3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Das mooi Moos... en bij Hornbach is kliklaminaat nu in de aanbieding voor 4 euro per vierkante meter!! Mooie lichte houtkleur!



Ik ga slapen lieve maisjes... truste en tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bi.
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Bi!
Alle reacties Link kopieren
ik ga lappie ook sluiten



Tot morgen en lekker koese!
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Friez.
Alle reacties Link kopieren
Trusten!



En zitten jullie Bi nou te vertellen dat ze niet hoeft te sporten? Pas uit hoor!



Bi, als je hulp nodig hebt, 2de kerstdag ben ik beschikbaar....... nee hoor, maar je weet waar ik woon.
Bianca! Jullie hebben een ander huis, geweldig!



anderen
Weltrusten voor de slaapkoppen
Alle reacties Link kopieren
Ha die Vil.
Hey Mocy, alles goed?
Alle reacties Link kopieren
Yep. En met jou? Je baalt zeker dat het weekend is en je niet kan werken




Jaha, ik ben nu een echte workaholic geworden!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor werk doe je Vil (evt. in grote lijnen) en voor hoeveel uur?
32 uur en soms dus meer



eh, tja, je andere vraag hoe moet ik die nou beantwoorden... zeg maar een grote administratieve SF klus.
Wat voor werk doe jij eigenlijk, Mocy.



Ik denk dat jij goed gestyled met rode pumps en zwarte nylons keurig achter een bureautje zit in het kantoortje van je baas
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed en wat fijn dat het allemaal zo snel gelukt is in je nieuwe woonplaats.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vilma schreef op 28 november 2010 @ 00:05:

Ik denk dat jij goed gestyled met rode pumps en zwarte nylons keurig achter een bureautje zit in het kantoortje van je baas



Bingo!

Alhoewel, dat goed gestyled wil nog wel eens tegenvallen en ik heb niet één baas maar twee. Ik heb een hele fijne baan en ook geweldige collega's. Ook nog eens vlakbij huis, ben er erg blij mee.






Je klinkt altijd relaxed hier daar kan ik wel uit opmaken dat je het naar je zin hebt.



Nu alleen nog die woning op de Zuidwal, toch? brrrr





Ik ben minder relaxed, ik ben vergeten de upc mijn verhuizing door te geven...hoelang zal het duren voor ze me gevonden hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ja je kan ook niet aan alles denken Vil, het is zo veelomvattend zo'n verhuizing en dan ook nog eens naar een andere plaats.

Ja, die Zuidwal is over en sluiten. Want waar ik eerst altijd graag wilde wonen (voor hier), ligt er recht tegenover. Krijg je iedere keer dat gevoel als je uit je raam kijkt. Getver.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het trouwens met het roken?
Ik heb helaas gisteren weer een pakje sigaretten gekocht, stomme stomme ik.

Maar na dit pakje ga ik er weer tegen aan, ik wil er vanaf, en toen ik bijna niet meer rookte voelde ik me daar supergoed bij, Het idee alleen al dat je geen slaaf meer bent van ridicule papieren rolletjes gevuld met gif.
Alle reacties Link kopieren
Ga dat boek van Alan (?) Carr dan lezen, dan kan je rustig afbouwen
quote:mocy schreef op 28 november 2010 @ 00:30:

Ga dat boek van Alan (?) Carr dan lezen, dan kan je rustig afbouwen





Die heb ik al drie keer gelezen! En ligt standaard naast mijn (toen nog ongebruikte asbak), hahahahaha





Is het Vivaforum bij jou ook zo traag?

Het schiet niet op, ik zat vast op relaties, notabene, natuurlijk vond ik geen enkel topic die mij aansprak, ook dat nog
Alle reacties Link kopieren
Oké, dat boek werkt dus niet (meer). Prent je dan deze zin in: het enige wat je moet doen, is het laten! En anders nicotinepleisters?

Bij mij werkt forum normaal (UPC ligt op de loer bij je, denk ik).
Enge UPC.



Zal ik UPC maar gaan bellen of gewoon mijn kop in het zand gaan steken?



Ik ben nu een kinderachtige site aan het lezen over "hoe weet je dat hij verliefd op je is" hahahaha, het is niet eens van de Tina of Yes, maar wel erg vermakelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven