Mode & Beauty alle pijlers

elastiek van panty

27-11-2010 22:04 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben op zoek naar jullie tips en trucs om het elastiek van mijn panties wat soepeler / uit te rekken. Het elastiek vind ik altijd zo strak zitten dat ik blij ben om thuis weer verlost er van te zijn, Ik zat zelf te denken om een strijkbout misschien dat hiermee het elastiek wat losser wordt, maar graag jullie tips....
2 maten groter aanschaffen
quote:Uggla schreef op 27 november 2010 @ 22:05:

2 maten groter aanschaffenVreemd genoeg maakt dat geen hout uit. Ik heb maat 38/40 en zelfs bij panty's in maat 50/52 snijdt het elastiek nog in mijn vetrol buik.
The time is now
Om die reden (en om het afzakken) draag ik altijd hold-ups. Mocht het koud zijn dan draag ik daar een strak sportbroekje overheen, zodat ik het lekker warm heb maar ik geen last heb van dat elastiek. (Pluspunt: zo'n broekje geeft gelijk je billen een lift!)

Maar geen tips dus voor het oprekken van het elastiek. Lijkt me trouwens dat het van strijken eerder strakker wordt...
Ik ga voor ik een panty aantrek eerst even trekken aan alle kanten..

Zo is hij iets rekbaarder.
Je kunt er ook gewoon een knip in geven. Probleem opgelost, panties gaan toch altijd maar kort mee.
Daarom waren hipster panties (H&M) ook zo fijn. Helaas zijn ze weer hoger geworden....
De panties van de HEMA hebben na 1x wassen al een totaal uitgelubberd elastiek. Die kopen en meteen maar even wassen ?
ik knip een soort van uitgerekte smile uit het elastiek aan de voorkant. (wel binnen het 'verdikte' gedeelte) Blijft ie nog redelijk hangen maar niet meer die knijp op de buik, kan ik ook absoluut niet tegen.
De panty sla vouw ik altijd een stukje terug, zodat het elastiek over mijn heupen valt. Dat voelt een stuk lekkerder dan over mijn six-spek...
quote:Quinty schreef op 27 november 2010 @ 22:42:

De panty sla vouw ik altijd een stukje terug, zodat het elastiek over mijn heupen valt. Dat voelt een stuk lekkerder dan over mijn six-spek...
tsja.....

six-spek
The time is now
Maar het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat blijkbaar iedere vrouw dit probleem heeft en nog steeds alle panty's broekjes met onmogelijk strak elastiek hebben dat je tot onder je oksels kunt optrekken.
The time is now

six-spek

Hihi!

Maar inderdaad Banba, die dingen komen bij mij tot net onder mijn beha, en zakken dan af tot in mijn taille. Maar aan de andere kant: als ze korter zouden zijn snijden ze in mijn love-handles, en als ze losser zitten zakken ze af, toch? Ik blijf erbij: lang leve de hold-ups! (Of zouden lager zittende, lossere panty's met zo'n hold-up-plakrand aan de binnenkant de oplossing zijn?)
Bij het beste idee van nederland deed iemand mee met een goed plan, even kijken of ik het kan vinden.
The time is now
Nee dus.

Dat was een panty met ingebouwde string, zeg maar een string met pijpen

Geen last meer van én een onderbroeknaad én een pantynaad. Dat broekje was ook laag, iig tot onder de navel.
The time is now
Heb ik ook altijd. Zit altijd te strak bij mijn buik. En ik kan er al helemaal niet tegen dat strakke. Paar maten groter helpt wel iets maar dan slobbert het om je benen, das ook geen gezicht. Dus ik geef altijd 2 knippen in de zijkanten en soms ook nog 1 van voren. Dit doe ik ook vaak bij leggings. Want als de benen goed zijn zit de taille weer veel te strak.
quote:Banba schreef op 27 november 2010 @ 22:48:

Maar het is toch eigenlijk te zot voor woorden dat blijkbaar iedere vrouw dit probleem heeft en nog steeds alle panty's broekjes met onmogelijk strak elastiek hebben dat je tot onder je oksels kunt optrekken.

Eens. Ik koop ze 3 maten te groot (omdat ik anders constant loop te trekken) en nog snijdt dat rot-elastiek in m'n buik
Je kunt toch ook gewoon die vetrol aftrainen?
quote:Zamirah schreef op 28 november 2010 @ 00:30:

Je kunt toch ook gewoon die vetrol aftrainen?Toen ik (in mijn pré-moeke tijdperk) maat 34 had en hyperslank was, had ik ook last van een lasnaden ter hoogte van het pantyelastiek als ik een strak jurkje droeg. Staand gaat het dan nog wel, maar zittend ziet het er niet uit.
The time is now
KOUSEN !!! Zooooooo a-sexueel, een panty
Aliquando et insanire lucundum est
quote:Zamirah schreef op 28 november 2010 @ 00:30:

Je kunt toch ook gewoon die vetrol aftrainen?KLABAMMMMMMM !! Zo die hangt !
Aliquando et insanire lucundum est
Een panty onder de strijkbout... dat gaat toch niet goed? Zulke fijne Nylon kan je niet strijken.

Ik zou een maat groter proberen. Draag zelf ook altijd 1 maatje groter dan mijn confectiemaat. Zit lekkerder.
quote:RemboEnRembo schreef op 28 november 2010 @ 02:18:

KOUSEN !!! Zooooooo a-sexueel, een pantyDraag jij liever kousen Rembo?
Zwangerschapspanty's al geprobeerd?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven