NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Gewoon blokkeren, Phil!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Precies, het teken is: hem er alsnog weer uitpleuren. Halve zool.
Alle reacties Link kopieren
Je moet hem niet verwijderen, maar echt blokkeren, dan kan hij je niet meer aanspreken.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 28 november 2010 @ 19:51:

Ben ik zo de enige die de dvdrip van Unstoppable gaat kijken Heb em even opgezocht en klinkt wel spannend.. Vond Speed ook wel een leuke film.. Ga eens kijken of ik em ook kan downloaden.. maar heb hier ook nog The Last Airbender en Wild Target liggen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 28 november 2010 @ 20:35:

Precies, het teken is: hem er alsnog weer uitpleuren. Halve zool.Is wel heel toevallig dat ie je nu aanspreekt.. is ie vrijgezel?..
Alle reacties Link kopieren
Ja, vind het ook toevallig. Maar hij weet niks van mij verder, en we hebben ook geen gezamenlijk netwerk. En ja, hij is de eeuwige vrijgezel geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Hadden jullie trouwens nog prettige mannen gespot gister No en Twis?
Alle reacties Link kopieren
ja triest hoor.. die eeuwige vrijgezellen..
Alle reacties Link kopieren
Is dat triest ja?
quote:boogster schreef op 28 november 2010 @ 20:38:

[...]



Heb em even opgezocht en klinkt wel spannend.. Vond Speed ook wel een leuke film.. Ga eens kijken of ik em ook kan downloaden.. maar heb hier ook nog The Last Airbender en Wild Target liggen..Veel nep, Boog. Heb hem al twee keer gedownload, maar als je het bestand dan uitpakt, zit er nog een wachtwoord op die je kan zoeken op een of andere site (reclame) ... wachtwoord niet te vinden uiteraard. F(*&*E# Basterds
ja triest, wie is er nu nog vrijgezel ...
quote:Twisted schreef op 28 november 2010 @ 20:38:

Je moet hem niet verwijderen, maar echt blokkeren, dan kan hij je niet meer aanspreken.beide kan tegenwoordig niet meer met die nieuwe (stomme) msn.
Alle reacties Link kopieren
hoi!
Alle reacties Link kopieren
Hey Engeltje!
Alle reacties Link kopieren
hoi boog!
Alle reacties Link kopieren
"Of we binnenkort even een koffie gaan drinken"



Nou ja zeg. LefgozerT.

Hij is en blijft raar.

Máár, eerlijk is eerlijk, erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 28 november 2010 @ 20:46:

[...]



beide kan tegenwoordig niet meer met die nieuwe (stomme) msn.Bij mijn msn kan dat gelukkig (nog) wel.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 28 november 2010 @ 20:42:

Hadden jullie trouwens nog prettige mannen gespot gister No en Twis?Nope!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hoi B en E!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 28 november 2010 @ 20:49:

"Of we binnenkort even een koffie gaan drinken"



Nou ja zeg. LefgozerT.

Hij is en blijft raar.

Máár, eerlijk is eerlijk, erg leuk.



Wat let je? Koffie is heul onschuldig toch?

Ik dacht dat het een of andere randdebiel was.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 28 november 2010 @ 20:49:

[...]





Bij mijn msn kan dat gelukkig (nog) wel.heb jij een andere msn dan ik dan twis??
Alle reacties Link kopieren
hoi twis en philien



hoi EM .
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 28 november 2010 @ 20:49:

Nou ja zeg. LefgozerT. Hij is en blijft raar.

Máár, eerlijk is eerlijk, erg leuk.Als hij erg leuk is, wat is dan het probleem?.. hij is erg leuk en hij wil graag koffie met je drinken..
Alle reacties Link kopieren
Hey T!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 28 november 2010 @ 20:52:

[...]





Wat let je? Koffie is heul onschuldig toch?

Ik dacht dat het een of andere randdebiel was.Ik ben ontzettend verliefd op hem geweest, maar dat werkte allemaal niet. Zeer kortstondig allemaal. Tja, waarom dan nog eens, vraag ik me af?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven