NB deel 16
maandag 29 november 2010 om 20:14
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 29 november 2010 @ 20:05:
Boog; ja t was glibberen...2,5 uur over 34 km. Ik deed de tegenovergestelde route van Frankz, nou ja een stukje dan. Van Den Bosch Eindhoven in. 60 kmu op de snelweg zat er voor mij niet in whaha. (Wel een enorme sprint auto uit, voordeur in en sprint naar de wc, denk dat ik de 60 kmu wel haalde toen)
Boog; ja t was glibberen...2,5 uur over 34 km. Ik deed de tegenovergestelde route van Frankz, nou ja een stukje dan. Van Den Bosch Eindhoven in. 60 kmu op de snelweg zat er voor mij niet in whaha. (Wel een enorme sprint auto uit, voordeur in en sprint naar de wc, denk dat ik de 60 kmu wel haalde toen)
I am surrounded by morons
maandag 29 november 2010 om 20:18
quote:zonnestraaltje71 schreef op 29 november 2010 @ 20:14:
Maar..maar...herkennen jullie het wel?! Dat je soms de mensen om je heen zo stom vind?!Ja, heel herkenbaar. En dat is vaak (altijd?) zo als ik niet lekker in mijn vel zit. Voor mij een teken dat ik het rustiger aan moet doen.
Maar..maar...herkennen jullie het wel?! Dat je soms de mensen om je heen zo stom vind?!Ja, heel herkenbaar. En dat is vaak (altijd?) zo als ik niet lekker in mijn vel zit. Voor mij een teken dat ik het rustiger aan moet doen.
I am surrounded by morons
maandag 29 november 2010 om 20:24
maandag 29 november 2010 om 20:57
Zo'n ovenschotel Moussaka......Het was redelijk te doen. Maar bij elke hap dacht ik: waar is de smaak, de structuur van wat ik eet??
Kan beter zelf lasagne maken....Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Overigens vind ik de stoommaaltijd kipfilet, krieltjes en haricoverts lekker, de kip tandoori en de zalm met tagliatelle het lekkerst. Maar ja, niet goedkoop en niet vullend genoeg vind ik. Heb daarna vrij snel trek! Dus ik heb dan ook spijt, maar eerder omdat ik veel geld uitgegeven heb aan iets wat niet vulde.
Ik boycot diepvriespizza's.....Ik vind ze niet lekker meer en niet vullend (deja vu....) Salade erbij is lekker en een goede aanvulling. Maar dan eet ik er liever een broodje bij of een soepje.
Kan beter zelf lasagne maken....Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Overigens vind ik de stoommaaltijd kipfilet, krieltjes en haricoverts lekker, de kip tandoori en de zalm met tagliatelle het lekkerst. Maar ja, niet goedkoop en niet vullend genoeg vind ik. Heb daarna vrij snel trek! Dus ik heb dan ook spijt, maar eerder omdat ik veel geld uitgegeven heb aan iets wat niet vulde.
Ik boycot diepvriespizza's.....Ik vind ze niet lekker meer en niet vullend (deja vu....) Salade erbij is lekker en een goede aanvulling. Maar dan eet ik er liever een broodje bij of een soepje.
maandag 29 november 2010 om 20:59
maandag 29 november 2010 om 21:02
Laten we elkaar even tips geven voor snel klaar maaltijden.
Pattat
Chinees
Indonesisch
etc etc
Lekker broodje met zelfgemaakte soep
verse pasta met verse carbonara saus, kipfilet en spekjes (en een groente)
Macaroni
shoarma met afbakbroodjes, sla en zelfgemaakte knoflooksaus.
Alles is met een kwartiertje klaar...voila!
Pattat
Chinees
Indonesisch
etc etc
Lekker broodje met zelfgemaakte soep
verse pasta met verse carbonara saus, kipfilet en spekjes (en een groente)
Macaroni
shoarma met afbakbroodjes, sla en zelfgemaakte knoflooksaus.
Alles is met een kwartiertje klaar...voila!
maandag 29 november 2010 om 21:03