Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
Werk: Hoofd P&O

Salaris: ¤ 4.807,- bruto en auto van de zaak

Werkervaring: 10+ jaren

Werkweek: 40 uur

Leeftijd: 41 jaar

Opleiding HBO
Werk: Teamleider verkoop binnendienst

Salaris: ¤ 2515

Werkervaring: 10 jaar

Werkweek: 32 uur

Leeftijd: 30 jaar

Opleiding Verkort HBO Accountmanagement

vakantiegeld, spaarloon, 25 vrije dagen en collectieve zorgverzekering.
Leuk om al die salarissen, ervaringen en leeftijden te lezen. Wat een hoge salarissen zitten erbij zeg!! (jammer van het laatste spam bericht)

Werk: recruiter

Salaris: 3700,= bruto + telefoon + laptop + flinke bonus einde jaar

Werkweek: 40 uur + 25 vrije dagen

Leeftijd: 34

Opleiding: HBO
quote:kleurig schreef op 21 november 2010 @ 21:40:

Leuk om al die salarissen, ervaringen en leeftijden te lezen. Wat een hoge salarissen zitten erbij zeg!! (jammer van het laatste spam bericht)

Werk: recruiter

Salaris: 3700,= bruto + telefoon + laptop + flinke bonus einde jaar

Werkweek: 40 uur + 25 vrije dagen

Leeftijd: 34

Opleiding: HBOHet jouwe mag er anders ook zijn! Welke branche werk je in als ik vragen mag?
.
Vrouw

Werk; leerkracht in het vso (moelijk opvoedbare kinderen van 12 tot 18 jaar)

Werkweek; 36 uur

Werkervaring; 4 jaar

Leeftijd; 26

Opleiding; pabo

Salaris; netto bijna 1800 (fulltime)

Van de week krijg ik mijn 'nieuwe salaris' want ik ben van 5 dagen, 3 dagen gaan werken (waarvan ik 1 dag ouderschapsverlof opneem. Dit wordt 55% vergoed)

Daarnaast nog vakantiegeld, 13e maand, 13 ADV-dagen en natuurlijk de vakanties. Ik ben tevreden!

Man

Werk; loodgieter

Werkweek; 40 uur

Werkervaring; 10 jaar

Leeftijd; 29

Opleiding; installatiemonteur (mbo 2)

Salaris; netto 1370

Man is aan het solliciteren. Contract wordt niet verlengd wegens te weinig werk....
anoniem_116446 wijzigde dit bericht op 23-11-2010 21:36
Reden: speciaal voor abcdeg2009
% gewijzigd
To school for cool
Regelmatig krijgen secretaresses op het forum commentaar op hun taalfouten. Apart dat het bij iemand van de pabo wel getolereerd wordt.
@abcd.... flauw...

Kijk je zelf even naar je laatste zin? Een taaltoets kan niet slagen... je hebt een toets gehaald, of je bent geslaagd

(of ik heb de smiley achter die zin gemist... )
quote:abcdefg2009 schreef op 23 november 2010 @ 20:25:

@iepmeis: en jij hebt de pabo gedaan? Taaltoetsen ook glansrijk geslaagd? (verlengt?)Ik heb het aangepast.... Miereneukerige gedoe. Als je het dan nodig vindt om te reageren, doe dat dan inhoudelijk. Niet op spelfouten. Ik lees mijn reacties niet door op spelfouten. En je mag me corrigeren, tuurlijk. Doe dat dan even normaal. Maar omdat je onderwijskundige bent, vindt je het blijkbaar nodig om mij de les te lezen en mijn kwaliteiten in twijfel te trekken. Hoe kortzichtig is dat.... Kunnen we nu weer ontopic blijven?
To school for cool
quote:abcdefg2009 schreef op 23 november 2010 @ 20:25:

@iepmeis: en jij hebt de pabo gedaan? Taaltoetsen ook glansrijk geslaagd? (verlengt?)Zielepoot.
anoniem_65596 wijzigde dit bericht op 24-11-2010 00:34
Reden: nav jaloerse beleidsMEDEWERKER
% gewijzigd
Zie QR
quote:sneeuwin1 schreef op 20 december 2006 @ 22:23:

800 euro? En dan werkt ze ook zondagen etc. Lijkt mij wel erg weinig hoor. Een bijstandsuitkering is volgens mij nog hoger :?Nee hoor, de inkomensvoorziening op grond van de WIJ (Wet Investering Jongeren) is ca. ¤ 214,- netto per maand voor jongeren van 18,19 en 20 jaar oud. ALS je er al voor in aanmerking komt... Dus zelfs part-time in een supermarkt vakken vullen, or whathever , levert al snel meer op.
Vrouw

Werk: GGZ/36u

Werkervaring: 5

Leeftijd: 27

Opleiding: HBO

Salaris: 2800 bruto, 2000 netto

Ben benieuwd of jullie dit redelijk vinden.
Ik ben 22, heb geen diploma's, werk 4 dagen in de week als accountmanager en verdien 1400 euro in de maand :-)
Dit is trouwens netto en ik had ook geen ervaring. Ik ben er wel blij mee :-)
Werk: Secretaresse

Werkervaring: 1,5 als secretaresse

Leeftijd: 26

Opleiding: HBO propedeuse

Uren: 37,5

Salaris: 2550 bruto, per 1 jan a.s. 2650

Overig: 7 ATV dagen per jaar, 25 verlofdagen, eindejaarsuitkering (6,5% van jaarsalaris)
als ik die salarissen zie... dan snap ik niet waarom ik ooit ben gaan studeren, wat een geldverspilling!
Ik ben 23 jaar, werk als pedagogisch medewerkster op een buitenschoolse opvang en ik heb MBO SPW4 gedaan.

Ik werk er nu 2 jaar, 30 uur per week. Verdien 10,35 netto per uur, dus rond de 1240 per maand.

(Volledige werkwerk = 36 uur = 1483 per maand).
Gewoon doen!
Barkeepster, 27 jr ervaring, netto 9 euro per uur, Per maand 1370 netto ongeveer. Ben nu 1,5 jr in dienst. Ga vd week over salarisverhoging praten
quote:allesrose schreef op 30 november 2010 @ 13:28:

Barkeepster, 27 jr ervaring, netto 9 euro per uur, Per maand 1370 netto ongeveer. Ben nu 1,5 jr in dienst. Ga vd week over salarisverhoging praten jeeeeeeeetje. jij moet van je werk HOUDEN! Of niet?
Wrikkelgat..ja, ik vind mijn werk, meestal, leuk..Denk jij dat ik veel te weinig verdien?? Ervaring in de horeca, wbt salarissen?
horeca: 26 jaar: leidinggevende functie. bruto 2300 euro

flexibele vrije dagen ongeveer 30 vakantiedagen.

En elke maand tussen de 200 en 300 euro fooi.
33

groepsleidster moeilijke pubers

32 uur per week

gemiddeld zo'n 1700 in de maand...

ik ben er wel tevreden mee, al verdien ik natuurlijk altijd meer...
20

helpende lichamelijke gehandicapten zorg.

ongeveer 16 uur per week

daar verdien ik 10.30 bruto mee, maar dat is ex. toeslagen voor het werken in de avonduren en weekenden. maar het komt neer op ongeveer 800. p maand
quote:Giesjuh schreef op 26 november 2010 @ 21:36:

Ik ben 23 jaar, werk als pedagogisch medewerkster op een buitenschoolse opvang en ik heb MBO SPW4 gedaan.

Ik werk er nu 2 jaar, 30 uur per week. Verdien 10,35 netto per uur, dus rond de 1240 per maand.

(Volledige werkwerk = 36 uur = 1483 per maand).Wow verdient dit zo goed, de kinderopvang? Nooit gedacht.
quote:biobitch1984 schreef op 26 november 2010 @ 17:11:

als ik die salarissen zie... dan snap ik niet waarom ik ooit ben gaan studeren, wat een geldverspilling!Mee eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven