Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
zo, ook weer gezien. Nu staat Numbers op en ik heb deze aflvering al gezien en Sokman neit. Zegt dat iets over mij of over zijn geheugen?

wat schattig, Anky, dat Sien niet meer wil dat je meeschaatst. Zelfvertrouwen heeft ze iig wel

En wat schattig dat Pluis zo leuk emt de Duplo aan de gang was. Sokman en Slof hebben vandaag een schip gebouwd van Duplo, ark van Noach volgens Poek. ik wist alleen niet dat Noach ook Doekies meenam in de zijn ark.
Lise er ook uit, mijn tweede favoriet. Ik heb duidelijk geen verstand van dansen Laat dan Lorenzo maar winnen, die vind ik wel snoezig, hij lijkt op een oude vlam
Zie je, ik heb er geen verstand van, Floris heeft gewonnen.

Morgen weer aan het werk en het wordt een intensieve week maar wel een leuke. Donderdag ga ik een middagje het werk van 'de mannen' doen

Weltrusten!
ga je dan ook echt op de wagen enzo? lijkt me cool!

trusten!
Dat heb ik al gedaan, die foto's heb je toch wel gezien? We gaan nu hun échte werk doen, met de kleding en al. Zeker weten cool
Wauw, wat lijkt me dat gaaf Pammie!

Ik ben op mijn werk ook wel eens "meegeweest", maar dat is toch wat minder (voor diegenen die weten in welke business ik werk ). En in mijn vorige baan kwam ik altijd enigszins "geurend" terug.

SYTYCD heb ik nog nooit gezien. Volgens mij ben ik een beetje een fossiel aan het worden.

Sien zie ik tijdens zo'n feestmiddag niet meer terug. We hebben op de club een redelijke groep 12-18-jarigen en die zijn natuurlijk veel stoerder dan A-man en ik .
Beetje afwezig geweest. Het gaat duidelijk slechter met mijn vader. Zijn oude huisarts denkt dat het nog maar een kwestie van dagen is terwijl ze in het ziekenhuis in januari nog over een levensverlengende chemo willen praten. Emo-weekend dus met veel bellen en nadenken. Hij heeft pijn en kan haast niets drinken/eten door de druk van de tumor, en dat vind ik vreselijk; hopelijk trekken ze daar nu beter voor aan de bel, mijn vader wil zo graag thuis zijn dat hij al dat ongemak voor lief neemt. We plannen nog steeds volgend weekend met z'n allen daar te zijn, zal wel erg emotioneel worden.

Gelukkig op zaterdag wel een leuke kerstmiddag op het kdv gehad, met kinderen die het naar hun zin hadden, leuke knutselacties en mijn eerste "piano-optreden" (haha, drie liedjes begeleiden) in 20 jaar. en het ging nog goed ook. Nitroman was duidelijk met tegenzin meegegaan en was constant verdwenen zodat ik toch de single mum uit moest hangen met de twee. Bleek achteraf dat de leidster van het kdv gevraagd had of hij wat fotos wilde maken (hij heeft een nogal indrukwekkende camera en vooral tas erbij). Maar toch. Hij denkt er nu overigens wel over na om toch mee te gaan naar mijn vader, ik verdenk zijn moeder ervan om hem gezegd te hebben dat hij niet zomaar niet mee kan gaan.
heftig, Nitro, van je vader

wel fijn dat KDV-activiteit zo geslaagd was.

Slof heeft net staan spugen op school, van het hoesten ik heb nu dus een afspraak bij de huisarts, vanmiddag.
Nitro. Als Nitroman nu niet met je meegaat vind ik hem echt een enorme eikel. Wil je niet nu al naar je vader? als het een kwestie van dagen is, is het weekend nog best ver weg. Hou je taai meis.
Nitro wat verdrietig dat ie pijn heeft en nou ja, dat het zo snel gaat nu.
Nitro wat verdrietig dat ie pijn heeft en nou ja, dat het zo snel gaat nu.
Bedankt voor jullie meeleven. Mijn vader wilde zelf niet dat ik nu al kom omdat dat te vermoeiend zou zijn (voor hem) aangezien het weekend ook nog komt. Ik zit er nu wel over na te denken om de jongens en nitroman niet mee te nemen. Ze zijn best druk en snel verveelt daar ( het is ook wel een rit van binna 5 uur), en dit wordt, anders dan gedacht, geen gezellig familieweekend waar nog wel vervolg op komt. En ze raken altijd hartstikke in paniek als ik om welke reden dan ook moet huilen. Ik denk dat het best traumatisch zou zijn. En ik weet ook niet of het na 5 minuten dan te veel voor mijn vader wordt met zo twee van die wildebrassen om hem heen. Echt een goed gesprek is dan ook heel moeilijk. Even kijken hoe de week zich verder ontwikkeld. Mijn moeder is ook al helemaal overstuur en zou graag nog eens afscheid willen nemen, maar ja, ze zijn net ietsjes on speaking terms, ik weet niet of dat erin zit. Straks windt hij zich op. Ingewikkeld allemaal, hoor.
moeilijke dilemma's Nitro, kan me voorstellen dat je ff niet weet. Maar ik kan me voorstellen dat je er nu even voor kiest om Nitroman en kinders thuis te laten. tis ook niet dat je ze even 5 minuten afscheid laat nemen en dan ergens anders onder kunt brengen.

Ik heb de kinderen ook geen afscheid laten nemen van mijn moeder. We zijn gegaan zo lang het kon en dat was, op een afschuwelijk incident na, goed.

Net met Slof bij HA geweest. Slof heeft gelukkig niks in de longen, niet benauwd iig. Had wel een mega-poepbroek daar, kleding ook vies. Als geluk bij een ongeluk had ik net een paar nieuwe broeken voor 'm gekocht; kon-ie meteen aan
Nitro, ik denk dat het heel belangrijk is dat JIJ goed afscheid kunt nemen van je vader. Als dat niet gaat met Nitroman en de kinderen erbij, dan zonder. Ze zijn ook nog zo klein, misschien dat je vader het fijn vindt om ze nog even te zien maar voor hun hoef je het niet te doen. Kunnen ze niet even bellen met opa ofzo? Ik vind het wel heel erg dat je in deze situatie er niet blind vanuit kunt gaan dat je man de zorg even overneemt zodat jij je op het afscheid kunt concentreren. Meer dan dit heb je niet met je vader. Ik weet niet hoe jullie band is maar als dit met mijn vader zou spelen, mag ik hopen dat Pamman me daarheen schopt.
Sok, jij opperde gister dat Mannie misschien benauwd was maar hij heeft vorige week in het WKZ een longfunctietest gedaan die hij met glans heeft doorstaan. Ze waren bijzonder onder de indruk dat hij zo jong die test al zo goed deed Daarna nog een keer hetzelfde onderzoek na 4 x inhaleren met Ventolin maar dat maakte geen enkel verschil. Ik denk dat we wel kunnen stellen dat Mannie geen last heeft van zijn luchtwegen.

Nu opruimen. Pamman brengt de kinderen naar bed. Hij denkt dat dit het moment is om de teugels eens flink aan te halen. Kinderen zaten om kwart voor 6 simultaan te brullen in de auto dus het lijkt mij ook een uitstekend moment
nou, dan is het dat niet slechte conditie dus.

heb net drie kwartier gezeten met Slof voor 1 hapje. Niet gelukt
Hij gaat wel weer eten als hij weer fit is. Heeft hij geen zin in een fles pap?

De behanger is vandaag geweest. Verrassing van Pamman. De meubels stonden ook al op hun plek dus ik ga zo naar boven om te poetsen. Nu is het lekker leeg.

Ik baal trouwens een beetje en weet niet zo goed wat ik er mee moet (geen wereldprobleem). Zet het even in de ak.
hij eet wel boterhammen, hoor, maar geen avondeten. en ons standpunt is iig die ene hap. vrees dat we dat standpunt moeten herzien. ben wel heel rustig gebleven, maar heb nu zin om Heul Erg Hard te Gillen
geen wereldprobleem, maar waarschijnlijk wel voor Mini. lastig.

moet zo nog boodschappen doen, op de fiets. Joepie: erg ligt hier een bescheiden, lastig laagje sneeuw.

hoop niet dat jullie trouwens in die 900 km file hebben gestaan. bloody hell!
Ik vind het ook lastig want ik ben het hier niet zo mee eens. Mannie had het laatst ook maar die kwamen tegelijk, 3 weken van te voren. Dat voelt toch anders

Hier ook sneeuw, het sneeuwt ook nog steeds. Ik was bang voor de reis naar huis (kwam al een sneeuwschuiver tegen haha) maar het ging heel vlot.

Ik ga poetsen.
Zoooooo, lekker schoon, En wereldprobleem is opgelost, door Mini zelf. Die uiteraard niet kon slapen en 10 minuten geleden ook nog niet sliep.
gelukkig niet al te fanatiek geglibberd op straat. Ik morgen overigens met Poek lopen naar de VSO; ik weiger te fietsen met sneeuw met een kind achterop
Doe ik ook niet, ben vandaag lekker met ze naar huis gaan lopen. Vonden ze prima, schoot alleen niet op, iedere halve meter moest er een sneeuwbal gegooid worden uiteraard

Moet morgen nog even zien of ik met de trein ga, ik hou ook zonder kind achterop niet van fietsen door de sneeuw.

Fijn dat het probleem opgelost is Pammie.

Knap dat je rustig bent gebleven hoor Sok.

Hier was het heel gezellig, ook wel eens leuk voor de verandering, in de sneeuw gespeeld, gegeten zonder gemopper, ze vonden het lekker, dat scheelt, en toen nog even uitrazen met het danshalfuurtje en naar bed. Viel mee dat ze nog rustig werden.

Nitro, lastig, omdat het zo ver rijden is, dan ga je ook niet snel even voor 5 minuten met de kinderen erheen.
Ruim een uur met zus bijgekletst en ondertussen een kroegdate gemaakt met vriend. Gezellig!

Nu naar bed.
Shit, ik moet de sneeuw nog in want Pamman heeft de poort niet op slot gedaan. Brrr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven