internet probleem
maandag 29 november 2010 om 18:44
Hallo dames,
Ik typ dit vanaf mijn blackberry dus let niet op de fouten!
Ik heb een probleem met mijn internet. 3 maanden geleden vroeg ik bij een hele bekende internet aanbieder internet aan, ik woon hartje Hilversum en had binnen een maand ( problemen met pakket) eindelijk mijn internetkastje binnen. Ik heb hem direct aangesloten maar hij deed het niet, ik heb de klantenservice gebelt en die zeiden wacht even een paar dagjes en dan doet hij het wel. Na heelveel heen gebel, hebben ze ontdekt dat mijn adres bij hun onbekend is, dus er geen draadloos internet kan gebruikt worden!
Ik heb heel lang ( 6x) naar de klantenservice gebelt om het te regelen, maar de enige oplossing die hun bieden is de grond open leggen voor 400euro of meer en dan heb ik internet.
Owja en mijn internet is wel opgeleverd! Het is aangesloten bij de benedenburen, dat is een fout van hun omdat ze mijn adres niet kenden hebben ze het opgeleverd aan hetzelfde adres zonder toevoeging. Ze zeggen zet daar je internetkastje neer en dan heb je internet, maar ik woon boven een winkel die daar geen stekkerkastje voor heeft, hij heeft al 2 internetkastjes op 1 stekkerkastje.
Dus ik betaal best wat geld per maand voor iets wat ik niet kan gebruiken, en als ik het wil gebruiken kost dat me mijn halve maand salaris.
Ik wil graag weten wat ik nu kan doen in deze situatie, wil namelijk graag een brief schrijven! Ik wil er graag vanaf ( het internet en het gedoe)
Alvast bedankt! ( Getypt met bevroren handen brr )
Ik typ dit vanaf mijn blackberry dus let niet op de fouten!
Ik heb een probleem met mijn internet. 3 maanden geleden vroeg ik bij een hele bekende internet aanbieder internet aan, ik woon hartje Hilversum en had binnen een maand ( problemen met pakket) eindelijk mijn internetkastje binnen. Ik heb hem direct aangesloten maar hij deed het niet, ik heb de klantenservice gebelt en die zeiden wacht even een paar dagjes en dan doet hij het wel. Na heelveel heen gebel, hebben ze ontdekt dat mijn adres bij hun onbekend is, dus er geen draadloos internet kan gebruikt worden!
Ik heb heel lang ( 6x) naar de klantenservice gebelt om het te regelen, maar de enige oplossing die hun bieden is de grond open leggen voor 400euro of meer en dan heb ik internet.
Owja en mijn internet is wel opgeleverd! Het is aangesloten bij de benedenburen, dat is een fout van hun omdat ze mijn adres niet kenden hebben ze het opgeleverd aan hetzelfde adres zonder toevoeging. Ze zeggen zet daar je internetkastje neer en dan heb je internet, maar ik woon boven een winkel die daar geen stekkerkastje voor heeft, hij heeft al 2 internetkastjes op 1 stekkerkastje.
Dus ik betaal best wat geld per maand voor iets wat ik niet kan gebruiken, en als ik het wil gebruiken kost dat me mijn halve maand salaris.
Ik wil graag weten wat ik nu kan doen in deze situatie, wil namelijk graag een brief schrijven! Ik wil er graag vanaf ( het internet en het gedoe)
Alvast bedankt! ( Getypt met bevroren handen brr )
maandag 29 november 2010 om 19:25
Ik heb een tijdje geleden gebeld en bij mij werd direct aangegeven dat het niet kon omdat mijn adres niet bekend was. In jouw geval is het een fout van de aanbieder - jij hebt het juiste adres opgegeven, zij hebben het verkeerde adres ingevoerd.
Ik zou je geld zsm laten storneren, alles terugsturen met een begeleidende brief.
Ik zou je geld zsm laten storneren, alles terugsturen met een begeleidende brief.
maandag 29 november 2010 om 20:10