NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Haiii, Noa is weer in da house.
Cum non tum age
Oke...stop de persen.... 5 minuten..
Alle reacties Link kopieren
Topic is voooooooooooooool! Is iemand bezig met openen??
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 29 november 2010 @ 18:25:

pff..net maar even mn tank volgegooid, eten en drinken ingeslagen..ik ken hier verder niemand, dus bij iemand crashen gaat m helaas niet worden..hotel laat mn bankrekening momenteel niet toe.. ik hoop dat je nu thuis ben.
Alle reacties Link kopieren
ja hallo!!!!!!!!!!



ik ben nog aan het terug lezen



ff wachten!
quote:Twisted schreef op 29 november 2010 @ 21:01:

Is er niet iets anders aan de hand, Love? Of ben jij geen emo-eter?



Nee......Ik ben geen emo-eter. Ik voel me prima nu. Ook geen dingen met mijn zus of mannen oid

Voel me gewoon onrustig....



Denk dat ik me gewoon onbevredigd voel....Dus wat eten of sex
deel 17



quote:zonnestraaltje71 schreef op 29 november 2010 @ 21:02:

Laten we elkaar even tips geven voor snel klaar maaltijden.



Pattat

Chinees

Indonesisch

etc etc



Alles is met een kwartiertje klaar...voila!





Met een kwartier besteld
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey, 4 uur geleden Hey Sunshine en SP! Ghe SP, tis een standje op mijn favo

speeltje, waardoor ik hopelijk geen

winterbanden nodig heb.Heb jij een fourwheeldrive auto of SUV?
Alle reacties Link kopieren
NB is toch nachtbrakers he?



Mag ik zomaar binnenvallen?



Al meer dan een week ben ik elke nacht wakker en djees wat moet je doen. Te moe om bijv. huishoudelijke klussen te doen. Ja verder weet ik ook niet wat ik moet doen.



Hoop dat er nog meer nachtbrakers zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi M.L., binnenvallen mag altijd. We zitten alleen inmiddels in deel 17
Alle reacties Link kopieren
Mylene, gezellig dat je langs komt



We zijn inderdaad inmiddels al naar deel 17 verhuisd zoals zonnie zegt.



Zie je daar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven