T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja, ik bedacht me net dat TVOH het trashniveau misschien wel ontstijgt . Sinds Doperwtje kijk ik wel minder tv. Ohja, Meerdijk volg ik wel. Verder vrij weinig meer. Wel Expeditie Robinson, maar dat vind ik ook niet echt trash. Misschien wordt het nog wel eens wat met mij
Hoe laat was Xan uiteindelijk thuis, Erwt? Was hij niet helemaal verkleumd en hongerig?

Allerlaatste CB-update van Vito!

89,5 cm en 17,3 kilo. Hij is het afgelopen jaar maar 2 cm gegroeid, maar nu, na amandelen verwijderen en niet meer ziek en beter eten zal hij vast wel een groeispurtje gaan krijgen. Mijn Prupke!

Ogentest was niet helemaal oké. Ze twijfelde aan zijn rechteroog. Binnenkort dus naar de oogarts, dan mag die zeggen wat hij ervan vindt.

En de (voorlopig) laatste prik. Zoals verwacht was dat geen enkel probleem. Bikkeltje.
Ach die Vito, ik zie nu echt een vierkantje voor me

Wat een minimannetje zeg, hij wordt al bijna 4 toch?

Wilde je nog pajamaaaas? Ik heb ze binnen, ze zijn net zo snug fit als die raketjes, I them.
Ooooh, de raketjes zijn Vito eigenlijk te klein. Was altijd al krap, maar na veel wassen en drogen zien ze er eigenlijk niet meer uit. Hij heeft er een catootjebuikje in!

Welke pyjama's heb jije? Ik heb wel interesse!
voor Vito! Ik hoop dat 2011 voor hem gewoon een heel gezond jaar wordt!

Xan was uiteindelijk pas om 23.00 uur thuis. Heel moe, en met MacD-diner achter de kiezen

Doperwtje is verkouden. Hij hoest en proest, maar lijkt er zelf gelukkig (nog) weinig last van te hebben
Raketje wordt wat kort voor Nemo maar hij wil hem elke keer weer aan

Ik heb deze in maat 6:

Zijn ze wel wat dikker dan de raketjes, of niet? Koop jij ze via ebay?
Nee zijn wel ongeveer hetzelfde stofje denk ik. Maar doordat het wat strakker zit zijn ze al wat warmer. Yep, ik heb ze via ebay. Volgens mij zijn het precies dezelfde als die jij laatst plakte.
Ohhh die cowboy is tof
Ja, denk dat het dezelfde zijn! Wat kosten ze?
Voor jou 25 eutjes
Oooohh Kezz helemaal vergeten! Volgens mij zit zoontje van jouw vriendin hier sinds vandaag bij Nemo in de klas!
Ik las op haar hyve dat hij vandaag wendagje had! Wat grappig zeg!
Heeft jouw achternaam, toch?
quote:Travis schreef op 30 november 2010 @ 21:11:

Voor jou 25 eutjes Voor de twee PJ's samen?
Shit, accu leeg. Moet opstaan om snoer te pakken, grrrrrr.
Ik weet niet hoe ze heet maar dacht haar (en kind) te herkennen van je hyves.
Wel heel alert Trav, als je haar van Hyves herkent! Grappig, de wereld is dan best klein
Ze zijn hier met vuurwerk aan het kloten en de honden uit de hele buurt gillen nu al een uur alles bij elkaar.

Ja 25 samen, met verzendkosten van 2,20 ofzo?
Das inderdaad heel alert, Trav! Maar je hebt gelijk. Grappig hoor!

Momo was ook heel alert. Die zag een verschil tussen Vito's Theehuislengte en zijn échte lengte. Vito is dus niet 89,5 cm maar 98,5 cm. Iets minder vierkant, maar nog vierkant genoeg, zeg maar.

In welke maten ijn die pyjama's Trav? Ik vind ze echt heel leuk! Heeft Nemo hem al aangehad, of krigjt hij hem voor Sinterklaas?
Dat scheelt nog wel een stuk Kezz, zag al Amerikaanse taferelen voor me
Whahaha dat scheelt wel een vierkantje op een borrel!!

Nemo heeft ze nog niet gehad, ik denk dat ik ze voor verjaardag bewaar of misschien al 1 met kerst ofzo.

Ik heb ze hier al liggen he, dus als je ze echt wil kan ik ze morgen al op de ost doen. Die zijn maat 6 trouwens.
Oh, ik dacht dat je ze nog moest bestellen, maar dan bestel je voor Nemo opnieuw, bedoel je?

Ik had bedacht dat ik voor Vito een maat 4 (Buzz) nodig zou hebben en voor Tony een 6 (Andy).
Ik heb hier 2 sets liggen in maat 6 (1x Woody en 1x Buzz) dus 1 set over.

Ik kan eventueel ook nieuw bestellen en direct bij jou laten bezorgen. Weet alleen niet of die sets ook in versch. maten kunnen.
Ehm, even denken wat handig is... Kun jij erachter komen of je ook 2 verschillende maten kunt bestellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven