T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Mijn kind klinkt als een zeehond
Ik heb het even gevraagd aan de verkoper Kezz.

Maar maat 4 is toch veel te klein? Die raketjes zijn al 5 volgens mij?

Och arm zeehondje, kun je mooi Seabert voor hem zingen!
Volgens mij heb ik de raketjes in 3!

Staan die cijfers voor de leeftijd? Ja toch? Of praten we nu gewoon heel erg langs elkaar? Met welke Nederlandse maat is maat 6 dan te vergelijken?
Ach, lief zeehondje! Heeft hij er veel last van?
Zeehondje

Volgens mij weet Erwt nog helemaal niet wat Toy Story is

Vierkantje op een borrel

Dacht ook al, prupke in t kwadraat

En ik doe mee met Erwt in de hoop op een heel gezond jaar voor Vito. Zijn naam heeft ie toch echt mee in deze, Vito Vitaal.

Hier lekker aan t nseeuwpoppenmaken, Mier in doeken dragen, Sinterklaasfreubelen en dichten en Lostmarathons doen met Ier, dus weinig online geweest
Lekker druk met leuke dingen, Inad!

Ik heb net deze rugzak besteld voor Vito:

Hij wil nu echt heeeeeel graag naar school!
We hebben ost gehad!!!

Die rugzak vinnik echt heel vet cewl stoer!
Ik heb ook Ost! voor Inad!!

Seaaabert ook al is ie klein tralallala!

Dat keek ik vroeger altijd

http://www.youtube.com/watch?v=M3k2Dubicxc
Hoe is het met Seabert nu?
Er zijn nu twéé Seaberts in huize Erwt en Xan... namelijk Doperwtje en mijzelf .

Doperwtje is ziek . Heel Veel Heel Groen snot, zieligjes, waterige oogjes, heel veel hoesten, hangerig en huilerig en koorts. Wel sneu...
Agossss, arme DopperT! Hij stickert er zeker lekker op los? Fijn dat het nu weekend is, dan heeft hij jullie allebei ter stickerbeschikking. Beterschap!
Hij heeft vandaag aan Xan gestickerd terwijl ik met Heel Veel Tegenzin op mijn werk zat . Nu ligt hij lekker te slapen (met een paracetamolletje) en straks lekker stickeren
Groene snot uit een doppurt lijkt me zó logisch

Beterschap!

Hier net een klein horrormoment, mijn mond voelde al een tijdje "raar". Ik voel net dat allebei mijn verstandskiezen boven door aan het komen zijn. Dat doet er 1 wel vaker maar nu voel ik meerdere puntjes en allebei de kanten. Ik pies in mijn broek. Heb wel al besloten dat als het dan toch moet dat ik het onder narcose wil en dan meteen die flapoperatie erbij. Met een beetje geluk kan ik 2 weken niks eten en val ik meteen wat af
Zal ik potje Dentinox naar je sturen?
Oh, en ik heb nog zwaar verouderde Chamodent staan! Help Travis de winter door!
Travis
Oooh jullie zijn zó niét grappig.
Wellus!
NOT
Jemig zeg, het gaat er nog op lijken dat we dit jaar een nieuw topic nodig hebben. Of zullen we het Theehuis maar weer een tijdje in de vergetelheid doen zakken?
Khepputkoud
We hebben er een half jaar over gedaan. Er waren tijden -bijna 4 jaar geleden- dat we er een week mee deden. Oh nee, dat is niet eerlijk. Toen hadden we maar 700 berichten per topic, toch? Kan me nog zo goed herinneren dat ik -gestript en wel- in het Eerste Theehuis zat te verkondigen dat er écht niets ging gebeuren, die avond/nacht. Toch werd Vito die nacht geboren!
Hoezo koud? Je moet niet zo klagen, met je cv. Als je nog in je oude huisje had gezeten, dan had je mogen klagen. Niet zo in de slachtofferrol kruipen, Trav!

Wauw Kezz, toen was ik er nog niet, toen Vito geboren ging worden .

Kezz spreekt Trav streng toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven