morgen maar even ruilen, of misschien vanmiddag nog, als Limoen ergens gaat spelen. Ook nog sneeuwlaarzen voor mezelf, en vanmorgen bij de Lidl voor de kinderen skihandschoenen dus laat de sneeuw maar komen, wij zijn er klaar voor.

Mandarijn heeft niet zo veel last van onzekerheid maar ik weet wel dat toen hij nog niet zo goed kon praten hij ook veel sneller gefrustreerd was, daar kwam volgens mij ook het bijten vandaan want dat doet ie nu helemaal niet meer.

Wel fijn dat ze op de creche zo meedenken.
De schilder komt net vragen welke behanglijm ik heb. Die ben ik helemaal vergeten! Gelukkig kunnen ze nog niet behangen want de muur is gladgezet en moet eerst drogen. Maar goed, lekker suf.
Alle reacties Link kopieren
je kan ook niet aan álles denken, Pammie! succes met alle klusjes.

gisteren lagen we net in bed toen Sokman gebeld werd voor zijn dienst. door allerlei omstandigheden duurde het werk ook nog een uur langer dan normaal, dus hij lag er om 2 uur weer. en om kwart over 6 ging de wekker. Normaal mag hij dan wat langer blijven liggen, maar omdat ze vandaag maar met z'n 2-en zijn (minimale bezetting) ging dat ook niet door.

ik vind um best sielug
Dat is inderdaad wel zielig, ja.

Ik ben me toch een partij lekker aan het werk, ik word er helemaal blij van Ik krijg steeds meer dingen om 'voor te bakken' voor leidinggevende en dat is wel heel leuk.

Ik ga even boven spieken, ze zijn met schilderen begonnen....
Ze zijn klaar maar het is blauw (zie achtergrond )! Even wennen maar wel heel leuk. De muur is glad gemaakt maar moet nog even drogen dus hoe het met behang eruit gaat zien is nog even spannend. Ik ga even snel wat boodschapjes doen en dan kindertjes halen.
Zoo, ff tijd tussen de bedrijven door. Zit in Duitsland nu, ben mee als begeleider van vierde klassen bij een uitwisseling. Deze keer organiseren de Duitsers alles, dus we hoeven niets te doen. Heb echt vakantiegevoel en dan ook nog zonder kinders. Al moet ik zeggen dat de heimwee af en toe wel erg de kop opsteekt. En ik blijf nog tot dinsdag!

Ga zo eerst even bijlezen, ik zag alleen in de gauwigheid het blauw van die nieuwe muur voorbijkomen. Tis wel blauw, zeg maar.
mooi kleurtje blauw, Pammie! en fijn dat je het naar je zin hebt, Remma; beetje verwennerij mag best!
Als tegenhanger is de rest wit, dus het kan wel. geniet van je soort van vakantie remma! hoe lang ben je van huis? pamman was zó ongelooflijk chaggie dat ik al in bed lig. was ook heel moe en dan slaap ik liever dan de hele avond tegen dat hoofd aan te kijken.
Lange uitwisseling Remma. Veel plezier, en sterkte met de heimwee. Bis bald

Vanmiddag met de kindjes naar de kinderboerderij geweest, even dierentherapie voor Mandarijn Mama!! die kip wil mij opeten! (en vlucht achter mijn benen)

Het was koud maar wel heerlijk buiten. Na een uurtje was het wel weer genoeg. Was bijna bezweken voor Limoen die zo graag een konijntje wil, er was er een wel allerschattigst, maar ook konijnen roepen wel redelijk vaak allergieen op volgens mij. Het idee dat ie misschien niet kan blijven vind ik ook weer zo wat.

Gezellig in huize Pammie. Ik hoop dat je dochter straks helemaal tevreden is met haar nieuwe kamer.

De kinderen hebben de schoen weer gezet, ik heb de gekookte worteltjes deze keer in een bakje naast de schoenen gezet, is ook wat makkelijker voor het paard
Oei, dat is balen van chaggie Pamman. Slaap je al Pammie?

Sokje, wat ideaal zo'n orthopedagoog bij het kdv. Lijkt me dat de drempel dan een stuk minder hoog is voor ouders om advies te vragen. Het lijkt me overigens ook wel heel interessant om eens met een "professioneel" iemand te praten, al is het maar, omdat ik zelf merk dat je voor sommige dingen van je eigen kinderen een soort van blind bent.

Ha, Remma leeft ook nog . Ik miste je al meid. Fijne dagen daar in Duitsland. En heimwee hoort er wel een beetje bij natuurlijk (net zoals het soms ook heerlijk kan zijn even zonder kinderen te zijn).

Wauw Miffy: 220 ml, dat biedt perspectieven. Zou Nino net zo'n zuipert gaan worden als Pluis?

Konijn is wel leuk Citronella. Geen idee hoe het met allergie zit. A-man kan heel slecht tegen katten, maar van konijnen in huis heeft hij gek genoeg dan weer geen last. En een konijn kan natuurlijk ook goed buiten. Maar goed, géén huisdier is dan ook wel weer makkelijk.

Ik ga ook naar bed. Ben me vanmorgen nog helemaal rotgeschrokken, toen ik, op weg naar het werk, bijna op een vrachtwagen reed, die stilstond op aardedonkere provinciale weg met gedoofde lichten. Ik dacht echt dat ik gek werd, geen idee hoe ik er langs ben gestuurd, maar het ging goed. Ik had vast een geluksengeltje op mijn schouder zitten.
Hebben jullie ruimte om een konijn buiten te houden, Citro? Als ze gewend zijn aan buiten leven kan dat ook in de winter. Mijn zusje reageert ook nogal op veel huisdieren, dus wij hadden vroeger twee konijnen in een grote ren buiten.

Remma, klinkt, ondanks heimwee, best lekker, even weg zonder kinders. Veel plezier, en hopelijk gedragen de leerlingen die je moet begeleiden zich een beetje.

Ik ben net gaan spinnen. Was meer dan een jaar geleden, en mijn lijf moet duidelijk even wennen...

Vond het paard ze de vorige keer zo lekker dan, Citro, die gekookte wortels ?
Pfft, Anky, nog lang staan trillen op je benen van de adrenaline?

Nino begint ondertussen wel duidelijk meer te drinken bij mij. Ik eet de hele dag pepernoten en val nog langzaam af Ideaal, een kind aan de borst in deze tijd van het jaar. Op het kdv sliep hij vandaag weer twee uur achter elkaar, hij dronk twee keer redelijk, en het belangrijkst: hij was heel erg vrolijk. Gelukkig!
Tjee Anky, welke oetl*l zet nou zo zijn vrachtwagen neer. Mens wat een schrik.

Lijkt me ideaal Miffy, pepernoten eten en toch afvallen. Kan ik niet zeggen helaas. De pepernoten, toastjes blauwschimmelkaas en wijntje beginnen wel aan te tellen.
gaan we het even niet over eten en gewicht hebben? tis hier vreselijk mis en ik doe verstoppertje met de weegschaal.

jemig, Anky, wat schrikken! kan me voorstellen dat je je lam geschrokken bent. dat ijlt nog wel ff na, zo'n actie. heb je mog de politie gebeld? want ik kan me voorstellen dat zo'n vent een tornehoge boete verdient; iig als het aan mij ligt

wat schattig, Citro, van Mandarijn en de kip. ondanks dat ik zelf neit zo bang ben voor beestjes, kan ik me er toch wel iets bij voorstellen; ze reageren wel wat onverwacht

Ik vond het ook wel fijn om even met een professional te praten, Anky. het gaf me het gevoel dat ik het niet helemaal fout zie en die blinde vlek wat betreft Slofs onzekerheid had ik dus ook wel.
Gaan we het dan even niet over wijntjes hebben, want die heb ik al heel lang niet meer gedronken

Weltrusten!
sorry... maar jouw tijd komt nog wel

welterusten
Morgen dames, lekker geslapen? ik wel, gisteravond meteen in slaap gevallen en om kwart voor 7 werd de eerste wakker. Ank, wat een sukkel! Ik verbaas me er überhaupt over hoeveel mensen zonder licht rijden, vooral met slecht weer. Citro, die kip Pamman is voor alle dieren allergisch behalve honden en reptielen. tot groot verdriet van mini dus ook geen konijn hier. Er moet er eentje naar zwemles dus ik moet opstaan.
weer terug van de zwemles? ik heb een beetje uitgeslapen (half 9 en ja, dat is voor mij een beetje) daarna met Poek spelletjes op de CP gespeeld en toen gaan ontbijten. Slof wilde persé bij Sokman liggen, dus van zijn uitslaapplannen kwam niet veel

zo maar eensch douchen en aankleden en dan naar de Sintoptocht in de buurt
Ben weer terug. De zalfjes helpen want Mannie kwam een stuk minder gevlekt uit het zwembad. Met aankleden heb ik hem meteen ingesmeerd met de hydrocortisone, zijn huidje begint al zachter aan te voelen. Eenmaak thuis aan het opgeruimen geslagen boven en beneden en de badkamer gepoetst.

Hier sneeuwde het vanmorgen maar het blijft niet liggen. Nu ziet het er wel weer dreigend uit dus er gaat vast nog meer vallen. Ik ben het boodschappenlijstje aan het fabriceren, eens kijken of mijn kinderen te porren zijn voor rodekool. Dat eten we eigenlijk nooit en het is zo lekker.

De kindertjes waren vanmorgen zó lief, ze hebben een hele tijd liggen knuffelen met elkaar in bed . Mini vindt dat geweldig want meestal wil Mannie haar niet eens een weltrustenkus geven.

Vanmiddag komt de Sint op mijn werk. Ik hoop voor die tijd Pamman er van te kunnen overtuigen dat de muren op de kamer van Mini écht al wel droog zijn en dat we, na een schoonmaakactie, een groot deel van haar spullen terug kunnen zetten. Hij was vanmorgen nog steeds niet te pruimen, beweert dat ik 'meteen loop te gillen' terwijl ik een hele gezellige, knuffelige ochtend had (en inderdaad één keer Mannie heb gewaarschuwd omdat hij met boeken ging dominoën). Tikje vermoeiend zo'n man

Hoe zou het met Esmee, Koeky en Es zijn eigenlijk? Het is al wel heel lang stil.
fijn dat de zalfjes helpen! En heb je een extra rol behang gehaald voor Pamman? kan-ie mooi achter.

wij zitten net lekker aan de koffie. Slof moet nog in de kleren.
We hebben net even gepraat, lucht is weer een beetje geklaard.

Kinderen zijn nu al helemaal kapot, ben benieuwd of ze het wel volhouden vanmiddag.

Snel even soep maken, dan is het eten klaar als we thuiskomen.
veel plezier vanmiddag, Pam!

er is een vriendinnetje van Poek aan eht spelen. Moeder kwam dochter brengen, samen emt zoontje van 20 maanden. de laatste valt onder categorie 'sloopkogel': retesnel en pakt alles wat voor z'n ogen komt. en hier was dat net Heul Veul
Poek vanmiddag, toen we teruggingen van de intocht van Sinterklaas:'hij praat wel heel anders dan op TV'.

Tanend geloof?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven