T-huis
woensdag 24 november 2010 om 17:56
Kezz je ost kwam zo op tijd! Nemo liep heel boos en moe door de deur en toen was alles weer goed. Dankjewel! Ook namens Nemo!
Erwt gaat trouwen begrijp ik? Van harte!
Inad wat waren jouw ostjes ook alweer, ben nu aan het afkruizen volgens mij zijn we al een heel eind!
Nu verder met eten maken, net thuis.
Erwt gaat trouwen begrijp ik? Van harte!
Inad wat waren jouw ostjes ook alweer, ben nu aan het afkruizen volgens mij zijn we al een heel eind!
Nu verder met eten maken, net thuis.
woensdag 24 november 2010 om 19:15
donderdag 25 november 2010 om 21:11
vrijdag 26 november 2010 om 19:41
vrijdag 26 november 2010 om 20:48
O ja, natuurlijk!
Je moet Ceetje van tevoren The Polar Express laten zien, met stem van Tom Hanks (al lijkt het karakter van de conducteur ook op hem). Supergezellige kerstfilm die zich afspeelt op weg naar de noordpool. Echt doen! Wij kijken hem ieder jaar opnieuw. Beetje traditie geworden.
Erwt, voor wie moet je nog dichten? Of kan je dan niet zeggen ivm eventueel meelezende Xan?
Je moet Ceetje van tevoren The Polar Express laten zien, met stem van Tom Hanks (al lijkt het karakter van de conducteur ook op hem). Supergezellige kerstfilm die zich afspeelt op weg naar de noordpool. Echt doen! Wij kijken hem ieder jaar opnieuw. Beetje traditie geworden.
Erwt, voor wie moet je nog dichten? Of kan je dan niet zeggen ivm eventueel meelezende Xan?