Mode & Beauty alle pijlers

droog en stug haar

28-11-2010 16:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd heel zacht dun glanzend haar gehad.

Nu is mijn haar gewoon langzaam veranderd.

In het voorjaar was er nog niets aan de hand en toen ik in juni op vakantie geweest ben was het daarna wel wat droger door ws zon en zee.

Eind van de zomer zei mn kapper dat er een heel stuk was afgebroken, en adviseerde mij vitamine b te gaan slikken.

Omdat mn haar erg breekbaar was en droog.

Dit ben ik gaan doen maar nu een paar maanden later is het nog steeds erg droog.

Nu was ik ook begin van de zomer veranderd van shampo,(van kerastase naar John Frieda) en ben alweer ruim maand terug bij mn oude shampo.

Ook gebruikte ik altijd cremespoeling waar ik ook mee was gestopt maar ook weer mee begonnen.

Wat zou het nou toch kunnen zijn?

Zou het de verf van de kapper kunnen zijn (verf het toch al weer een jaar of 6)

Zou ik misschien moeten proberen het niet meer elke dag te wassen?

Wie heeft er ook zoiets meegemaakt en heeft misschien nog tips?

Wil mn oude (slappe) glanzende haren terug!
Zowiezo, je haar elke dag wassen??

Snap dat niet....

Ik was mijn haar hooguit 2 keer per week,heb prachtig haar,flinke bos krullen.

Was ik mijn haar vaker(bijv in de zomer met veel zweten) word het een grote bos stro..

Ik gebruik Fructis,een shampoo en creme spoeling op olie-basis,advies van mijn kapper.....

Of als ik niet zo veel geld heb,andrélon shampoo voor krullen...
Ja ik begin nu ook met om de dag wassen.

Ben benieuwd of het daar aan ligt.
Of heb je misschien een andere anti-conceptie pil,kan je haar/huid ook totaal van veranderen
Elke dag je haar wassen zonder daarna een conditioner te gebruiken is niet goed.

Het kan volgens mij ook wel een behoorlijke tijd duren voordat je haar weer hersteld is.
Nee Daffyduck geen verandering.

Ja Viva hoelang zou dat duren denk je?

Ik waste elke dag mn haar zonder conditioner en nu gebruik ik die wel weer en ga het proberen om de dag te wassen.
Is een keratinebehandeling iets voor jou?

Ik heb alle kleuren van de regenboog in mijn haren gehad en veel gebruik van mijn stijltang heeft mijn haren ook droog en stug gemaakt.

Ik heb afgelopen dinsdag een keratinebehandeling gehad en ben heel happy!
Pfff wel duur hoor een keratinebehandeling!

Zag ergens dat je ook keratine kan kopen zou je zelf ook zoiets kunnen doen?
De nieuwe shampoo van dove, met cremespoeling of maskertje na het wassen. Is heerlijk voor je haar.
Cremevoeding v d kruidvat!
Ben bang dat deze middeltjes niet meer helpen Kitty en La vie.

Heb al een keratase shampo en cremespoelig en ampullenkuur gekocht omdat ik het met alle andere shampos steeds stugger werd.

Bn toch ook benieuwd naar keratine behandelingen en of je ook zelf keratine in je haar kunt doen als masker?
af en toe wat bodylotion in je haar doen doet bij mij soms ook wonderen
Ik had vorig jaar hetzelfde aan de hand. Heb toen producten van Joico gekocht. Niet goedkoop, maar via internet valt het wel mee. Had een probeerverpakking gekocht van de lijn k-pak: 1 shampoo, 1 conditioner en 2 treatments (dacht dat de flesjes 100ml waren) en dan ook nog een shampoo en conditioner van de lijn moisture recovery. Ik waste mijn haar toen ook om de andere dag. Door de week gebruikte ik moisture recovery en in het weekend k-pak. Heeft echt goed geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven