NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 29 november 2010 @ 20:05:

Boog; ja t was glibberen...2,5 uur over 34 km. Ik deed de tegenovergestelde route van Frankz, nou ja een stukje dan. Van Den Bosch Eindhoven in. 60 kmu op de snelweg zat er voor mij niet in whaha. (Wel een enorme sprint auto uit, voordeur in en sprint naar de wc, denk dat ik de 60 kmu wel haalde toen)

Maar..maar...herkennen jullie het wel?! Dat je soms de mensen om je heen zo stom vind?!
Oehhh bed in met een goed boek, nou ja dat is voor na het ballen gooien. Heb ook de vogeltjes voor morgen al voorzien van vetbollen en voer. (Kan ik nu nog iets bedenken)

(Hoezo hyper van sneeuw....)
quote:Sophiepapa schreef op 29 november 2010 @ 20:07:

Hallo EM, Misschien bij het klussen deze dingen gebruiken?

[afbeelding]Had ik al in SP. Op maat gemaakte. Ik ga morgen extra oorkappen halen als dubbele bescherming.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 29 november 2010 @ 20:08:

Ja, een massage en ik wil dat Nick ieder plekje van mijn lichaam kust.
Laat ik nu vooral positief blijven.

Ik zit hier heerlijk op de bank, heb geen chocola, maar dat is alleen maar goed.

Ik ben al 1 dag gestopt met roken en ik heb een smakelijke thaise maaltijd gemaakt.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 29 november 2010 @ 20:14:

Maar..maar...herkennen jullie het wel?! Dat je soms de mensen om je heen zo stom vind?!Ja, heel herkenbaar. En dat is vaak (altijd?) zo als ik niet lekker in mijn vel zit. Voor mij een teken dat ik het rustiger aan moet doen.
Zon, ik herken dat wel. Gaat wel weer over.
Ik doe niet meer aan vogeltjes voeren. Vorige winter wel gedaan, maar er kwamen namelijk alleen maar gore duiven op af! :puke: Zelfs máánden later kwamen ze nog kijken of er iets te vreten was. Kutbeesten.
Idd Zon, tel je zegeningen...
Zonneke

Glitz, eindelijk nog iemand die ook z'n hart kan ophalen met dit weer. Kan niet wachten straks mijn snow boots aan te trekken en door de sneeuw te ploeteren. Hártstikke leuk. En al dat geklaag, de file's, het brengt Holland weer een beetje bij elkaar ofzo

Slapen lukt dus niet nee.
Wahaha Phil, heb je een roze sneeuwbril op of zo?
Hoe laat moet je beginnen, Phil?
Ik moet over een paar uurtjes pas de deur uit, heb nog even dus.

En die roze sneeuwbril, ja ik kom nu wel over als een of andere sneeuw freak. Ik besef het. Maar ik vind het gewoon leuk.

Nou, en nu ophouden hoor!
Ik heb een ovenschotel van de AH op.....De 2e die ik probeer. En nu denk ik (alweer): waarom eet ik dit???!!! De volgende keer gewoon zelf maken.

Tig keer lekkerder en waarschijnlijk goedkoper ook nog!
Welke heb je gegeten, Love? Ik neem heel soms de lasagne als ik geen zin heb om te koken. Of zo'n stoommaaltijd. En altijd heb ik spijt erna.
Je koopt het omdat je dat ding alleen maar de oven/magnetron in hoeft te pleuren. Mijn advies; koop dan een lekkere pizza en maak daar een heerlijke salade bij.
Ik had laatst een heel vieze pizza

Frankie, nog maar een paar posts. Ben je al bijna thuis?
Zo'n ovenschotel Moussaka......Het was redelijk te doen. Maar bij elke hap dacht ik: waar is de smaak, de structuur van wat ik eet??

Kan beter zelf lasagne maken....Duurt even, maar dan heb je ook wat.

Overigens vind ik de stoommaaltijd kipfilet, krieltjes en haricoverts lekker, de kip tandoori en de zalm met tagliatelle het lekkerst. Maar ja, niet goedkoop en niet vullend genoeg vind ik. Heb daarna vrij snel trek! Dus ik heb dan ook spijt, maar eerder omdat ik veel geld uitgegeven heb aan iets wat niet vulde.

Ik boycot diepvriespizza's.....Ik vind ze niet lekker meer en niet vullend (deja vu....) Salade erbij is lekker en een goede aanvulling. Maar dan eet ik er liever een broodje bij of een soepje.
Wij vinden die pizza van Dr. Oetker, de mozzarella errug lekker. Is heel simpel, maar prima.
Overigens.....Ik voel me vet onrustig nu!! Heb zin om alles wat er in mijn koelkast en diepvries zit uit te halen en iets van te koken......

Ik denk dat ik gewoon nog honger heb

Even shoarma bestellen lonkt ook
anoniem_82224 wijzigde dit bericht op 29-11-2010 21:00
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Is er niet iets anders aan de hand, Love? Of ben jij geen emo-eter?
Laten we elkaar even tips geven voor snel klaar maaltijden.

Pattat

Chinees

Indonesisch

etc etc

Lekker broodje met zelfgemaakte soep

verse pasta met verse carbonara saus, kipfilet en spekjes (en een groente)

Macaroni

shoarma met afbakbroodjes, sla en zelfgemaakte knoflooksaus.

Alles is met een kwartiertje klaar...voila!
Zonnie, kun jij geen nieuw topic openen? Volgens mij ben jij al een tijdje niet aan de beurt geweest en ben bang dat Frank niet op tijd gaat zijn. Hoe krijgt die jongen dat toch altijd voor elkaar?
quote:zonnestraaltje71 schreef op 29 november 2010 @ 19:52:

Ik reageer vandaag niet goed op mijn omgeving... wat moet ik nu doen?

dat doe ik al 8 wkn niet!!

nadenken waarom het zo is,rust proberen te creeren om je heen,alleen dingen doen die je leuk vindt,zoiets??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven