la decollette
maandag 22 november 2010 om 17:10
Ik zit er aan te denken om dit te gaan bestellen, er stond onlangs een artikel over dit produkt in de vrouw.
Wie gebruikt dit? en zijn jullie er tevreden over, doet het wat het belooft.
Voor diegenen die niet willen googlen, het is een soort van bh die je snachts tijdens het slapen omdoet om geen plooien te krijgen in je decollette.
Wie gebruikt dit? en zijn jullie er tevreden over, doet het wat het belooft.
Voor diegenen die niet willen googlen, het is een soort van bh die je snachts tijdens het slapen omdoet om geen plooien te krijgen in je decollette.
woensdag 1 december 2010 om 08:24
quote:momodoe schreef op 30 november 2010 @ 08:59:
Nanacht mee geslapen. Merk niet eens dat ik het om heb.
Maar hoe zit het bij jullie op de rug? Het is voor mij te ruim, en staat op zijn strakst. Vanmorgen had ik dus nog wel slaaprimpels. Ga het ff vernaaien.moet wel wAt doen hè
;DBij mij zit hij ook een beetje te ruim. De sluiting kruipt omhoog 's nachts aan de achterkant en als je op je rug ligt verschuift de voorkant iets omhoog (merk ik pas als ik wakker word). Toch werkt het bij mij ondanks dit wel 'ontrimpelend'....waarschijnlijk moet je hem een paar nachten dragen voordat je echt verbetering ziet..
Nanacht mee geslapen. Merk niet eens dat ik het om heb.
Maar hoe zit het bij jullie op de rug? Het is voor mij te ruim, en staat op zijn strakst. Vanmorgen had ik dus nog wel slaaprimpels. Ga het ff vernaaien.moet wel wAt doen hè
;DBij mij zit hij ook een beetje te ruim. De sluiting kruipt omhoog 's nachts aan de achterkant en als je op je rug ligt verschuift de voorkant iets omhoog (merk ik pas als ik wakker word). Toch werkt het bij mij ondanks dit wel 'ontrimpelend'....waarschijnlijk moet je hem een paar nachten dragen voordat je echt verbetering ziet..
woensdag 1 december 2010 om 10:13
Supersoul die patches vindt ik veel te duur. Met een rolletje leukoFIX doe ik een jaar. En aangezien ik al jaren daarmee slaap, als ik een nacht oversla dan zie je het meteen in de ochtend, wallen en kringen onder mijn ogen. Heb ook nog niet gemerkt dat het slecht voor de huid is. Doe er wel crème onder.
Heb jaren geleden deze tip op het vivaforum gelezen en ben er nog altijd blij mee. Voor die tijd had ik al capitalen uitgegeven aan allerlei anti wallen crèmes en niets hielp. En na een nacht de leukoFIX en het was weg.
Heb de sluiting iets strakker gemaakt. En het werkt echt! Is al gladder, ben er nu al tevreden over.
Heb jaren geleden deze tip op het vivaforum gelezen en ben er nog altijd blij mee. Voor die tijd had ik al capitalen uitgegeven aan allerlei anti wallen crèmes en niets hielp. En na een nacht de leukoFIX en het was weg.
Heb de sluiting iets strakker gemaakt. En het werkt echt! Is al gladder, ben er nu al tevreden over.
woensdag 1 december 2010 om 19:19
Heb 'm ook al een tijdje. Zat bij ook veel te wijd en heb 'm wat ingenomen. Werkt bij mij redelijk; als ik op mijn zij lig, zakken borsten toch wel weer wat naar beneden hoor; decolette is nooit helemaal strak.
Chest a peel werkt (bij mij) vele malen beter maar is veel duurder en slaapt niet zo lekker.
Chest a peel werkt (bij mij) vele malen beter maar is veel duurder en slaapt niet zo lekker.