3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
woensdag 1 december 2010 om 21:01
quote:Gravinnetje schreef op 01 december 2010 @ 20:50:
Maar goed Pop, nu zit ik hier even te klagen over Mini maar ik heb het verder redelijk relaxt. Jij hebt het razendruk en 2 popjes.
Wat staat er op de planning voor morgen?
Lief zusje helpen met de kinderen en huishouden, mijn eigen huishouden, gymles grote pop, boodschappen en ik hoop dat ik morgen Evy nog even kan meeten
Je mag gerust klagen over Mini hoor, leed = leed! die sint ellende hakt er best in, juist wel even fijn om even samen te spuien!
Maar goed Pop, nu zit ik hier even te klagen over Mini maar ik heb het verder redelijk relaxt. Jij hebt het razendruk en 2 popjes.
Wat staat er op de planning voor morgen?
Lief zusje helpen met de kinderen en huishouden, mijn eigen huishouden, gymles grote pop, boodschappen en ik hoop dat ik morgen Evy nog even kan meeten
Je mag gerust klagen over Mini hoor, leed = leed! die sint ellende hakt er best in, juist wel even fijn om even samen te spuien!
woensdag 1 december 2010 om 21:03
Jacky is collecties aan het spuien dus ik ben nog niet weg....
En pop, klagen is inderdaad best lekker maar over mini mag ik niet klagen. Ze is zo'n lief scheetje en ze kan er niets aan doen. Haar emmertje is gewoon vol. We zijn notabene precies in deze tijd begonnen om haar zonder luierbroekje te laten slapen. Stom, stom, stom. Maar ze doet het geweldig trouwens. Als ik haar laat plassen voor ik naar bed ga dan is dus gewoon droog.
En pop, klagen is inderdaad best lekker maar over mini mag ik niet klagen. Ze is zo'n lief scheetje en ze kan er niets aan doen. Haar emmertje is gewoon vol. We zijn notabene precies in deze tijd begonnen om haar zonder luierbroekje te laten slapen. Stom, stom, stom. Maar ze doet het geweldig trouwens. Als ik haar laat plassen voor ik naar bed ga dan is dus gewoon droog.
woensdag 1 december 2010 om 21:09
En nu ga ik echt. Morgen nog even werken en dan weekend. Vrijdag sinterklaas op school. In de middag is mini vrij dus even lekker meuten. Zaterdag alles voorbereiden voor pakjesavond. Oh en nog ergens boodschappen doen......
Pop succes morgen meid! Je doet het toch maar mooi allemaal. Je bent een kanjer.
Pop succes morgen meid! Je doet het toch maar mooi allemaal. Je bent een kanjer.
woensdag 1 december 2010 om 21:11
Tuurlijk mag je best over mini klagen Vin! we weten allemaal dat je hartstikke dol op haar bent! en dat het een lieverdje is, dat zijn mijn poppetjes ook! ik ben hartstikke gek op ze, maar af en toe is het een beetje teveel en dat is heel normaal
Maar wat goed dat het goed gaat zonder luierbroekje! heel fijn!
Maar wat goed dat het goed gaat zonder luierbroekje! heel fijn!
woensdag 1 december 2010 om 21:13
quote:apppel schreef op 01 december 2010 @ 21:03:
Weer zo'n drukke dag dus pop.
Maar dingetjes waar je niet echt onderuit kunt.
Op je eigen huishouden (voor een dagje) en Evy na dan.
Het huishouden kan ik echt niet onderuit.... het is echt een puinhoop en dat zit me dwars, denk dat het een opluchting is als het weer netjes is!
Evy geeft ook weer voldoening en ontspanning, wil het morgen echt proberen!
Weer zo'n drukke dag dus pop.
Maar dingetjes waar je niet echt onderuit kunt.
Op je eigen huishouden (voor een dagje) en Evy na dan.
Het huishouden kan ik echt niet onderuit.... het is echt een puinhoop en dat zit me dwars, denk dat het een opluchting is als het weer netjes is!
Evy geeft ook weer voldoening en ontspanning, wil het morgen echt proberen!
woensdag 1 december 2010 om 21:15
woensdag 1 december 2010 om 21:19