elastiek van panty
zaterdag 27 november 2010 om 22:04
ik ben op zoek naar jullie tips en trucs om het elastiek van mijn panties wat soepeler / uit te rekken. Het elastiek vind ik altijd zo strak zitten dat ik blij ben om thuis weer verlost er van te zijn, Ik zat zelf te denken om een strijkbout misschien dat hiermee het elastiek wat losser wordt, maar graag jullie tips....
zaterdag 27 november 2010 om 22:19
Om die reden (en om het afzakken) draag ik altijd hold-ups. Mocht het koud zijn dan draag ik daar een strak sportbroekje overheen, zodat ik het lekker warm heb maar ik geen last heb van dat elastiek. (Pluspunt: zo'n broekje geeft gelijk je billen een lift!)
Maar geen tips dus voor het oprekken van het elastiek. Lijkt me trouwens dat het van strijken eerder strakker wordt...
Maar geen tips dus voor het oprekken van het elastiek. Lijkt me trouwens dat het van strijken eerder strakker wordt...
zaterdag 27 november 2010 om 22:51
quote:Quinty schreef op 27 november 2010 @ 22:42:
six-spek
Hihi!
Maar inderdaad Banba, die dingen komen bij mij tot net onder mijn beha, en zakken dan af tot in mijn taille. Maar aan de andere kant: als ze korter zouden zijn snijden ze in mijn love-handles, en als ze losser zitten zakken ze af, toch? Ik blijf erbij: lang leve de hold-ups! (Of zouden lager zittende, lossere panty's met zo'n hold-up-plakrand aan de binnenkant de oplossing zijn?)
six-spek
Hihi!
Maar inderdaad Banba, die dingen komen bij mij tot net onder mijn beha, en zakken dan af tot in mijn taille. Maar aan de andere kant: als ze korter zouden zijn snijden ze in mijn love-handles, en als ze losser zitten zakken ze af, toch? Ik blijf erbij: lang leve de hold-ups! (Of zouden lager zittende, lossere panty's met zo'n hold-up-plakrand aan de binnenkant de oplossing zijn?)
zaterdag 27 november 2010 om 23:58
Heb ik ook altijd. Zit altijd te strak bij mijn buik. En ik kan er al helemaal niet tegen dat strakke. Paar maten groter helpt wel iets maar dan slobbert het om je benen, das ook geen gezicht. Dus ik geef altijd 2 knippen in de zijkanten en soms ook nog 1 van voren. Dit doe ik ook vaak bij leggings. Want als de benen goed zijn zit de taille weer veel te strak.
zondag 28 november 2010 om 00:22
quote:Banba schreef op 27 november 2010 @ 22:48:
Maar het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat blijkbaar iedere vrouw dit probleem heeft en nog steeds alle panty's broekjes met onmogelijk strak elastiek hebben dat je tot onder je oksels kunt optrekken.
Eens. Ik koop ze 3 maten te groot (omdat ik anders constant loop te trekken) en nog snijdt dat rot-elastiek in m'n buik
Maar het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat blijkbaar iedere vrouw dit probleem heeft en nog steeds alle panty's broekjes met onmogelijk strak elastiek hebben dat je tot onder je oksels kunt optrekken.
Eens. Ik koop ze 3 maten te groot (omdat ik anders constant loop te trekken) en nog snijdt dat rot-elastiek in m'n buik
zondag 28 november 2010 om 00:57
quote:Zamirah schreef op 28 november 2010 @ 00:30:
Je kunt toch ook gewoon die vetrol aftrainen?Toen ik (in mijn pré-moeke tijdperk) maat 34 had en hyperslank was, had ik ook last van een lasnaden ter hoogte van het pantyelastiek als ik een strak jurkje droeg. Staand gaat het dan nog wel, maar zittend ziet het er niet uit.
Je kunt toch ook gewoon die vetrol aftrainen?Toen ik (in mijn pré-moeke tijdperk) maat 34 had en hyperslank was, had ik ook last van een lasnaden ter hoogte van het pantyelastiek als ik een strak jurkje droeg. Staand gaat het dan nog wel, maar zittend ziet het er niet uit.
The time is now