Help hoe kom ik in Huizen.
zondag 28 november 2010 om 16:06
zondag 28 november 2010 om 16:20
Kikietje, je vraagt hier om tips maar ondertussen zit je alles af te kammen. Je geeft in ieder geval geen vriendelijke reacties.
Er wordt hier gereageerd om jou te helpen hoor.
In je mantelpakje op de scooter vind je niets. Je kunt natuurlijk ook gewoon lekkere dikke kleding aan doen en je op je werk even omkleden. Het is maar een idee hoor, je hoeft met niet af te zeiken hierna.
Er wordt hier gereageerd om jou te helpen hoor.
In je mantelpakje op de scooter vind je niets. Je kunt natuurlijk ook gewoon lekkere dikke kleding aan doen en je op je werk even omkleden. Het is maar een idee hoor, je hoeft met niet af te zeiken hierna.
zondag 28 november 2010 om 16:25
quote:Aureel schreef op 28 november 2010 @ 16:18:
Dat klopt, ov is gigantisch omrijden terwijl almere en huizen hemelsbreed zo dichtbij elkaar liggen. Lastig, weet ook geen oplossing.
Het stuk water wat beide plaatsen scheidt zal daar wel de grote oorzaak van zijn.
Andere optie: Motorboot huren en neerleggen bij almere haven.
Dat klopt, ov is gigantisch omrijden terwijl almere en huizen hemelsbreed zo dichtbij elkaar liggen. Lastig, weet ook geen oplossing.
Het stuk water wat beide plaatsen scheidt zal daar wel de grote oorzaak van zijn.
Andere optie: Motorboot huren en neerleggen bij almere haven.
zondag 28 november 2010 om 16:26
Er gaat een directe trein toch van Almere naar Bussum. Misschien moet je overstappen in Weesp, dat zou kunnen maar je bent echt binnen een half uur van station naar station. Met de bus zit je daarna zo in Huizen. Is er geen interliner die dat stukje rjdt? Misschien zelfs vanuit Almere?
Als je het stuk met de taxi aflegt dan kun je beter een auto kopen....dat is na een week of 3 echt voordelinger
Als je het stuk met de taxi aflegt dan kun je beter een auto kopen....dat is na een week of 3 echt voordelinger
zondag 28 november 2010 om 16:32
Jeetje, je reageert wel erg vijandelijk op mensen die je proberen te helpen. Die zullen zich de volgende keer wel twee keer bedenken voor ze met je mee denken voor een oplossing.
maar goed, je probleem:
Even ge-google-mapt:
Almere- Huizen is 18.2 km. Echtr een kippeeindje dus. Dan kun je toch binnen een uur fietsen? Dus op de brommer moet dat nog sneller kunnen. (Ik heb geen idee hoe snel brommers rijden). Inderdaad: warm aankleden voor onderweg en omkleden als je er bent. Dat doen zoveel mensen
maar goed, je probleem:
Even ge-google-mapt:
Almere- Huizen is 18.2 km. Echtr een kippeeindje dus. Dan kun je toch binnen een uur fietsen? Dus op de brommer moet dat nog sneller kunnen. (Ik heb geen idee hoe snel brommers rijden). Inderdaad: warm aankleden voor onderweg en omkleden als je er bent. Dat doen zoveel mensen
zondag 28 november 2010 om 16:35
quote:gember999 schreef op 28 november 2010 @ 16:32:
Jeetje, je reageert wel erg vijandelijk op mensen die je proberen te helpen. Die zullen zich de volgende keer wel twee keer bedenken voor ze met je mee denken voor een oplossing.
maar goed, je probleem:
Even ge-google-mapt:
18,2 km maar????
Dan begrijp ik werkelijk waar niet waar TO zich ze druk over maakt.
Brommer, dikke jas, wanten, sjaal en gaan!
maar goed, je probleem:
Even ge-google-mapt:
18,2 km maar????
Dan begrijp ik werkelijk waar niet waar TO zich ze druk over maakt.
Brommer, dikke jas, wanten, sjaal en gaan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 28 november 2010 om 16:38
quote:kikietje schreef op 28 november 2010 @ 16:11:
Nee! hellas kan ik niet meerijden en (sorry) ik woon in almere. Moet om 8 uur op kantoor zijn.. Vespatje is te koud! en met het openbaar vervoer een wereld reis van meer dan een uur met meerdere malen overstappen.Tja,. niet leuk, maar goed te doen dus. Succes!
Nee! hellas kan ik niet meerijden en (sorry) ik woon in almere. Moet om 8 uur op kantoor zijn.. Vespatje is te koud! en met het openbaar vervoer een wereld reis van meer dan een uur met meerdere malen overstappen.Tja,. niet leuk, maar goed te doen dus. Succes!