3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
met mij is alles goed, Bi.
Haha inderdaad Friezz... ik denk dat ik morgen en overmorgen wel spierpijn heb

Maar sjouwen is wat anders dan conditie... ik ben eigenlijk net een ouwe diesel.. veel kracht en weinig snelheid
quote:friezinnetje schreef op 27 november 2010 @ 22:50:

met mij is alles goed, Bi.Das mooi Friezzz... helemaal van je grieperigheid af?
Alle reacties Link kopieren
Ja Bi is waar, het is positieve drukte en inderdaad sporten hoeft nog ff niet, je krijgt genoeg beweging de komende weken.
Alle reacties Link kopieren
Ja grieperigheid is weer over, en verkoudheid ook bijna.
NOu ja... ik krijg niet zoveel beweging de komende weken. Ik kan geeneens vrij krijgen op onze verhuisdag

Is de week voor kerst en er waren er al drie vrij... dus ik moet het van de avonden gaan hebben om uit te pakken.

Ach...zo gek veel is het niet en in een paar uur kan een mens een hoop werk verstouwen toch?
Alle reacties Link kopieren
Heb je genoeg hulp wel Bi?
Gelukkig Friezz..... PuberT is vandeweek ook thuisgebleven met griep. Had overal spierpijn en: Mam... zelfs mn haar doet pijn!!

Hij is nu ook weer wat opgeknapt en kan maandag gewoon weer naar school.
quote:mocy schreef op 27 november 2010 @ 22:53:

Heb je genoeg hulp wel Bi?

jahoor...



- Bianco

- Bianco

- een handjevol verhuizers

- Bianco en

- Bianco



Oh... en Pubert zal zn eigen kamer wel op orde maken
Alle reacties Link kopieren
Arme Bianco.
Alle reacties Link kopieren
Nou idd, arme, arme Bianco!
Alle reacties Link kopieren
APPEL!!
Ja Moos... maar ik heb nog voorgesteld om te ruilen. Hij een paar daagjes op kantoor en ik de verhuizers helpen... dat wil hij niet



Ah.. hij hoeft niet veel te doen, alles wordt verhuisd. Daarna is het alleen maar uitpakken en dat zou ik dan nog s avonds kunnen doen.



Komt goed! Alleen moet ie wel binnen 5 dagen laminaat leggen in de woonkamer, keuken en bovenslaapkamers. En hij wil zelf voor de verhuizing nog de muren nog met vliesbehang doen en verven.
Alle reacties Link kopieren
Waar een wil is, is een weg en tuurlijk gaat het lukken.

Maar kunnen jullie dat laminaat niet laten leggen, scheelt weer. Denk dat Bianco een beetje onderschat hoeveel werk het is wat hij allemaal wil gaan doen. Het valt altijd tegen in tijd, nooit mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 27 november 2010 @ 22:59:

APPEL!!Wat heb se gedaan?
Nee Moos, dat vinden we te duur.. en bovendien is hij zo kieskeurig, hij wil het perse zelluf doen

Het is kliklaminaat dus het gaat wel heel snel hoor... ik denk wel dat het hem gaat lukken!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 27 november 2010 @ 23:03:

[...]





Wat heb se gedaan?Volgens mij niks, maar denk dat ze in slaap is gevallen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 november 2010 @ 23:04:

Nee Moos, dat vinden we te duur.. en bovendien is hij zo kieskeurig, hij wil het perse zelluf doen

Het is kliklaminaat dus het gaat wel heel snel hoor... ik denk wel dat het hem gaat lukken!Klikkerdeklik klaar!
quote:friezinnetje schreef op 27 november 2010 @ 23:06:

[...]





Klikkerdeklik klaar!Precies!
Alle reacties Link kopieren
Is dat zo makkelijk? Dan wil ik het ook in mijn slaapkamer. Daar ligt nu d.blauwe vloerbedekking en dat is gruwel, ieder stofje zie je er op.
Ja is redelijk simpel Moos... alleen de schuine kanten zagen is wel even meetwerk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 27 november 2010 @ 23:09:

Ja is redelijk simpel Moos... alleen de schuine kanten zagen is wel even meetwerk.Die heb ik daar niet volgens mij, is recht toe recht aan.
Dan moet je de rechte kanten zagen Moos
Maar daar zijn nu ook van die snijers voor... ik geloof voor 35 euro en ziet er superhandig uit! Zoals een papiersnijder... maar dan voor laminaat.
Alle reacties Link kopieren
Krijg er helemaal zin in Bi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven