Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@frutje: toch lekker dat je nu gewoon nog diep in het glaasje kunt kijken. Positief labelen. Goed gedaan!

Was jij al lang met de pil gestopt? Ik merkte in het begin dat mijn menstruatie echt VEEL erger was. Ik heb op een gegeven moment echt van die grote tampons gebruikt (sorry voor dit onderwerp) maar had die echt nodig. Nu is het allemaal weer wat minder. Maar heb de laatste keren ook kortere cyclussen gehad dus denk op een of andere manier dat dat ook scheelt.

Verder zit ik idd op het wachtbankje. En soms zit ik daar heerlijk relaxed en nuchter te wezen en soms stuiter ik er vanaf!

Ik voel en denk weer van alles. Vorige 2 cyclussen waren 23 dagen. Zou dus vandaag ongesteld moeten worden. Nog geen echte tekenen hiervan.... dus wie weet.

Maar goed in de zomer had ik cyclussen van 35 dagen dus wie weet nu ook weer... Dus ja, zit ik dan de hele dag op het wachtbankje (niet letterlijk hoor) te wachten en te denken en te voelen....

Want tja, weinig gesekst maar goed één goede zwemmer en een gewillend eitje is genoeg.....

wacht..., wacht......

ZUCHT!!
@ Frutje: hoop dat je een heerlijk relaxed dagje hebt gehad meissie!! Alvast heel veel succes weer komende week op je werk, hou je taai! Balen dat het zo heftig is nu...helaas heel herkenbaar...laatste keer had ik ( schaam schaam...) zelfs in bed doorgelekt...vond het zo erg! (Vriend vond het vooral heel vervelend voor mij en verder helemaal niet erg natuurlijk maar toch...).

@ moimoi: toch blijft het spannend, dat wachtbankje! Ik duim stiekem wel voor je hoor!

@ de rest: allemaal fijn weekend gehad?

Ik ben lekker ff buiten geweest vandaag, maar wat is t kouddd.. Brr! Morgen weer aan de slag, heb er zin in!
@Moimoi

Ik ben vorig jaar februari gestopt, dus dat is al een tijdje. Normaal gebruik ik altijd mini of normale tampons, maar nu was dat idd niet voldoende.

Jij zit dus weer op het wachtbankje. Heb je een idee wanneer je eisprong is geweest?

@Romo

Ja, dat schaammomentje had ik dus ook :(. En ik ga zo weer richting werk, bleeh. Al geeft het me wel rust dat ik hier nog max vier maanden zit (afspraak met man), maar aan de andere kant duren vier maanden nog best lang. Ik begin maar eens met vandaag!

@orchid

Hoe is het met jou?

@Janine

En met jou? Is de boom al af?

Werkse allemaal!
@Frutje: goed dat je een grens gesteld hebt voor jezelf. Dat houdt het behapbaar en zorgt dat je er niet aan onderdoor gaat. Ik werk in dezelfde brance als jij zoals je weet en zie momenteel weinig vacatures, dus ken het probleem... Maar het komt op den duur sowieso goed! En als je geen baan hebt over vier maanden kun je altijd nog gaan moederen

@Orchis: gezellig drukke sint gehad met de kindjes erbij?

Hier weinig nieuws. Zit in mijn vruchtbare dagen. Weekend wel van geprofiteerd en hopelijk vanavond weer. Heb wel heel sterk zoiets dat ik elke maand echt op en top wil benutten. Zou niet zo snel denken van ik ben vruchtbaar maar ik heb geen zin.

Verder weinig te melden, alleen: wat is het koud.

Hoe is het met iedereen vandaag?
@Assie: enenenenen? Voel je al iets ? Welkom op de meest gevreesde plaats van dit topic: heeeeeeeet WACHTBANKJE!!!! Kom deze week gezellig naast je zitten .
Goedemorgen allemaal!!

Moimoi: En??? Al positief nieuws? Hoe lang ga je trouwens wachten voordat je een test gaat doen?

Hopelijk pakt het deze maand positief uit!!!

Frut: Goed plan dat je nu lekker hebt geborreld, dat je hebt afgesproken dat je nog max 4 maanden op je werk blijft en dus nu aan het solliciteren bent geslagen. Hopelijk vind je snel een baan die op je lijf is geschreven.....of start je met je eigen bedrijfje. Spannende tijden dus. Wanneer is jouw volgende NOD?

Ik heb een heerlijk weekend gehad. Allemaal bedankt voor de felicitaties. We hebben ook aardig goed gebruik gemaakt van de vruchtbare periode, netjes om de twee dagen gesekst.....maar dan begin ik nu toch te twijfelen, of we vanavond nog even mee moeten pakken.....voor het geval ik een hele late eisprong zou hebben haha. We will see.....

Heb een paar avonden minder goed kunnen slapen, omdat het me toch wel bezig hield....dat het zomaar raak zou kunnen zijn. Vond het zo'n raar idee dat ik er gewoon zenuwachtig van werd....ook omdat je het natuurlijk zo graag wilt

Dus afwachten maar, maar mijn verstand zegt dat de kans wel erg klein is dat het nu al raak is......maar wat zou het leuk zijn om het met kerst aan de directe familie te kunnen vertellen *droom, droom, droom*
Ja Pipo, het beruchte wachtbankje.....vooralsnog ben ik nu rustiger dan de afgelopen dagen......dan denk je wel "doen we het goed" etc. Ik slaap bijna altijd op mijn rug en heb na de seks braaf het grootste deel van de nacht op mijn rug gelegen, benen opgetrokken (oftewel, knieen omhoog, voeten op matras) dus heb alle zwemmers heel lang binnenboord gehouden....haha... Nu kan je niets doen, dus kan ik het beter naast me neer leggen......totdat de datum in de buurt komt natuurlijk! haha
Ha, ik was helemaal niet gesloopt aan het eind van de dag, ik vond ze gewoon nog steeds lief en leuk! Heb ook erg genoten van orchisman die zijn neefje schattig op schoot trok, of met zijn tenen aan het kietelen was . Was dus erg gezellig. Heb natuurlijk meerdere malen gedacht: wanneer zit er eentje van ons bij?! Is er dan nog plaats op oma's schoot? Zou ons kindje net zo'n mooi en schattig kindje worden als neefje of nichtje? (ander nichtje is ook leuk, maar beduidend minder schattig, moet ik eerlijk toegeven). zucht... Maar in de auto op weg naar huis hebben vriend en ik afgesproken dat we in maart een gokje gaan wagen! April slaan we dan over (vanwege mijn rare idee dat ik geen decemberkindje wil), en vanaf mei gaan we er dan echt voor. Dan heb ik februari, maart april om te ontpillen of om meteen in maart zwanger te worden Joehoe!

@ de meiden op het wachtbankje: vol verwachting klopt ook ons hart!

@Frutje: goed dat je die afspraak met jezelf hebt gemaakt. Spannende tijden hoor!

@Janine: al iets van de sollicitatie van je schildpadman gehoord?

@Assie, die eerste keer voor het echt lijkt me ook zo spannend! Kan me je zenuwen helemaal voorstellen. Stel je toch eens voor....
Orchis: Dat klinkt echt gezellig!!! En MAART!!!! Voor je het weet is het zover. Echt heel gaaf.

Oude collega/vriendin is 1 januari uitgerekend......dat lijkt me echt helemaal niets Hopelijk komt het iets later....

Ja Janine: Al nieuws op het sollicitatiefront? En met de baby's alles goed?

Ik moet eigenlijk gaan werken......maar moet nog even de motivatie vinden....
O, ja nog 1 ding.....Assieman was positief verrast dat ik niemand had verteld van zijn cadeau (mijn beste vriendin noem ik even niet.....maar familie enzo bedoelt ie).....hij had gedacht dat ik iedereen al had ingelicht. Maar dit vind ik echt iets voor ons tweetjes. Familie hoort het pas als het zover is En het forum en mijn vriendin....tja, heb toch een uitlaatklep nodig! haha
Goedemorgen,

De boom is af!!! en hij is mooi.. wel heftig maar lief. De meiden zijn nu (nog) rustig in mijn buik, dat zijn ze meestal in de ochtend. Gisteren waren ze weer ontzettend druk en morgen moet ik naar de gyn... spannend!

Ow... en jullie maar druk bezig met het fabriceren van een kleine.. hopelijk is het snel raak! Zou zo gaaf zijn..

Van het weekend was ik een beetje erg moe.. zag zelfs sterretjes zo nu en dan... denk dat dat kwam omdat 1 babytje helemaal bovenin tegen mijn longen zat aangedrukt.. poeh.

Zo maar even weer op bed liggen (lezen of tvkijken) en dan lekker douchen. Als alles goed is worden ze over twee weken gehaald.. en moet zeggen ik begin nu toch echt zenuwachtig te worden hoor! Kan ik het wel..? Zijn ze niet te klein? Hopelijk gaat het goed... doodeng. En ook over de namen zijn we nog niet uit.. pfffffff.

Ow, vriend heeft nog niets gehoord.. zou ie vandaag of morgen horen.
Goedemorgen,

De boom is af!!! en hij is mooi.. wel heftig maar lief. De meiden zijn nu (nog) rustig in mijn buik, dat zijn ze meestal in de ochtend. Gisteren waren ze weer ontzettend druk en morgen moet ik naar de gyn... spannend!

Ow... en jullie maar druk bezig met het fabriceren van een kleine.. hopelijk is het snel raak! Zou zo gaaf zijn..

Van het weekend was ik een beetje erg moe.. zag zelfs sterretjes zo nu en dan... denk dat dat kwam omdat 1 babytje helemaal bovenin tegen mijn longen zat aangedrukt.. poeh.

Zo maar even weer op bed liggen (lezen of tvkijken) en dan lekker douchen. Als alles goed is worden ze over twee weken gehaald.. en moet zeggen ik begin nu toch echt zenuwachtig te worden hoor! Kan ik het wel..? Zijn ze niet te klein? Hopelijk gaat het goed... doodeng. En ook over de namen zijn we nog niet uit.. pfffffff.

Ow, vriend heeft nog niets gehoord.. zou ie vandaag of morgen horen.
ow gisteren dacht ik gepost te hebben.. staat er niks en nu staat het er twee keer..
mmmm, als je dan toch met werkontwijkend gedrag bezig bent....en gaat googlen op eisprong e.d., kom je toch wel veel verschillende informatie tegen.

Volgens het boek van Marielle Croon zou bij mijn cyclusvariatie de eisprong op dag 9 - 12 plaatsvinden.....zie ik nu dat een website juist een latere eisprong aangeeft. Dan begin je toch weer te twijfelen he....."hadden we toch maar gisteravond...", of "misschien toch nog vanavond meepakken". Tja, twijfelen kan je op zich over alles

En kwaaltjes: nee.....mijn borsten zijn weer wat groter en gevoeliger, maar dat is altijd de 2e helft van de cyclus

Oh en mijn directe collega is afgelopen weekend bevallen. Echt super leuk! Helaas moest zij nog naar de OK vanwge fikse hechtingen.....dat is dan weer jammer....hopelijk herstelt ze snel en kan ik de kleine binnenkort (over een maandje, ofzo) komen bewonderen
@Assie: voor het slapen gaan, gaat er tegenwoordig ook altijd van alles door mijn hoofd. Gister kon ik niet slapen (nu echt TE gaar voor woorden) en ben ik nog even naar de woonkamer gesneakt om het Zwanger Worden boek erbij te pakken. Even checken: ja, ik zit nu echt in mijn vruchtbare dagen ;-)! Wil deze maand iets langer doorgaan, want die hele eisprong is toch maar iets vaags. Uiteindelijk weet je het toch nooit precies. Bovendien weet ik niet zo goed hoe mijn cyclus nu loopt, dus: baat het niet...

@Orchis: jeuj, het einde je wachten komt in zicht! Wat leuk voor jullie. (SS -hoe gaat het trouwens met je?- en Romo: jullie tijd komt echt ook nog!)

@Janine: over twee weken ben je moeder van twee kleine babietjes. Wat een fantastisch vooruitzicht!
Pipo: is wel slim om iets langer door te gaan.......zie op een paar websites dat mijn ovulatie vandaag is, kan....want voel wel weer lichte pijn in mijn buik, links onder......vanavond dan nog maar even meepakken

Maar je laat je wel snel gekmaken hoor......eigenlijk moeten we helemaal niet met die schema's en boeken bezig zijn. Maar ja....we hebben al zo lang moeten wachten, dan wil je het maximale eruit halen he!

Kunnen we mooi elkaar gek maken of juist weer rustig krijgen! haha
@Assie: ik kan er eigenlijk niet niet mee bezig zijn... Daarvoor wil ik het te graag !
Ik sluit me er helemaal bij aan

Hoewel de ovulatietesten er voorlopig niet in komen.....dat dan weer wel. haha

Maar misschien dat ik me toch wel laat verleiden door een vroege test.....terwijl ik dondersgoed weet dat het eigenlijk zonde van mijn geld is.
@Assie: wat ik merk met (vroege) testen: je moet ze gewoon niet in huis hebben! Dan gebeurt er ook niks. Het is eigenlijk hetzelfde als met chocola, chips, B&J's: als je het niet in huis hebt, kun je je er ook niet toe laten verleiden
Lijkt me idd een goede tip. Dus voorlopig bestel ik ze niet en dat 't kruidvat op 2 minuten lopen van huis is......negeer ik gewoon
@zwanger willen wordende dames: idd geen vroege testen in huis halen.. dan is de teleurstelling des te groter... Assie: jij hebt toch een hele regelmatige cyclus? Anders ga je 1 maand je ovulatie testen.. dan weet je voor de komende rondes (hopelijk niet nodig) pcies wanneer jullie van billetjes moeten gaan.. haha

Ik had vaak 1 dag voor de ovulatie veel slijmverlies, soms zoveel als een half rauw eiwit... (sorry voor de onsmakelijke details). En de dag na de ovulatie was ik lang meer zo vochtig... dus luister en kijk goed wat je lichaam doet.

ow... ik kan hier de hele dag wel eten.. gelukkig niet veel ongezonde dingen in huis maar hmmmmm ik heb toch zin in: big mac, wopper, ijs, taaitaai, strooigoed, zuurstokken, lollys...

gelukkig alleen maar kwark, banaan, krackers, brood gegeten..

misschien straks een soepje maken.. das ook lekker

Ow, ik kan niet wachten tot jullie zwanger zijn!!!
@Janine: wel handig hoor, dat jouw lichaam zo duidelijk aangeeft wat en wanneer. Dat heb ik niet zo helaas. Ik kan niet zo veel aflezen aan mijn onderbroek

Ik zou gewoon lekker snoepen hoor. Straks heb je dan lekker wat reserves, die zul je wel nodig hebben. Jij gaat toch borstvoeding geven?

Oooow Janine, ik kan ook niet wachten tot wij zwanger zijn!!!
Janine; gewoon ook lekker snoepen hoor! Heb je al wat lekkers op mijn verjaardag gegeten? Dan heb je dat nog tegoed...haha

Cyclus is idd vrij regelmatig, maar je begint natuurlijk toch weer te twijfelen....het is gewoon raar dat de informatie op internet en in boeken nogal wisselend is.....vandaar de twijfel. Maar las net ook dat zaad 7 dagen tot 72 uur blijft leven. In dat geval zitten er vele miljoenen (hopelijk nog actieve) zwemmers op mijn ei te wachten Aan mijn lichaam te voelen heb ik gisteren of vandaag de eisprong gehad (duidelijk te voelen buikpijn aan 1 kant)....maar volgens boek zou het al langer terug moeten zijn geweest. Ach ja....blijven afwachten is de enige manier En in de tussentijd gewoon genieten van elkaar (om het maar even netjes te zeggen...haha)

Wat zou het toch gaaf zijn als er voor 2011 4 juichende poppetjes in het schema bij staan.

Blijven dromen mag, vind je ook niet Pipo??
@pipo: ik had niet elke maand zo'n slijmprop.. maar ik was ooit onder behandeling van gyn (voor pcos) en toen zag hij dat er een eitje aan het rijpen was.. en vertelde dat die over 2 dagen zou gaan springen (en dat ik moest oppassen, toen wilde ik niet zwanger worden) en precies 1 dag erna verloor ik zo'n prop.. handig zo'n lichaam haha.

en ja snoepen.. als de borstvoeding (lees: kolven) lukt dan val je snel af hoorde ik. 500 cal verbrandt per keer.. pffffff en dan moet ik er ook voor 2 kolven.. haha. Dat wordt vreten idd.. haha

ik ga voor 4 juichende poppetjes
Dromen doen we allemaal, waarschijnlijk veel te vaak en te veel, en wanneer we eigenlijk met andere zaken (werk of zo) bezig moeten zijn... Maar ik droom met jullie mee! Op naar de tabel vol met juichende poppetjes!

@Janine, zo snel al, 2 weken! Maar als ze het dan nog goed doen, en ze groeien goed, laten ze ze dan nog even zitten? Of worden ze dan sowieso gehaald?

Ja inderdaad, met 2 mondjes te voeden dadelijk zul je wel echt wat reserves moeten aanleggen!

Ik hoorde in Tanzania eens dat ze een vrouw die hoogzwanger/net bevallen was, altijd zowat opsloten in haar hut, en haar helemaal volstouwden met vet en zoetigheid. Na die 2 maanden kwam ze dan uit de hut, dik blakend van gezondheid, met een volgezogen kindje. En die Tanzanianen vinden dat dan prachtig, zo'n mooie dikke ronde vrouw

En wij maar zorgen dan we mooi slank blijven en na de bevalling toch hopelijk niet nog jaren met die +10 kilo blijven zitten...

@Assie: volgens mij kun je je echt helemaal gek laten maken door al die wisselende verhalen van al die boeken, websites en deskundigen. Tja, zaadjes overleven een paar dagen, een eitje een dag. Het kan nogal eens verschillen wanneer je je eisprong hebt. Je kunt ook net als Saartje (of was het iemand anders?) gewoon rond de goede periode 10x seksen, en dan hopen dat daar in ieder geval een goed zwemmertje bij zit dat je eitje weet te vinden . persoonlijk word ik al moe bij het idee...

Maar spannend is het wel!

Ik kan eigenlijk zelfs al niet wachten tot ik gewoon mijn lijf weer leer kennen, zonder die hormonen die ik er 10 jaar in heb gegooid. Ben juist vreselijk benieuwd naar de slijmproppen, heftige bloedingen, hoger libido, pijnlijke borsten en weet ik niet wat allemaal meer. Misschien stop ik gewoon toch wel al eind december

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven