T-huis
donderdag 2 december 2010 om 21:54
Zeehondje
Volgens mij weet Erwt nog helemaal niet wat Toy Story is
Vierkantje op een borrel
Dacht ook al, prupke in t kwadraat
En ik doe mee met Erwt in de hoop op een heel gezond jaar voor Vito. Zijn naam heeft ie toch echt mee in deze, Vito Vitaal.
Hier lekker aan t nseeuwpoppenmaken, Mier in doeken dragen, Sinterklaasfreubelen en dichten en Lostmarathons doen met Ier, dus weinig online geweest
Volgens mij weet Erwt nog helemaal niet wat Toy Story is
Vierkantje op een borrel
Dacht ook al, prupke in t kwadraat
En ik doe mee met Erwt in de hoop op een heel gezond jaar voor Vito. Zijn naam heeft ie toch echt mee in deze, Vito Vitaal.
Hier lekker aan t nseeuwpoppenmaken, Mier in doeken dragen, Sinterklaasfreubelen en dichten en Lostmarathons doen met Ier, dus weinig online geweest
vrijdag 3 december 2010 om 17:47
Ik heb ook Ost! voor Inad!!
Seaaabert ook al is ie klein tralallala!
Dat keek ik vroeger altijd
http://www.youtube.com/watch?v=M3k2Dubicxc
Seaaabert ook al is ie klein tralallala!
Dat keek ik vroeger altijd
http://www.youtube.com/watch?v=M3k2Dubicxc
vrijdag 3 december 2010 om 18:48
Groene snot uit een doppurt lijkt me zó logisch
Beterschap!
Hier net een klein horrormoment, mijn mond voelde al een tijdje "raar". Ik voel net dat allebei mijn verstandskiezen boven door aan het komen zijn. Dat doet er 1 wel vaker maar nu voel ik meerdere puntjes en allebei de kanten. Ik pies in mijn broek. Heb wel al besloten dat als het dan toch moet dat ik het onder narcose wil en dan meteen die flapoperatie erbij. Met een beetje geluk kan ik 2 weken niks eten en val ik meteen wat af
Beterschap!
Hier net een klein horrormoment, mijn mond voelde al een tijdje "raar". Ik voel net dat allebei mijn verstandskiezen boven door aan het komen zijn. Dat doet er 1 wel vaker maar nu voel ik meerdere puntjes en allebei de kanten. Ik pies in mijn broek. Heb wel al besloten dat als het dan toch moet dat ik het onder narcose wil en dan meteen die flapoperatie erbij. Met een beetje geluk kan ik 2 weken niks eten en val ik meteen wat af
vrijdag 3 december 2010 om 20:32
We hebben er een half jaar over gedaan. Er waren tijden -bijna 4 jaar geleden- dat we er een week mee deden. Oh nee, dat is niet eerlijk. Toen hadden we maar 700 berichten per topic, toch? Kan me nog zo goed herinneren dat ik -gestript en wel- in het Eerste Theehuis zat te verkondigen dat er écht niets ging gebeuren, die avond/nacht. Toch werd Vito die nacht geboren!