Leren slofjes
vrijdag 26 november 2010 om 21:44
vrijdag 26 november 2010 om 21:47
vrijdag 26 november 2010 om 21:52
@Kezz: klitteband op de hiel is inderdaad niet handig. Ze heeft nu al de grootste lol als ze haar sokken uittrekt.. Zal die van Inch Blue even opzoeken. Thx!!
@Zuigstengel: erg schattig! Lijken me niet zo praktisch maar wel erg leuk voor Kerst!
@Tuorrebout: vind de Bobux-schoentjes schattig maar wel erg prijzig...
@Zuigstengel: erg schattig! Lijken me niet zo praktisch maar wel erg leuk voor Kerst!
@Tuorrebout: vind de Bobux-schoentjes schattig maar wel erg prijzig...
vrijdag 26 november 2010 om 21:55
quote:lizzylizzy schreef op 26 november 2010 @ 21:52:
@Kezz: klitteband op de hiel is inderdaad niet handig. Ze heeft nu al de grootste lol als ze haar sokken uittrekt.. Zal die van Inch Blue even opzoeken. Thx!!
@Zuigstengel: erg schattig! Lijken me niet zo praktisch maar wel erg leuk voor Kerst!Hoezo niet praktisch? Loopt ze al? Ik heb totdat ze hier gingen lopen altijd zootjes aan gedaan, zeer praktisch, alleen jammer nog niet zo hip!
@Zuigstengel: erg schattig! Lijken me niet zo praktisch maar wel erg leuk voor Kerst!Hoezo niet praktisch? Loopt ze al? Ik heb totdat ze hier gingen lopen altijd zootjes aan gedaan, zeer praktisch, alleen jammer nog niet zo hip!
vrijdag 26 november 2010 om 22:01
vrijdag 26 november 2010 om 22:03
vrijdag 26 november 2010 om 22:08
vrijdag 26 november 2010 om 22:37
Ik had er van Aapie:
http://baby-schoenen.nl/winkel/
Niet zo duur en zaten prima met elastiek vanbinnen en hij kreeg ze niet uit
Daarna Shoesme (babyproof), pas toen hij echt een beetje ging lopen. Nu begint ie echt te lopen en we gaan binnenkort voor "echte schoenen" kijken
http://baby-schoenen.nl/winkel/
Niet zo duur en zaten prima met elastiek vanbinnen en hij kreeg ze niet uit
Daarna Shoesme (babyproof), pas toen hij echt een beetje ging lopen. Nu begint ie echt te lopen en we gaan binnenkort voor "echte schoenen" kijken
zaterdag 27 november 2010 om 08:38
www.roosjes.eu drie keer besteld nu en echt super!