Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Morgen eerst osteo en dan cb prikken. Arme ootje!
Viool wat schrikken zeg! Vaak is het een goed teken als ze direct heel hard gaan huilen. Als het echt hard ging, zou ik gewoon even de huisartsen post bellen voor advies. Misschien kunnen zij je iets geruststellen. Wel doen hoor, anders blijf je daar de hele dag mee zitten.
Arm ootje maar ik merk niks aan haar. Hij legde haar te hoog daardoor raakte ze de rand. Hoe hard weet ik niet maar zo zielig !

Wat voel je je dan rot. Zo ouderavond en man heeft geen goede bui. De jongens maken het ool niet makkelijk want gooien de kaas om ( lompheid ) ruimen niet op, eten met alleen vork etc etc

als ootje nou maar lekker gaat slapen!
Ik wil niet misschien is het wel interessant als ik er ben.
Viool ik heb je voice mail ingesproken.

Leuk om je stem te horen.
Arme oviooltje en arme jij viool, ook arme mviool trouwens. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Snap dat je niet weg wilt maar bij ootje wil blijven. Wat bengel zegt is helemaal waar: als ze direct krachtig huilen is dat meestal een goed teken.

Weet je nog dat Lmeisje uit haar wagen viel toen ze 3 weken was? Zo op de straatstenen, man wat schrok ik me lam. Maar helemaal niks aan de hand gelukkig.

Heb je HA gebeld voor advies/geruststelling? Lekker knuffelen met je meisje. Gelukkig slaapt ze naast je 's nachts, is ze lekker dichtbij.

45 minuten slapen op de hele dag??? Da's wel weinig zeg...

Grappig bengel, elkaars stem horen, lijkt me leuk ja

Grote L is rugby-en, 't is -5!!! Vriend is mee, met wanten en muts, ik vind het maar niks zo koud. Maar.... rugby gaat altijd door zeggen de mannen samen (ze vinden zichzelf stoer geloof ik )
Brr koud zeg!!! Daarom hoeft dat voetbal van mij (nog) niet; sta ik daar langs het veld met de trainingen. Bah. Ik hoop dat hij judo voorlopig nog leuk vindt. Lekker binnen.

Viool ach he get, dat is sneu zeg. Voor Ootje, Mviool en jou. B is ook een keer uit de wagen gelanceerd, net als bij Bengel. En hij huilde heel hard, dat is goed.

Als ze te lang slaapt even wakker maken en als ze gaat spugen is het ook niet goed. Maar het zal echt wel meevallen, want die kleintjes zijn zo zacht. Als ze straks gaan staan vallen ze ook 10x in een minuut op hun hoofd. Dat hoofdje kan het hebben.

Maar bij twijfel altijd huisarts bellen hoor!!!

Ik heb bij babynatura besteld Viool. Ben heel benieuwd. Heeft O s nachts ook warme handjes? Die steken toch uit. Brr, altijd die koude klompjes langs m'n buik, chilly!

Ze ligt nu ook in wol, oude van mijn zus. Wel maat 74 dus nog een beetje ruim, maar hopelijk toch lekker warm.

Mss is het zo comfortabel dat ze doorslaapt. Hoewel ze nu na een half uur al weer ligt te pruttelen
jemig schrikken viool die arme ootje, ben je toch nog naar de ouderavond gegaan?

sardegna stoere mannen heb je!

amalia drama zeg die nachten sjonge red je het nog wel een beetje allemaal? Kan me voorstellen dat je aardig uitgeput bent!

Ik ben ook aangestoken door het wolvirus haha arme baby moet door weer en wind mee op de fiets, dat verdient wel een wolletje toch!

Een romper met lange mouwen en een lange broek met bijpassend shirt rood wit gestreept bij asterra nu verzendkosten gratis
Morgen ben ik lekker thuis met de kinderen, ik hou zoon ook thuis van school, even pauze in deze drukke week! We hebben al hele drukke avonden achter de rug en ze lagen steeds om 20.,00 in bed, net terig van de verjaardag van schoonvader.

Dan de spanning van sinterklaas, straks het hele weekend feest dus even relaxt morgen ! Wel zin in hoeven we er lekker niet uit! We gaan brood en kruidnootjes bakken heb ik al bedacht, vinden ze altijd zo gezellig. verder lekker lang in bad, mmm nu al zin in!
Gezellig RW, zo'n dagje thuis. Gevoelstemperatuur -14 ivm oostenwind, dus gelijk heb je. Niet 's ochtends alles op de fiets hijsen in die kou. Hier kunnen we lopend naar school dat scheelt wel.

hoe is het met oviooltje?

Amalia, ik hoop echt zo hard voor jullie dat A wat beter gaat slapen. Steeds eruit, iedere nacht is niet te doen, ik weet het helaas nog goed van oudste en middelste. Lmeisje is ook nog bezig hoor 's nachts, door haar verstopte neus denk ik, ze wil dan op haar vingers sabbelen, maar je hoort dat dat niet lukt en dan wordt ze boos. Ik denk aan je als ik met haar in de weer ben vannacht, zijn we samen op, voelt dan wat gezelliger ha ha.
Grote L was idd stoer trouwens, had het helemaal niet koud gehad zei hij, want als je hard sport blijf je warm (wat een wijsneus). Hij is heerlijk aan het slapen nu, was echt goed moe. En nu is vriend aan het rugby-en, waar ze zin in hebben, brrr. Ik zit lekker met een kopje kamillethee en de houtkachel staat te branden.
Amalia, wat heb jij bij babynatura besteld? Ik zit te twijfelen over deze slaapzak

Lijkt me heerlijk warm, en geen wol op de blote huid (daar hou ik zelf niet van)

Ik denk dat ik 'm maar gewoon ga bestellen
Plaatje doet het niet, even via een andere site-zelfde slaapzak-proberen

Ik krijg het ook zo koud om steeds de gang over te moeten om A te halen 's nachts en dan weer 10 minuten later terug. Want dat is het, 10 minuten.

Ik heb rompers met lange mouw Viool. Alsjeblieft geen slaapzakken meer, de hele la ligt vol. Ik heb alle soorten en maten hier liggen, kind hoeft geen dag zonder slaapzak. En dan krijgt ze er ook nog een met Sinterklaas. haha.

Ik heb een warme gekregen van een vriendin toen ze hoorde dat ik een meisje kreeg. Heel leuk, maar zonder mouwen. Wat moet je daar nou mee?
Schattig slaapzakje Viool!
Ik las net in de krant dat het eind deze week -10 tot -15 wordt 's nachts (binnenland). Dus gelijk compu weer opgestart en slaapzakje en wollen pyamaatje besteld!

Amalia, dat was ik, niet viool (geeft niet hoor)

Waarom leg je A niet bij je terug op de kamer dan? Je had het bedje toch nog staan? Hoef je niet in de kou de gang op, scheelt weer.
Omdat het op onze kamer nog kouder is volgens mij en omdat ik dan helemaal bij elk kreuntje wakker wordt. En ik wil ook niet zo op mijn tenen lopen als ik naar bed ga, maar af en toe nog een boekje lezen of even een programma afkijken op tv.

En misschien ooit nog eens wat gezelligs met mijn man doen

Onee, eigenlijk
Ik heb een mooi youtube filmpje op Hyves gezet. Zakdoekjes erbij!
Lief Bengel ! Echt lief van je.

Man vind dat ik niks hoef te bellen ( hij merkt niks aan haar - hij is boos op. Mviool maarja daar heb ik ook niks aan ) ik voel me er gewoon verdrietig over! Maar juliee weten hoe ik kan zijn, het is al heel wat dat ze haar bij zich mogen nemen.

Ik blijf denk ik lang wakker en zet de wekker vannacht. Dan kijk ik hoe het gaat.

Ze viel er niet van hoog op. 10 cm misschien, hoofdje hangt naar achter, dus op de rand met haar achterhoofdje. Oh help straks zitten ze en vallen ze bijv naar achter ????

Ik weet dat gelukkig niet meer maar dat kan ook nog.

Goh wat kan ik schrikken ik kon wel huilen !

De ouderavond was leuk, leuk gesprek gehad over mijn werk, wie weet wat genetwerkt.

Ik hoop dat jullie wolletjes bevallen ! Ik ben er erg blij mee.

Ik moet nu nog de admini doen en mn tassen pakken voor cb etc

sorry heb even niet alles nagelezen

Hihihi ik krijg nu een lach door jullie met het wolvirus haha.

Ootje slaapt.
Sardegna de rompers van annaki site zijn gevoerd dus ook niet op de huid. Maar tip: koop zelf een wol/zijde hemd en voel hoe dat zit

of heb je allergie ?
mogguh!

haha viool weer gelijk netwerken goed bezig!

Net Linus gekeken met de kinderen, begint altijd 1 dec vind ik altijd zo gezellig dan komen we al helemaal in de kerststemming!
Hoe ging het vannacht met O Viool? Ik vind het sneu voor Mviool. Kan je hem uitleggen dat jullie boos waren door de schrik? Straks gaat hij nog zijn zusje niet leuk vinden omdat papa en mama haar liever vinden ofze

Linus is leuk! Komt dat ook vanavond bij kindertijd? In de ochtend nooit tv hier.

Zo, meisje was heerlijk warm vannacht!!! Nu wil ik ook wollen maiilootjes. Helaas heb ik net rompes besteld, mss kan het er nog bij onder 1 zending.

We hadden eerder naar wolvrouwtje Viool moeten luisteren :-)
Wvengoed werd ze 3x wakker. 1, 4 en 6 uur. Die van 4 uur heb ik genegeerd en na 20 min pruttelen viel ze in slaap.
Amalia, mn man is gewoon vaak zo tegen m en d viool. Ik niet hoor. Ik schrok maar heb dit gedaan, o gepakt. Geroepen oh wat schrik ik oh oh ( etc ) mviool ging huilen enroepen wat ben ik stom en zichzelf slaan toen zei ik houdaar mee op jullie zijn mijn kinderen en als ik wil dat o geen pijn heeft wil ik dat voor jou ook niet !

Daarna heb ik gevraagd of hij me wil uitleggen wat er precies gebeurd is.
Oja amalia dat wou ik nog zeggen. Ik hou de mouwtjes liefst wat lang, dan blijven ze ook warm.

Oh ik geniet mee op afstand dat de wol haar warm hield.

Bij schaapskleren heb je een mooi geprijsd blauw wit pyamaatje , tip.

Ik gebruik het ook overdag hoor. Dat doe ik so wie so met wol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven