3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 01 december 2010 @ 20:44:

[...]





Maandag 6 december alle supermarkten langs om alle restvoorraad te hamsteren met 50% korting!Goed plan!
Alle reacties Link kopieren
Maar goed Pop, nu zit ik hier even te klagen over Mini maar ik heb het verder redelijk relaxt. Jij hebt het razendruk en 2 popjes.

Wat staat er op de planning voor morgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik schakel over op foon en ga languit op de bank liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga roken, boel even opruimen en lekker warm douchen en mijn dekbedje opzoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 01 december 2010 @ 20:50:

Maar goed Pop, nu zit ik hier even te klagen over Mini maar ik heb het verder redelijk relaxt. Jij hebt het razendruk en 2 popjes.

Wat staat er op de planning voor morgen?



Lief zusje helpen met de kinderen en huishouden, mijn eigen huishouden, gymles grote pop, boodschappen en ik hoop dat ik morgen Evy nog even kan meeten



Je mag gerust klagen over Mini hoor, leed = leed! die sint ellende hakt er best in, juist wel even fijn om even samen te spuien!
Alle reacties Link kopieren
rook ze, ruim ze en trusten Vin!
Alle reacties Link kopieren
Jacky is collecties aan het spuien dus ik ben nog niet weg....



En pop, klagen is inderdaad best lekker maar over mini mag ik niet klagen. Ze is zo'n lief scheetje en ze kan er niets aan doen. Haar emmertje is gewoon vol. We zijn notabene precies in deze tijd begonnen om haar zonder luierbroekje te laten slapen. Stom, stom, stom. Maar ze doet het geweldig trouwens. Als ik haar laat plassen voor ik naar bed ga dan is dus gewoon droog.
Alle reacties Link kopieren
Weer zo'n drukke dag dus pop.

Maar dingetjes waar je niet echt onderuit kunt.

Op je eigen huishouden (voor een dagje) en Evy na dan.
Alle reacties Link kopieren
En nu ga ik echt. Morgen nog even werken en dan weekend. Vrijdag sinterklaas op school. In de middag is mini vrij dus even lekker meuten. Zaterdag alles voorbereiden voor pakjesavond. Oh en nog ergens boodschappen doen......



Pop succes morgen meid! Je doet het toch maar mooi allemaal. Je bent een kanjer.
Alle reacties Link kopieren
hoi



Ik lees over jullie kerstavatars, maar zie nog steeds de oude vertrouwde hoor.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk mag je best over mini klagen Vin! we weten allemaal dat je hartstikke dol op haar bent! en dat het een lieverdje is, dat zijn mijn poppetjes ook! ik ben hartstikke gek op ze, maar af en toe is het een beetje teveel en dat is heel normaal



Maar wat goed dat het goed gaat zonder luierbroekje! heel fijn!
Alle reacties Link kopieren
moos



das op de boerderie moos!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 01 december 2010 @ 21:03:

Weer zo'n drukke dag dus pop.

Maar dingetjes waar je niet echt onderuit kunt.

Op je eigen huishouden (voor een dagje) en Evy na dan.



Het huishouden kan ik echt niet onderuit.... het is echt een puinhoop en dat zit me dwars, denk dat het een opluchting is als het weer netjes is!



Evy geeft ook weer voldoening en ontspanning, wil het morgen echt proberen!
Alle reacties Link kopieren
Moos!



Truste Vin! je bent lief!
Alle reacties Link kopieren
Heb je gisteren gewonnen met kaarten moos?
Alle reacties Link kopieren
Moos, mijn kerstavatOr komt echt pas 6 december hoor, maar ik dacht dat ik hem kwijt was door de crash van mijn oude lappie. Gelukkig bewaar ik op gmail alle mailtjes en daar vond ik hem
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ooh oké...stomme.....



Nee, ging niet best gister. We staan één na laatst!!!



Popp, pfff ik word al moe als ik lees wat je allemaal doet en moet doen...Sterkte ermee.
Alle reacties Link kopieren
En nou heb ik tranen (zonder snot) door jouw lieve reacties Pop! Bedankt....
Alle reacties Link kopieren
OH en hoi Moos!
Alle reacties Link kopieren
Dat zou fijn zijn als het je een goed gevoel geeft pop
Alle reacties Link kopieren
Vin, iedere moeder wil zijn kind wel eens (meerdere keren) achter het behang plakken hoor of meegeven naar Spanje......

Bij mij waren ze vroeger in deze tijd ook altijd strontvervelend en ook nog eens constant aan het ruzien met elkaar. Was en ben nog steeds trouwens blij als het weer januari is.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar Popp van dat huishouden. Bij mij staat er nu een vaat van drie dagen en ze zitten daar te kaarten, dus kan het niet opruimen. Word er steeds chagrijniger van.
Alle reacties Link kopieren
Ik val gewoon bijna in slaap.
Alle reacties Link kopieren
Wou dat ze eens klaar waren. Ze zitten er al vanaf 16.00 uur !!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gewoon zo beginnen met veel gekletter....en gespetter....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven