NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Awwwww Sun is zwanger in Lost



Twist!!

Met zus gaat het goed naar omstandigheden....Daarmee is alles helaas mee gezegd




Sun is cool.
Alle reacties Link kopieren
Haii



Sterkte Love, hoop dat je snel met beter nieuws komt.



Ik moet nog eten, was al helemaal startklaar om te gaan koken toen ik ineens misselijk werd.
Cum non tum age
Misselijk van de "honger" dan te hopen ..
Nou ja, denk dat mijn zus die knuffels harder nodig heeft....



Ben je misschien ook zwanger No?
geef ze maar door dan
Alle reacties Link kopieren
Zwanger? Welnee! No heeft gewoon naweeën van haar wilde nacht



voor jou en je zus, Love!
I am surrounded by morons
Naweeën
OMG!!!!!!!!!!! Locke heeft een verlovingsring waar je mond van
Hoe kan je nou nog nee zeggen??
Ben ik zo de enige die de dvdrip van Unstoppable gaat kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik denk 't, EM! Ik ga zo de finale van SYTYCD kijken.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 28 november 2010 @ 19:48:

Hoe kan je nou nog nee zeggen?? Omdat Locke nou niet echt geil is, zullen we maar zeggen
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Leuk weekend achter de rug? Ik eigenlijk wel. Heb al twee dagen niet gehuild



En zit weer te chillen op een nieuwe cd.



Twis, lekker gewerkt?
Phil!



SYTYCD is eigenlijk best een goed concept. Beter dan al die andere prut. Locke kan wel ver plassen en dat is niet omdat hij sterke bekkenbodemspieren heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 28 november 2010 @ 19:54:

Heb al twee dagen niet gehuild









Werk was prima. Beetje rustig wel. Hoe was het concert?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Oh en Love, hoe gaat het met jou? En natuurlijk met alle heftige omstandigheden.
Alle reacties Link kopieren
Concert was verrassend goed. Leuke show en sfeer. Helemaal gezellig gehad.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 28 november 2010 @ 19:40:

Zwanger? Welnee! No heeft gewoon naweeën van haar wilde nacht



voor jou en je zus, Love!Is zo, maar daar was ik niet misselijk van...
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Phil, ben je ook nog naar de matjesparty geweest?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 28 november 2010 @ 20:05:

[...]





Is zo, maar daar was ik niet misselijk van...O, waar was je dan wel misselijk van?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Phil, wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Vertel ik je nog wel een keer Twis.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Hey No, wat is matjesparty? (dus nee, blijkbaar ben ik er niet geweest?!)
Alle reacties Link kopieren
Praat er ineens een gast tegen me aan op msn die echt al jaren uit mijn lijst ligt. Vreemd. Zou dit een teken zijn, denk ik dan meteen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven