Help hoe kom ik in Huizen.
zondag 28 november 2010 om 16:06
zondag 28 november 2010 om 16:54
zondag 28 november 2010 om 17:03
Nou, op een presenteerblaadje:
1
Als je een rijbewijs hebt kan je een auto lenen/huren/via greenwheels/etc makkelijk en snel en zeer comfortabel komen.
2 Geen rijbewijs? Dan via het ov: het ligt er een beetje aan waarvandaan je precies vertrekt. Optie 1 is via de trein en bus (station Naarden-Bussum); was al eerder genoemd. Optie 2 is via buslijn 156 en 101; ook in een uur te doen.
3 Duurt dit je te lang? Fietsen/snorren/brommeren; allemaal al genoemd... Ik zou lekker fietsen, dan blijf je warm en het is gezond!
En vertel me nou niet dat je dit allemaal niet zelf had kunnen bedenken...
1
Als je een rijbewijs hebt kan je een auto lenen/huren/via greenwheels/etc makkelijk en snel en zeer comfortabel komen.
2 Geen rijbewijs? Dan via het ov: het ligt er een beetje aan waarvandaan je precies vertrekt. Optie 1 is via de trein en bus (station Naarden-Bussum); was al eerder genoemd. Optie 2 is via buslijn 156 en 101; ook in een uur te doen.
3 Duurt dit je te lang? Fietsen/snorren/brommeren; allemaal al genoemd... Ik zou lekker fietsen, dan blijf je warm en het is gezond!
En vertel me nou niet dat je dit allemaal niet zelf had kunnen bedenken...
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
zondag 28 november 2010 om 17:04
zondag 28 november 2010 om 17:10
quote:Soulcats schreef op 28 november 2010 @ 17:07:
[...]
ik zie het voor me. Wel met beenwarmers dan, toch?
En oorwarmers...om het plaatje af te maken.
Aureel, kom op...we hebben het hier over 18km
Toen ik de OP las dacht ik dat het minstens over 50kn ging
(sorry ik woon in een andere regio)
Tis wel een beetje een probleem maken om het probleem maken vind het zelf ook niet?
[...]
ik zie het voor me. Wel met beenwarmers dan, toch?
En oorwarmers...om het plaatje af te maken.
Aureel, kom op...we hebben het hier over 18km
Toen ik de OP las dacht ik dat het minstens over 50kn ging
(sorry ik woon in een andere regio)
Tis wel een beetje een probleem maken om het probleem maken vind het zelf ook niet?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 28 november 2010 om 17:12
zondag 28 november 2010 om 18:21
quote:Zamirah schreef op 28 november 2010 @ 18:14:
[...]
Hoop ik niet dat het gaat sneeuwen..! Heb voor TO even op de buienradar gekeken...
Gaat ze redden hoor, zonder sneeuw
Ik snap trouwens echt niet waar al die weermannen zich nou zo druk om maken, ik heb nog geen vlok gezien...jullie?
[...]
Hoop ik niet dat het gaat sneeuwen..! Heb voor TO even op de buienradar gekeken...
Gaat ze redden hoor, zonder sneeuw
Ik snap trouwens echt niet waar al die weermannen zich nou zo druk om maken, ik heb nog geen vlok gezien...jullie?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 29 november 2010 om 11:55
wat een drama, Huizen!! Ik heb er ook (per ongeluk) gewoond. Lang verhaal, maar was zoooo blij toen ik eindelijk weer kon verhuizen!!
Wat ik wel eens deed als ik 's avonds laat naar "huis" moest (uiteraard was de bus net vertrokken op het moment dat de trein in Hilversum aankwam), was een treintaxi nemen. Die brengt je dan van Hilversum naar Blaricum, maar de wijk "Bijvank" in Huizen is eigenlijk ook deel van blaricum. En daarvandaan was het nog een kort stukje lopen. Maar goed, als je heel ergens anders in Huizen moet zijn, heb je ook niets aan een treintaxi.
iig sterkte ermee, Huizen is niet echt the place to be.
Wat ik wel eens deed als ik 's avonds laat naar "huis" moest (uiteraard was de bus net vertrokken op het moment dat de trein in Hilversum aankwam), was een treintaxi nemen. Die brengt je dan van Hilversum naar Blaricum, maar de wijk "Bijvank" in Huizen is eigenlijk ook deel van blaricum. En daarvandaan was het nog een kort stukje lopen. Maar goed, als je heel ergens anders in Huizen moet zijn, heb je ook niets aan een treintaxi.
iig sterkte ermee, Huizen is niet echt the place to be.
maandag 29 november 2010 om 20:52
quote:Summerdance schreef op 29 november 2010 @ 20:47:
Ben eigenlijk ONT-ZET-TEND benieuwd of TO vandaag nog in Huizen is aangekomen
Ik ben net thuis en moest er ook direct aan denken! Achteraf was het idee van een auto lenen toch niet zo'n goed idee en de NS heeft voor de verandering hele tevreden klanten, denk ik zo.
En to; hoe ging het?
Ben eigenlijk ONT-ZET-TEND benieuwd of TO vandaag nog in Huizen is aangekomen
Ik ben net thuis en moest er ook direct aan denken! Achteraf was het idee van een auto lenen toch niet zo'n goed idee en de NS heeft voor de verandering hele tevreden klanten, denk ik zo.
En to; hoe ging het?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.