~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van harte Miep!

2 juli kinderen.. en die zijn leuk..

Vervelend nog steeds verkouden.

Weet er helaas alles van. We zijn alle 4 ontzettend verkouden. Ook Lotje hoest en proest erover. Maar geen koorts en goede plas + poepluiers.

Marit ging net iets beter met haar verkoudheid, dacht dat we het ergste gehad hadden... ging logeren bij mn ouders van vrijdag op zaterdag. Heeft ze daar overgegeven op zaterdagmorgen en klaagde over haar oortje. De rest van de dag geen klachten. 's Avonds kreeg ze een vies oog en klaagde ze ook over haar oor en voelde erg warm aan. Ik denk aan een acute middenoorontsteking... (lang leve google). Begonnen met neusspray en paracetamol. Marit doet het er goed op, ze is vrolijk en blij gelukkig....

Vindt het alleen niet leuk als we haar oogje willen schoonmaken en als ze de neusspray moet krijgen maar dat vindt volgens mij geen een kind leuk

Laluna; ja dan ben je ineens moeder van 2 meiden..! Best wennen moet ik zeggen maar dat komt meer omdat ik / wij nog geen ritme hebben en zo verkouden zijn.

Voel me ontzettend trots als we wandelen met zn 3-tjes of 4-tjes als gezin.

Mn hormonen gieren ook ontzettend door mn lijf, vriendlief heeft het zwaar te voorduren met me.

De gebroken nachten beginnen inmiddels ook zn tol te eisen...

Vindt het een fijn vooruitzicht dat ik pas in februari weer hoef te werken.

Verder gaat het hier goed hoor

Vriendlief heeft het ontzettend druk met zn zaak, pff wat komt daar veel bij kijken, zeker nu hij gaat uitbreiden.

Had vorige week een week vrij, nou dat bestaat niet als je een zaak aan huis hebt he

Ga me zo maar eens op de strijk storten als ik Marit naar bed heb gebracht!

Leuke klus voor de zondag!
Haai allemaal, daar ben ik ook weer een keer. Net alles gelezen, maar betwijfel of ik alles ook nog weet.

Heerlijk Sams heb je lekker 2 weken langer verlof als je eerder bevalt. Kon je de baby wel goed zien op de pretecho?

Hier is Minime al twee weken verkouden, geen overgeven trouwens, maar dat heeft hij nog nooit gedaan. De taart was erg lekker en ze zagen het vrij rap. Kwam afgelopen zaterdag weer bij de bakker en die stond helemaal te glimmen en vond het een leuk idee. (hihi de bakker wist t eerder dan de fam.) Nu weet iedereen het en dan is het nog echter. Een paar hadden het wel al gezien aan mijn vetjes en borsten. Met de misselijkheid gaat t een stuk beter (pilletjes van VSM helpen daarbij Isa).

Merk je al verschil met slapen gaan van Bikkel Madootje?

Gefeliciteerd Miep met je zwangerschap!!

Iemand had t over slapen tussen de middag. Hier geen problemen.( op centerparcs had hij zelfs in een groot bed geslapen) Thuis slaapt hij zeker nog 2 uur op t kdv wat korter of soms niet. Dan kan ik hem s avonds opvegen en is hij niet gezellig.

O ja schoen zetten, haha echt lachen. We hebben een open haard en de pijp vd open haard loopt niet tot t dak, maar eindigt in de inbouwkast. Vriend had dus het briljante idee tijdens het zingen kruidnoten er door heen te gooien. Hij schrok zich helemaal rot! Nou niet zo'n goed idee dus, zwarte piet is niet meer leuk nu. Eerste jeugdtrauma gehad dus. Dat wordt nog wat tijden s de viering op t kdv \\:-)//

s Ochtends vond hij het maar raar dat zijn tekening weg was en er een choco piet in stond. Na een hapje proeven was het ok.

Ben vast nog iets vergeten, maar ben zwanger, dus dement.
O ja ben vandaag jarig, word 27 jaar alweer. Ik ga het bij de kapper vieren met een nieuwe coupe. Groetjes!
Findi, Van Harte met verjaardag, maak er een gezellige dag van he ?

Ik vond deze echo veel mooier dan met Amelie. Er zit meer babyvet op en je kan dus de uitdrukkingen veel beter zien. Ik zou iedereen aanraden om verder in je zwangerschap een pretecho te doen. Ik zet wel een foto op de groep. En het kindje was heel goed zichtbaar.

Ik lig nu lekker in mijn bedje. Zit er echt helemaal door heen. Ik ben te moe om iets te doen. Zelfs eten gaat met moeite. En mijn bekken doen zo'n pijn. Klaag, klaag !!

Gisteren verloskundige gesproken en die vond het niet ernstig genoeg om een extra groeiecho te laten maken. Je begrijpt dat het me totaal geen goed gevoel geeft. Moet me wel laten prikken op suiker, en het zou me steeds meer verbazen als ik het niet zou hebben. Morgen of donderdag prikken en dan hopelijk vrijdag de uitslag.

Miep, te gek zeg, Welcome bij de zwangerenclub. Van Harte !

Amelie slaapt ook nog tussen de middag hoor. Soms 5 kwartier maar van de week zelfs ruim 3,5 uur.

Laluna, weet je al wat je twins hebben ? En gaat het beter met ze ?

Lot, ik kijk er erg naar uit, om te pronken met 2 kids. Leuk om te lezen.

Hier zetten we af en toe de schoen. Ze vindt het heel interessant. Ik ben benieuwd als we Sinterklaas vieren, hoe ze gaat reageren.

Zooooo, ga nu echt even slapen.
Findi:

Veel plezier bij de kapper en geluk met je nieuwe coup!
Findi gefeliciteerd met je verjaardag!!! (ga je kleuren, kreeg nl. helemaal een preek bij de verloskundige dat dat niet mocht, ik loop er dus een beetje achterlijk bij met die uitgroei). Heten die pilletjes van VSM hepar sulphur? Heb ik nl. nog in huis van het spugen toen ons mannetje nog klein was.

Miep; ook gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Hoe gaat het Madootje? We hadden op het kdv een informatieavond van een pedagoog. Was ook wel interessant. Ging dan niet over slapen, maar overgewicht, agressie, niet-eten en de nee-fase (laatste hier erg aanwezig).

Wat balen dat je bekken zo'n pijn doen Sams!! Dan ben je ook bijna nergens toe in staat hè?! Ik loop nu ook al onder controle bij een fysio, eens per 3 weken. Ging hartstikke goed totdat hij het heeft gemasseerd vorige week. Kan al 5 dagen niet op of neer van de pijn. Vraag me af hoelang napijn moet duren. Voel af en toe pijnscheuten tot mijn voeten. Had hem al gebeld, maar hij belt maar niet terug.

Slapen gaat hier nog steeds heel goed 's middags. Na zijn broodje roept hij meteen 'sapen'. Hij blijft rustig 1,5 tot 2,5 uur liggen. Ik hoop dat hij dat nog een heeeele tijd volhoudt Nu ga ik zelf ook wel eens liggen op mijn vrije dagen. Nog geen groot bed, maar dat wordt wel tijd. We hebben alleen nog geen tijd gehad.

Het gaat redelijk met mijn misselijkheid. Na die buikgriep voelde ik me meteen wat beter. Heb alleen zondagavond nog gespuugd. Slik nu Floradix, misschien dat het daardoor beter gaat. Of gewoon omdat ik alweer in de 12e week zit. Heb wel nog steeds last van heftige verstopping. Begin ook al een klein bolletje te krijgen, m.n. 's avonds. Heb wel mijn meeste gewone broeken nog aan die wat ruimer zijn. Volgende week donderdag weer een echo, spannend!

Ben een beetje bezig te bedenken hoe we het na mijn verlof gaan oplossen. Wel baby2 alvast opgegeven voor het kdv. Wil misschien mijn ouderschapsverlof opnemen, een dag per week. De helft in eerste instantie, inkomensterugval is nl. ook vrij fors, krijg niks vergoed van de baas.
Findi nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie coupe geworden?

Isa, dat is echt onzin hoor dat je je haar niet mag kleuren. Dat kan best. Het is alleen niet goed als je kapster bent en dagelijks met deze chemicalien te maken hebt.

Gewoon je uitgroei bijwerken zou ik zeggen!

Sams wat onwijs vervelend zeg van je aanhoudende en erger wordende bekkenpijn. Dat doet zo'n zeeeeeeer! bah. sterkte ermee

Fijnd dat je 3d echo zo mooi was.

Madootje gaat het weer beter? Of is er weinig verandering nog?

Slapen gaat hier wisselend, meestal een klein uurtje of tegenwoordig soms niet helemaal niet (op het kdv). Gaat hem eigenlijk best goed af.

Hidde is helemaal gek van zwarte piet (die heeft nl al het lekkers hihi) Sinterklaas kan hem dus ook niet echt boeien.

Ga even eten maken, heeft er een trek. Verrassend
Beetje te laat,maar alsnog van harte, Findi.

Foto van nieuwe coupe?

Haar kleuren tijdens zwangerschap mag best (heb het ook steeds gedaan en goed resultaat), alleen is het zo dat, door de veranderende hormoonhuishouding, het kleurtje net anders kan worden dan normaal. Is vooral bij blond zo, maar ik heb er dus nooit last van gehad.

Sams, wat een duidelijke echo. Pretecho's in 3D zijn leuk.

Slapen... na een periode (een maand of 2) van helemaal niet slapen tijdens de middag (werd helemaal hysterisch dan) ziet hij nu in dat een middagdutje zo slecht nog niet is. Slaapt nu zo 2 uurtjes weg.

Frummels slapen overdag goed, maar 's nachts is geen succes. Na ruim 10 maand dus nog steeds gebroken nachten hier. Begint stilaan heel zwaar te wegen.

Verder werktroubles , waardoor ik het er even helemaal niet meer naar mijn zin heb.

Frummels zijn ondertussen weer vlekvrij. Zal wel een of andere kinderziekte geweest zijn.
Sams, wauw wat een mooie buik heb je zeg! Dat vind ik nou echt het mooiste aan de zwangerschap. Het is zo natuurlijk mooi!

Zou toch echt jaloers worden

Laluna, fijn dat je knullen weer vlekvrij zijn!

Enne 10 mnd en nog niet doorslapen het kan erger 2,5 jaar

(hoop het niet voor je hoor)

Hier een heerlijk dagje gehad. Was vandaag vrij en heb eigenlijk zeer weinig gedaan, behalve boodschappen en de hond uitlaten.

Was ook wel nodig, heb het volgens mij nu wel gewonnen van een beginnende keelontsteking.

Hidde is zo lief (naast het feit dat hij ook onwijs ondeugend is).

Hij loopt de hele dag door "mama kroelen" en "gezellig".

maar ook de hele dag "ob de bouwer, kunnen we maken"

zo schattig!

Ja op zo'n dag ben ik een erg blije mama

Mijn zus heeft helaas echt kl*t* nieuws (weer) gekregen over haar adoptie. Was het eerst zo dat ze ws volgend jaar in aanmerking kwam voor 1 of 2 kind(eren), nu wordt dat misschien over 2 a 3 jaar!!!!!!!!!! Echt niet normaal, vind het zoooooo zielig voor haar en man. Al die tegenslagen, bah bah bah.
2,5 jaar niet doorslapen. God beware me.

En is hij echt iedere nacht een keer wakker? Respect hoor Barrel.

Niet leuk voor je zus van die adoptie. Waarom nu 2 jaar erbij?

Bob de Bouwer heet hier Grote Bouwer.
Bikkel heeft Bob ook pas ontdekt. Hij weet hoe hij de dvd-speler terug moet laten gaan naar de openingstune. Het muziekje vindt hij leuker dan de filmpjes.

Hier hebben we de tips van de orthopedagoog nog niet hoeven uitproberen. Een paar dagen voordat ik de afspraak had ging het vanzelf een stuk beter. Het duurt wel even voordat hij in slaap valt, maar er wordt bijna niet meer gebruld en we hoeven er maar 1, hooguit 2 keer naartoe. Nou hebben we al vaker het gehad dat het even goed ging en daarna weer helemaal was, dus ik ga ervan uit dat we over een tijdje alsnog aan de bak mogen wat dat betreft.

Sams, wat vervelend zeg dat je zoveel pijn hebt. En wat duurt een zwangerschap dan lang hè. En wat is zo'n 3-d echo gaaf. Wij hebben het bij Bink ook laten doen.

Findi, nog gefeliciteerd! Ik kreeg van de kapper het advies om te kleuren ipv te verven. Puur het zekere voor het onzekere.

Laluna, wat vervelend dat het op je werk niet bevalt nu. Dat kan zoveel energie opslurpen die je met een huis vol kleine mannen eigenlijk niet kunt missen. Hopelijk komen er snel weer betere tijden aan.
Hier geen zwangerschapssuiker. Hele opluchting. Gisteren 2,5 uur onder de pannen geweest in het ziekenhuis om bloed te prikken. Belangrijkste is dat het allemaal goed is.

Mijn 2 collega's zijn vandaag de hele dag op pad. Het is vrijdag, dus ga ik lekker op tijd weg. De pijn in mijn bekken is weer erger geworden, gisteren leek ik wel oude oma, heb even getwijfeld of ik niet in een rolstoel door het ziekenhuis wilde rijden. Maar wordt zo'n gedoe. Bewaar ik wel tot de bevalling.

Vanavond met Amelie bij mijn ouders slapen. We hebben eigenlijk een feestje vanavond van een vriend in Amsterdam, maar ik kan het niet meer opbrengen om daar een beetje te gaan doen. Dus heb besloten dat ik geen dronken vriend wil horen thuiskomen, en dus lekker bij mijn ouders blijf slapen. Nu hopen dat ik ook slaap.

Ik zou nu wel willen slapen, gaaaaap, maar ga nog even typen.

Fijn weekend. XXX
Gelukkig Sams, geen suiker! Wat een opluchting he?

En wat een gave foto's heb je geplaatst, je buik is groot, maar wel erg mooi. Zo'n 3d foto van je kindje is toch ook wel heel erg gaaf, zo duidelijk

Ik hoop dat je het nog een beetje vol kan houden met je bekken (gebruik je ook een bekkenband?)

Al lange tijd niets meer van Ernie gehoord, hoe zal het daar zijn?

Ik weet even niet meer wat er allemaal geschreven is, oh ja volgens mij was ik Findi ook nog vergeten te feliciteren: bij deze nog vanharte meid! (beter laat dan nooit)

Hier gaat het allemaal goed, alleen beetje last van hoofdpijn.

Ik voel de kleine al af en toe bewegen, echt fijn!

Woensdag was eenvriendin hier (ook zwanger) met een eigen dopler: even weer het hartje geluisterd!

Ze heeft het opgenomen en per mail verstuurd, ik kan het dus nu regelmatig even beluisteren (en heb t gelijk doorgestuurd naar de opa's en oma's...)

T. is nu helemaal dol op moesjes (=kusjes) geven, van die echte klapzoenen op alle wangen en het liefst meerdere keren.

Fijne zondag verder!
Wat goed Sams, dat is zeker een hele opluchting?!

Bij het kruidvat hebben ze BdB oorwarmers, erg schattig. Ik had ze gekocht voor het dobbelen, maar toen Minime er al een dag mee liep, heb ik maar een ander kadootje uitgezocht .

Afgelopen zaterdag een echo gehad en alles was goed. Echt kikke , t kindje is al 6,5 cm en alles zit eraan. Heb zelfs al een foto van het handje. Verder is mijn misselijkheid zo goed als weg en ben ik alleen nog maar moe. Maar daar kan ik best mee leven. Afgelopen zondag mijn zwangerschapskleding van zolder gehaald, maar die zijn nog een beetje groot , ik heb nog maar 1 broek die past.

Heeft Bikkel het volgehouden om netjes te gaan slapen, Madootje?
He he weer eens tijd om te reageren. Pff de dagen vliegen voorbij met 2 kleintjes!

Vanmorgen met Lotje naar de huisarts geweest. Ze is nu al 3 weken verkouden en we gebruiken ook regelmatig neusspray (zoutoplossing - op advies van de h.a) maar 3 weken dat vind ik wel lang. Gelukkig waren haar longetjes schoon. Blijkt dat omdat ik verkouden ben Lotje van mij geen antistoffen krijgt en dus ook nog steeds verkouden is.

Marit is ook nog steeds verkouden... we zijn met een weerstandverhogendmiddel begonnen. hopelijk werkt het.

Afgelopen zondag mijn verjaardag gevierd (gister was de officiele dag) Heel rustig, alleen voor familie. 36 alweer...

Gister is vriendlief zijn opa begraven. Hij was geestelijk en lichamelijk op. Hij had Alzheimer.

Mooie van de begrafenis was is dat mn schoonvader iets heeft voorgedragen! Dat hadden we na zijn hersenbloeding toch niet meer gedacht dus erg mooi.

Mooie foto Sams en fijn dat je geen suiker hebt. Lekker geslapen bij je ouders..?

Doen jullie nog iets aan sinterklaas?

Van mijn ouders hebben we een zak met kadootjes gekregen... ben benieuwd!

Morgen viert Marit het op de creche, haar 1e keer! Spannend.

Moet zo nog bloedprikken met Marit. Wilde vanmorgen gaan gelijk vanuit de huisarts (moet ervoor naar het ziekenhuis vlakbij) alleen het was zooooooo druk.... ben gelijk weer weg gegaan. Pff eerst al zoeken naar een plek in de parkeergarage. Bij bloedprikken aangekomen gelijk weer omgekeerd. Was ik ook mn handtas nog vergeten in de auto dus kon niet gelijk betalen... Heb mn buik er van vol

Ga straks voor een andere strategie. Auto parkeren aan de overkant van het ziekenhuis, neem dus de wandelwagen mee!

Tis wel stil hier he, waar is iedereen?
Ja het is hier inderdaad stil.

Ik heb vandaag knoop doorgehakt dat ik t/m vrijdag werk. Ben echt zo gesloopt. Die 3 dagen volgende week maakt dan ook niet meer uit. Een hele opluchting.

Donderdag naar de VK, daar zal eens even uit de doeken doen hoe ik er over denk. En anders wil ik verwijzing naar gyn.

Findi, leuk he je uk zien, blijft ook zo mooi.

En Charly, hartje luisteren. Cooool!

Lot, moet nu wel eens over zijn met die verkoudheid. Volgens mij is de hele wereld ziek en verkouden, waardoor we elkaar iedere keer maar weer aansteken.

Beterschap.

Ernie, hoe is het met jou ? Ook al bijna met verlof ?

Ik ga nu naar huis, ben het meer dan zat vandaag.

Gezellig avond.
Zo iedereen nog moe van Sinterklaas?

Hidde heeft zijn schoen 1x mogen zetten en daarvoor had ik een paar kleine kadootjes gekocht. (de bellenblaas bleek wederom favoriet!) Zijn reactie was wel erg leuk.

Verder zijn we naar het kdv geweest en daar kwam Sinterklaas langs. Hij was nog niet erg onder de indruk van sint en piet, des te meer van het uitdelen van de kado's (hij stond helemaal vooraan.. op een stoel! )

Verder gaat het hier lekker. Ben weer in de weer voor kerst. Lekker spulletjes gekocht en ga het weekend de zaak en thuis versieren. Ben helemaal weg van kerst.

Hoeveel van jullie hebben al een groot bed?

Ik heb het idee dat hidde daar echt aan toe begint te raken. (kan dat??) Ik denk dat ik gewoon een van de 2 logeerbedden van zolder haal en dan als hij iets ouder is gelijk een hele nieuwe kamer voor hem koop. Vind het anders zo zonde.
O help, een groot bed. Dat krijgen we meneer helemaal niet meer in slaap vrees is, als hij ook nog eens zijn bed uit kan klimmen Het gaat tot nu toe nog redelijk met slapen. Het verschilt per avond, maar tot nu toe valt het binnen de marges van wat wij acceptabel vinden. Het Plan hebben we dus nog niet in hoeven zetten.

Wat lekker Sams, met verlof. Heel goed dat je voor jezelf een knoop hebt doorgehakt. Wat niet gaat, gaat niet en jij en de frummel in je buik gaan nu voor.

Findi, heerlijk zo'n echo. En gelukkig is je positiekleding nog te groot. Het zou wat zijn zeg als het allemaal al krap begint te worden

Ik heb twee knappe zoons. Terwijl de oudste naast me voor het eerst helemaal zelf zijn bumba legpuzzel heeft gemaakt heeft de jongste zich voor het eerst omgerold op zijn buik. Daar heeft hij dan precies een half jaar mee gewacht. Mooie symbolische dag om voor het eerst om te rollen. Knap kind!
Knappe jongens heb je toch Madootje

Wat leuk toch he die verschillende fasen.

Hier staat dan toch het grote bed klaar! Hidde is helemaal in zijn nopjes, als grote jongen. Ik moest bijna een traantje laten (emotionele muts die ik ben). Ik heb niet het idee dat hij er steeds uit gaat komen, dat doet hij ook niet als hij ergens logeert. Ach ja we zullen wel zien.

Zijn oude bedje gaat naar zolder, evt voor de volgende??

Jaja we hebben een goed gesprek gehad en als alles zo blijft lopen zoals nu dan gaan we er volgend jaar hard aan werken

Ga nu lekker bankhangen in mijn supergezelligversierde woonkamer!
He shit heel mijn tekst weg van wel een a4 tje!!

*&^%%^$#$%#$%^*&^&

pfffffffffffffffffff
Wat kan ik daar van balen zeg!!!

Nou het kwam erop neer dat ik voor iedereen persoonlijk wat had geschreven.

Heel erg lief bedoeld dus..............

grrrrrrrrrrrrrr

Heb vandaag niet meer zo'n zin om alles opnieuw te tikken. Sorry!

Fijn weekend allemaal nog!
Nou ons prinsesje is af en toe een draakje.

Slapen in haar peuterbed werd een spelletje. 2 uur lang kwam ze er uit en ging op de overloop om ons roepen.

Na 4 dagen waren we het zat.

Oplossing: Campingbedje naast het peuterbed. Als ze uit haar bedje komt, gaat ze in het campingbedje (drama natuurlijk) Na een kwartiertje huilen, slaapt ze als een roosje in haar peuterbed.

Alleen vragen we ons wel af, hoe lang dat peuterbedje nu nog in de kamer blijft staan.
Goedemorgen allemaal,

Mijn tekst ook weg. Hoe irritant !

Hier mijn eerste dag verlof. Ik zit heerlijk met vriendlief en dochterlief aan tafel te ontbijten. Amelie heeft weer eens iets onder de leden, wat zich uitdrukt in verkouden en koorts. Het wordt nu al tijd voor de zomer. Al is het dat ik dan de hele dag op mijn slippers kan lopen.

Afgelopen week bij de VK geweest en die vond het heel wijs dat ik iets eerder ging stoppen. Het kindje is nog steeds aan de grote kant, maar niet iets om me zorgen over te maken (altijd makkelijker gezegd dan gedaan). En ze heeft me toegezegd dat ik met 40 weken word ingeleid. Dus daar bij ik wel heel blij om. Nu maar zien of het ook gebeurd. Hahaha. Ben wel iets rustiger nu. En nog maar 6 weeks to go !

Donderdag gaan we voor 5 dagen naar Zuid-Limburg, nog even genieten met zijn drieen. Vooral lezen en slapen, want lopen gaat toch niet langer dan 5 minuten.

Hier trouwens nog geen groot bed hoor. Ik hoop dat te kunnen uitstellen tot voorjaar volgend jaar. Zo nu maar eens even de krant lezen.
Hoi allemaal!

Lekker Sams; verlof!! Geniet ervan zeg!

Hier nog geen groot bed hoor. Is wel nodig, want ik vind het toch wel krap voor hem worden. We hebben eigenlijk simpelweg nog geen tijd gehad om op zoek te gaan. Ben ergens ook wel een beetje bang dat hij dan minder goed gaat slapen en uit zijn bedje gaat klimmen. Want het is gewoon een goeie slaper. Dat kan alleen maar slechter straks met de tweede

Inderdaad, knappe mannen heb je Madootje!!

Barrel wat gaaf dat de knoop is doorgehakt!! Spannende tijd hè?!

Hier ook weerrrr verkouden hoor. Gisteravond koorts en hoesten. Hij is 3 weken geleden nog ziek geweest en daarvoor in oktober. Het is echt weer herfst hoor. Vanmorgen werd hij best fris wakker dus heb hem maar gewoon naar kdv gebracht en dat ging gelukkig wel goed. Nu morgen nog overleven en dan is hij woensdag bij mijn moeder pffff. Mijn dagen zijn op...

Afgelopen donderdag een echo gehad en die was goed! Geweldig om te zien, een bewegend en gapend kindje met alles er op en er aan. Mijn uitgerekende datum is nu 12 juni (wedstrijdje Findi?? ) Ben nu dus ruim 13 weken op weg. Gelukkig neemt de misselijkheid af (alleen nog bij vlagen). Buikje begint wel ietsjes op te bollen, maar om nou de zwangerschapsbroeken uit de kast te halen... dat gaat nog niet lukken denk ik hoewel veel broeken wel wat krap beginnen te zitten. Heb sowieso nog wel nieuwe kleren nodig hoor, want heb het van vorige keer echt afgedragen.

Verder nog eventjes voor me duimen allemaal... heb een sollicitatiebrief de deur uit gedaan (kon de vacature niet voorbij laten schieten zonder actie te ondernemen). Het betreft wel een fulltime functie en ik ben maar 24 uur per week beschikbaar, maar toch proberen. Al is het maar om mijn cv in het bestand te hebben. Ik ga overigens wel gewoon melden dat ik zwanger ben (als ze dat al niet weten want het betreft een baan bij mij in de buurt waar een aantal mensen werken die mij kennen). Het is echt precies wat ik zoek en aangezien ik nu 4 jaar ervaring heb en de nodige papieren, hoop ik op een kansje.
Spannend Isa. Dat zou leuk zijn als het wat wordt.

Sames, heerlijk dat je verlof is ingegaan. En ook erg fijn om te weten dat ze zo nodig met 40 weken in gaan grijpen. Dat geeft je ook iets om je op te richten. Niet teveel zorgen proberen te maken om de grootte van het kindje hoor. Bink woog bij geboorte 4230 gram. Ook geen kleintje dus. Ik heb het verschil echt niet gemerkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven