NB deel 16
zondag 28 november 2010 om 14:56
quote:lieveke79 schreef op 28 november 2010 @ 14:54:
Hoi Love,
het is stil hier he? Wanneer krijgt je zus de uitslag, of heb ik daar overheen gelezen?
Bedankt voor je warm welkom.
Nou ja....Ik was zoals je het ziet hard bezig het topic vol te schrijven in mijn eentje Totdat jij en Twister het kwamen verpesten
Hoi Love,
het is stil hier he? Wanneer krijgt je zus de uitslag, of heb ik daar overheen gelezen?
Bedankt voor je warm welkom.
Nou ja....Ik was zoals je het ziet hard bezig het topic vol te schrijven in mijn eentje Totdat jij en Twister het kwamen verpesten
zondag 28 november 2010 om 15:39
quote:Lovestar schreef op 28 november 2010 @ 14:54:
Heb overigens niet de groetjes gekregen.....
*gaat Gnoom op matje roepen*
OEPSSSSSSS ................ We waren zeker direct met onze gebruikelijke filosofische gesprekken begonnen he? Tja, dan wordt concentreren op iets anders wat lastig voor me
Goedemiddag allemaal
Heb overigens niet de groetjes gekregen.....
*gaat Gnoom op matje roepen*
OEPSSSSSSS ................ We waren zeker direct met onze gebruikelijke filosofische gesprekken begonnen he? Tja, dan wordt concentreren op iets anders wat lastig voor me
Goedemiddag allemaal
zondag 28 november 2010 om 16:32
quote:EarthlyMatters schreef op 28 november 2010 @ 16:02:
Straks lekker shoarma eten! Met genoeg knoflook!
Liedje voor Love:
Genesis - The Cinema Show
Past goed bij de mood.....Helaas niet echt mijn muziek. Dit is meer mijn ding op zulke momenten
Exit music (for a film)
Klik
Deze kent Zwup nog wel
Let op 1.11.....Kippenvel!!!
Niet-live versie (voor de liefhebbers)
Of gewoon good old lounge muziek doet het erg goed!!
Jij krijgt straks geen zoen hoor EM....
Straks lekker shoarma eten! Met genoeg knoflook!
Liedje voor Love:
Genesis - The Cinema Show
Past goed bij de mood.....Helaas niet echt mijn muziek. Dit is meer mijn ding op zulke momenten
Exit music (for a film)
Klik
Deze kent Zwup nog wel
Let op 1.11.....Kippenvel!!!
Niet-live versie (voor de liefhebbers)
Of gewoon good old lounge muziek doet het erg goed!!
Jij krijgt straks geen zoen hoor EM....