3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het ook niet breed maar we sparen wel. Ook voor haar hebben we tegen die tijd een kleine spaarrekening die ze eventueel zou kunnen gebruiken.

Nou ja, komt tijd, komt raad. Ik wil haar in ieder geval meer mogelijkheden geven dan dat ik zelf heb gehad.
Alle reacties Link kopieren
dat is goed vin, het sparen. Daardoor heb ik een stage in het buitenland kunnen doen waar ik enorm veel van geleerd heb.



en als ik het goed begrepen heb is mini nog jong dus duurt het nog een tijdje voordat ze gaat studeren
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Mini is 4 jaar maar ze slaat natuurlijk een heleboel groepen over.........
Alle reacties Link kopieren
haha vin,

maar met je 14e naar de uni lijkt me niet leuk
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Marmul



Luie en zuinige huisvrouwentips nodig, vraag Sgaapie
Alle reacties Link kopieren
ga ik onthouden sgaap.



weet iemand trouwens waar je goedkoop volkoren pasta kan krijgen, ik kon alleen grand italia vinden en die is duur
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Marmul ik haal die altijd bij de reformwinkel als deze in de aanbieding is. En de Lidl heeft hem af en toe in het assortiment.
Alle reacties Link kopieren
hadden ze geen eigen merk Marmotje?



overigens zijn de tips van Sgaap erg nuttig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Thanx Roosje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb tot nog toe alleen maar volkoren macaroni kunnen vinden bij AH.
Alle reacties Link kopieren
pasta 1.25 http://www.santi-shop.eu/ ... chelpjes-La-Bio-Idea.html
Alle reacties Link kopieren
AH puur&eerlijk biologische volkoren spaghetti

500 gr



1,09
Alle reacties Link kopieren
oke, mijn zakje koste nu 1,30 ofzo, ze hadden geen eigen merk Misschien was die uitverkocht.



t lijkt erop dat volkoren pasta toch iets duurder is als gewone.



ik ga de aanbiedingen maar in de gaten houden en als het in de aanbieding is heel veel kopen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren




Mormel: hou de aanbiendingen in de gaten! grand italia is vaak in de aanbieding bij o.a. de AH en dat scheelt best veel!



Verder, de poppetjes zijn totaal niet verwend, grote pop heeft zelf gespaard voor haar nintendo ds en voor haar playmobil kasteel! ze vraagt bijna nergens om, nu wil ze graag een waveboard, ze spaart daar zelf voor maar als ik een simpele tweedehands zie strijk ik met mijn hand over mijn hart en krijgt ze hem! ze wil hem al zo lang......

Ik koop wel regelmatig nieuwe (of tweedehands) boeken voor haar, ze leest heel erg graag en word daar rustig van dus dat is een goede investering

Verder zijn er bepaalde tijden dat hier de tv aanstaat, overdag gaat hij 's ochtends even aan voor ukkepop (halfuur) en om 17:00 voor allebei, in het weekend kijken ze met slecht weer wel vaker tv.



Wij zijn zelf ook geen big spenders (wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven) het duurste hier zijn de ps3 en de Bugaboo, meubels zijn allemaal krijgertjes en de auto's zijn allebei al wat ouder, wel zijn we aan het sparen voor nieuwe meubels maar dat lukt nog niet zo goed, sinds ukkepop er is zijn de kosten hoger en de inkomsten minder en das best wel eens zuur, maar ik wil deze tijd zoveel bij haar zijn, als ze 4 is en naar school gaat kan ik altijd meer gaan werken!
Alle reacties Link kopieren
ik ben druk geld over de balk aan het gooien in Londen (ben normaal ook erg verstandig met mijn geld hoor, maar doordat we tweeverdieners zijn en geen kinderwens hebben kunnen we ruim leven en regelmatig op vakantie). Hebben eigenlijk nooit geldzorgen
Alle reacties Link kopieren
hey pop, ik heb nog veel boeken van de boekenreeks voor scholen hier staan. Misschien zit er wat leuks tussen voor grote pop. Ik zal eens kijken.



en ik hou de aanbiedingen in de gaten. Dat scheeld altijd
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Londen is trouwens leuk
Alle reacties Link kopieren
Er ligt hier nog helemaal geen sneeuw
Alle reacties Link kopieren
hey Josje, geniet er lekker van!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Lezen is heerlijk. Fijn als je kind dat ook oppikt.



Josje, have fun!



Zojuist maakte een knul hier voor de deur toch een schuiver net zijn fiets! Ik vroeg hem of het ging maar hij was stoer en dus ging het. Maar hij móet echt pijn hebben gehad het was een harde val.
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 29 november 2010 @ 21:47:

hey pop, ik heb nog veel boeken van de boekenreeks voor scholen hier staan. Misschien zit er wat leuks tussen voor grote pop. Ik zal eens kijken.



en ik hou de aanbiedingen in de gaten. Dat scheeld altijd Das heel lief Marmul! maar als je zelf graag kinderen wil kun je ze beter bewaren, het is heel bijzonder om je kinderen jouw (lievelings) boeken te laten lezen!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Josje! geniet lekker
Alle reacties Link kopieren
Vin: ik ben heel blij dat ze zo graag leest! ze leert ook heel graag en doet het heel goed op school, ben ik heel blij mee zeker omdat ze pdd-nos heeft zal ze het nog vaak heel moeilijk krijgen, dus het is voor haar heel fijn dat het leren makkelijk gaat

Helaas is de bieb geen optie voor haar, ze hecht zich heel snel aan boeken en leest ze honderden keren, maar alle boeken die ik nu aanschaf daar heeft ukkepop straks ook plezier van, en mijn nichtje leent hier ook heel vaak boeken



"Leest" mini-vin graag? (je begrijpt wel wat ik bedoel)
Alle reacties Link kopieren
deze site is erg handig om aanbiedingen in de gaten te houden

http://www.laathetmeweten.nl/
Alle reacties Link kopieren
thanks sgaap :-)



en pop, daar heb je ook weer gelijk in. Maar lezen is zeker fijn, ik doe het ook graag
a docter a day keeps the apple away

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven