Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
vleer, waar wil je kijken dan? ik volg het hele probleem niet?!
Op een site waar ze geband is Sunnie
Prinses vindt 't wel gezellig om kerst lekker kneuterig met de andere Prinsen en Prinsessen-op-de-erwt-familie te vieren

(Oud&nieuw daarentegen is een ander verhaal natuurlijk).

Maar anyway... Dr. P. op de Erwt heeft na rijp beraad de conclusie moeten trekken dat onze client dhr. X. Ander in feite een onjuist verzoek heeft ingediend bij ons kerst-bureau. Hoewel dhr. X. Ander heeft verzocht om het 'opleuken' van de kerstdagen, met daarbij de kernwoorden gezellig, culinair, romantisch (en nog iets...? euh...?), wil dhr. X. Ander in werkelijkheid dat het Kerst-bureau een deet voor hem regelt tijdens de kerstdagen. Er moet hierbij sprake zijn van een van de ziektebeelden Hevige Ontkenning, Ontkennende Frustratie of van Klassieke Ontkenning. Deze ziektebeelden komen regelmatig voor bij Singles, die de kerstdagen naderen. Vanzelfsprekend is behandeling mogelijk, en wordt de behandeling zelfs regelmatig met goed resultaat volbracht. Voorbeelden van de verschillende behandelvormen zijn:

* medicatie (o.a. kerstkransjes, kerststol, en andere specifieke kerstmaaltijden)

* groepstherapie (viva-forum)

* individuele therapie (hiervoor kunnen wij u doorverwijzen, onder andere naar ons bevriende kantoor BewustwordingRondomKerst, met onze collega-therapeut Dr. Freud-op-de-Erwt)

Graag horen wij van u welke van deze behandelvormen u apprecieert. Mocht u alsnog tevens geinteresseerd zijn in een plan om de kerstdagen ook gezellig ALLEEN door te komen, zijn wij u vanzelfsprekend ook van dienst. Wij raden u echter ten stelligste aan tevens te profiteren van ons behandelaanbod.

Met vriendelijke, doch enigszins bezorgde groet,

Dr. P. op de Erwt
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 10-12-2007 21:48
Reden: Prinses past wat typfoutjes aan en gniffelt om zichzelf, hehe... ;-)
% gewijzigd
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 10 december 2007 @ 21:34:

Prinses, voor mij ook geen kerstdeet hoor.

Kruip lekker onder de dekens en sla een verzameling dvd's in. Verder veel forummen en dan kom ik die dagen wel door.

Hoop ikHmm...de romantiek is hier vér te zoeken
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 december 2007 @ 21:46:

Prinses vindt 't wel gezellig om kerst lekker kneuterig met de andere Prinsen en Prinsessen-op-de-erwt-familie te vieren

(Oud&nieuw daarentegen is een ander verhaal natuurlijk).

Maar anyway... Dr. P. op de Erwt heeft na rijp beraad de conclusie moeten trekken dat onze client dhr. X. Ander in feite een onjuist verzoek heeft ingediend bij ons kerst-bureau. Hoewel dhr. X. Ander heeft verzocht om het 'opleuken' van de kerstdagen, met daarbij de kernwoorden gezellig, culinair, romantisch (en nog iets...? euh...?), wil dhr. X. Ander in werkelijkheid dat het Kerst-bureau een deet voor hem regelt tijdens de kerstdagen. Er moet hierbij sprake zijn van een van de ziektebeelden Hevige Ontkenning, Ontkennende Frustratie of van Klassieke Ontkenning. Deze ziektebeelden komen regelmatig voor bij Singles, die de kerstdagen naderen. Vanzelfsprekend is behandeling mogelijk, en wordt de behandeling zelfs regelmatig met goed resultaat volbracht. Voorbeelden van de verschillende behandelvormen zijn:

* medicatie (o.a. kerstkransjes, kerststol, en andere specifieke kerstmaaltijden)

* groepstherapie (viva-forum)

* individuele therapie (hiervoor kunnen wij u doorverwijzen, onder andere naar ons bevriende kantoor BewustwordingRondomKerst, met onze collega-therapeut Dr. Freud-op-de-Erwt)

Graag horen wij van u welke van deze behandelvormen u apprecieert. Mocht u alsnog tevens geinteresseerd zijn in een plan om de kerstdagen ook gezellig ALLEEN door te komen, zijn wij u vanzelfsprekend ook van dienst. Wij raden u echter ten stelligste aan tevens te profiteren van ons behandelaanbod.

Met vriendelijke, doch enigszins bezorgde groet,

Dr. P. op de Erwt

Geachte mevrouw P. op de Erwt,

Om eerlijk te zijn ben ik nogal geschrokken van bovenstaande brief. U suggereert dat ik eigenlijk op zoek ben naar een deet tijdens Kerst 2007, maar dit eigenlijk niet durf toe te geven. Ik wil duidelijk stellen dat ik in geen enkel geval op zoek ben naar een deet tijdens de kerstdagen, dus maak ik geen gebruik van de door u aangeboden behandelvormen.

Zoals u wellicht zal begrijpen gaat het hier puur om een plan van aanpak om gezellig de kerstdagen door te komen. Alleen, met vrienden óf familie. Mijn voorkeur gaat uit dat ik deze kerst ga vieren met mijn vrienden, omdat ik elk jaar al de kerst met familie heb doorgebracht.

Kortom, ik ben dus nog steeds geinteresseerd in uw plan van aanpak, waarin ik de volgende opties wil zien:

* Hoe vier ik kerst alleen?

* Hoe vier ik kerst alleen met de nodige romantiek?

* Hoe vier ik kerst met familie, en wat kunnen we gaan doen zonder dat verplichte "hangen" en dat je je laat vollopen met drank en eten?

* Hoe vier ik kerst met vrienden, met de optie: Hoe worden we zo snel mogelijk dronken en hóe vreten we ons vol zodat we kotsend naar de wc lopen.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Dhr. X. Ander
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 09 december 2007 @ 22:02:

Tssskkkgrmpfffffgrrrrrrr....

Jij wilt eigenlijk geen plannen voor de kerst... jij wilt een plan om een vriendin te regelen voor de kerst hahaha quote:Xander68 schreef op 09 december 2007 @ 22:04:

Hahahaha! eh.....euuuhhh....hakkel hakkel..... ja

I rest my case.

Mijn hypothese is: Klassieke Ontkenning.
Peas on earth!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 december 2007 @ 22:11:

Hahahaha! Euhhhh....wat moet ik nu toch zeggen?

Ehmmm....mijn plannen zijn gewijzigd....
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 10-12-2007 22:17
Reden: Kerstplan gewijzigd ;-)
% gewijzigd
een droevige mededeling..

Mijn pc is vanavond na meerdere malen mond op disk en mond op cdrom overleden aan de gevolgen van een zwaar virus. (we vermoeden een longontsteking)

Op dit moment wordt de pc opnieuw gereanimeerd (dmv format c en nieuwe windows erop)

Ik maak nu gebruik van mijn laptoppie waar elk moment de stroom van kan uitvallen, althans zegt ie maar ben er al 2uur op bezig..

Kortom in huize Muis is alles eigenlijk een beetje aan gort haha

Oooh goed nieuws.. heb smsje van NZV whoehaaaaa
En ondertussenpies ik in mijn broek van het lachen om Xan en Erwt hahaahahahaaha
Geachte heer X. Ander, beste Xander,

Wellicht is mijn benadering ietwat TE confronterend geweest, en kunt u het nu nog niet aan om uw eigen ontkenning te lijf te gaan.

In de hoop dat u mij mijn confronterende aanpak niet teveel kwalijk neemt, zal ik dit proberen te verzachten door een zo goed mogelijk antwoord te geven op uw vragen.

quote:Xander68 schreef op 10 december 2007 @ 22:05:

* Hoe vier ik kerst alleen?

* Hoe vier ik kerst alleen met de nodige romantiek?

* Hoe vier ik kerst met familie, en wat kunnen we gaan doen zonder dat verplichte "hangen" en dat je je laat vollopen met drank en eten?

* Hoe vier ik kerst met vrienden, met de optie: Hoe worden we zo snel mogelijk dronken en hóe vreten we ons vol zodat we kotsend naar de wc lopen.

Hoe vier ik kerst alleen

Voor het antwoord op deze vraag wil ik u graag verwijzen naar onze zeer getalenteerde freelancer, met haar uitzonderlijk goede ideeen over een knusse kerst alleen. Een greep uit haar aanbod: dekbed, dvd's en forum.

Hoe vier ik kerst alleen met de nodige romantiek

Ik zal u helaas uit de illusie moeten bevrijden dat alleenzijn en romantiek samen kan gaan. Dit is niet waar! Helaas! Sterker nog: romantiek versterkt vaak het gevoel van alleen zijn (denk aan het in je eentje kijken naar romantische films). Mocht u uw vraag willen aanpassen in 'hoe vier ik kerst alleen zonder de nodige romantiek', zullen wij uw vraag vanzelfspreken naar ons beste kunnen beantwoorden.

Hoe vier ik kerst met familie, en wat kunnen we gaan doen zonder dat verplichte hangen; en dat je je laat vollopen met drank en eten?

Beste Xander, om deze vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden, is eerst een Uitgebreide Familie Analyse nodig. Alleen op die wijze kunnen wij een zo goed mogelijk Plan Van Aanpak samenstellen om jullie allemaal tevreden te kunnen stellen.

Hoe vier ik kerst met vrienden, met de optie: Hoe worden we zo snel mogelijk dronken en hóe vreten we ons vol zodat we kotsend naar de wc lopen.

Gluhwein, gluhwein, gluhwein, gluhwein, gluhwein.
Peas on earth!
Prinses condoleert Vleermuissie met het verlies van haar pc. Het is triest dat alle intensieve pogingen om de pc toch weer tot leven te wekken niet hebben mogen baten.

Smsjes van NZV errrrrug okee! \\:-)//
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 10 december 2007 @ 22:19:

En ondertussenpies ik in mijn broek van het lachen om Xan en Erwt hahaahahahaaha

Hehehehe

Peas on earth!
NZV vertelde dat hij ging schaatsen wauwww dat wil ik oohoookkk zo lang al niet meer geschaatst..

Ben benieuwd of morgen doorgaat.. Is er een plan van aanpak wat betreft puistjes en andere onregelmatigheden van de huid binnen 14uur te verwijderen ?
* zo'n puistjesuitdroogstift? (kan even geen beter woord bedenken...)

* tandpasta
Peas on earth!
Peas on earth!
Erwtje wat moest ik nouzonder jou en licht.. .

(zat ik mooi alleen in t donker)

Tsjah nou t zijn eigenlijk geen puistjes meer maar kleine korstjes ... zit me al suf te smeren met nivea creme... Naja ach hij mot me maar nemen zoals ik ben ;)

Ah nog 2 % dan is mijn pc volledig geformatteerd.. dan kan t opnieuw windows install. beginnen .. ach over 3uur ben ik vast wel weer online op mijn pc.. Deze laptopis zo traag als slakkestront

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een plan van aanpak te maken conform mijn wensen. Echter ik wil u nogmaals mede delen dat ik niet op zoek ben naar een deet tijdens de komende kerstdagen. Gisteren verkeerde ik in een romantische bui, en wellicht heb ik dat verward met wat ik daadwerkelijk wil. Mijn excuses daarvoor!

Ik ga mij beraden wat voor mij de beste oplossing lijkt om zo aangenaam mogelijk de kerstdagen door te komen. Optie 1 klinkt erg aantrekkelijk, maar het stuit mij tegen de borst om kerst dit jaar alleen te vieren. Optie 2 is mijn inziens niet uitvoerbaar, omdat ik romantiek vaak associeer met het hebben van sex. Optie 3 is denkbaar, echter u weet niet voldoende van mijn familie af, en daarom kan ik beter zelf mijn conclusies hieruit trekken. Optie 4 valt helaas af, gluhwijn vind ik heerlijk en moet daar dan ook niet van braken. Het viel mij trouwens op dat u enkel de drank heeft aangegeven om een lekker potje te kotsen. Kunt u ook aangeven hoe wij dan zo snel mogelijk kunnen kotsen door het eten? Misschien dat optie 4 voor mij dan aantrekkelijk is!

Ik laat u zo snel mogelijk weten voor welke optie ik kies, zodat uw bedrijf snel tot actie kunt overgaan om het plan verder uit te werken.

Met een fijne kerstgroet,

X. Ander
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 10 december 2007 @ 22:37:

Erwtje wat moest ik nouzonder jou en licht.. .

(zat ik mooi alleen in t donker)

Tsjah nou t zijn eigenlijk geen puistjes meer maar kleine korstjes ... zit me al suf te smeren met nivea creme... Naja ach hij mot me maar nemen zoals ik ben ;)

Ah nog 2 % dan is mijn pc volledig geformatteerd.. dan kan t opnieuw windows install. beginnen .. ach over 3uur ben ik vast wel weer online op mijn pc.. Deze laptopis zo traag als slakkestrontNiet zo mooi Vleer! Is het daarom waarom je sommige sites niet opkwam? Door dat virus?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 december 2007 @ 22:39:

[afbeelding]Njammmm!
quote:Xander68 schreef op 10 december 2007 @ 22:38:

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een plan van aanpak te maken conform mijn wensen. Echter ik wil u nogmaals mede delen dat ik niet op zoek ben naar een deet tijdens de komende kerstdagen. Gisteren verkeerde ik in een romantische bui, en wellicht heb ik dat verward met wat ik daadwerkelijk wil. Mijn excuses daarvoor!

Ik ga mij beraden wat voor mij de beste oplossing lijkt om zo aangenaam mogelijk de kerstdagen door te komen. Optie 1 klinkt erg aantrekkelijk, maar het stuit mij tegen de borst om kerst dit jaar alleen te vieren. Optie 2 is mijn inziens niet uitvoerbaar, omdat ik romantiek vaak associeer met het hebben van sex. Optie 3 is denkbaar, echter u weet niet voldoende van mijn familie af, en daarom kan ik beter zelf mijn conclusies hieruit trekken. Optie 4 valt helaas af, gluhwijn vind ik heerlijk en moet daar dan ook niet van braken. Het viel mij trouwens op dat u enkel de drank heeft aangegeven om een lekker potje te kotsen. Kunt u ook aangeven hoe wij dan zo snel mogelijk kunnen kotsen door het eten? Misschien dat optie 4 voor mij dan aantrekkelijk is!

Ik laat u zo snel mogelijk weten voor welke optie ik kies, zodat uw bedrijf snel tot actie kunt overgaan om het plan verder uit te werken.

Met een fijne kerstgroet,

X. Ander

Beste X. Ander,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik moet u echter meedelen dat de situatie niet werkbaar wordt als u uw kerstwensen zo laat afhangen van uw stemming van de dag. Ik hoop dat uw romantische stemming vanaf heden niet meer voor zal komen, anders zult u opnieuw de wens hebben het KerstPlan te wijzigen. Dit kan niet de bedoeling zijn.

Ik ben overigens verheugd te horen dat u ervoor kiest om kerst niet alleen te vieren. Ondanks uw verzoek hier tips voor aan te leveren, lijkt het mij inderdaad een uitmuntend idee van Optie 1 af te zien. Gefeliciteerd met deze goede keuze.

Voor wat betreft Optie 2 wil ik u graag geruststellen. U bent niet de enige die deze twee factoren uit het leven met elkaar combineert. Het een impliceert echter regelmatig het ander (en andersom?). Tenzij u zoals eerder voorgesteld 'een ex-je uit de kast' kunt trekken, lijkt het mij inderdaad niet haalbaar om Optie 2 uit te voeren.

Het is goed te horen dat u zelf in staat bent om Optie 3 zelfstandig verder te onderzoeken. Mocht u hiervoor toch een Externe Analyse willen inschakelen, bent u uiteraard van harte welkom bij ons bureau.

Ik moet u mijn excuses aanbieden voor de onvolledigheid van Optie 4. Mijn gedachten waren afgedwaald bij het zwijmelen over gluhwein (die voor mij overigens vaak ook romantiek impliceert). U vraagt mij naar de mogelijkheid van een zo groot mogelijke Kotshoeveelheid op basis van eten. Ik kan u vertellen dat ik in al mijn enOrme ervaringsjaren in dit geweldige onderzoeksbureau niet eerder te maken heb gehad met deze vraag. Ik zal u dan helaas ook moeten doorverwijzen naar collega's die meer ervaringen hebben met deze materie. Dit doe ik uiteraard kosteloos. Bij het uitermate intrigerende programma 'Expeditie Robinson' zag ik gisteren dat men vissenogen moest eten (zoveel mogelijk). Dit wekt de behoefte tot kotsen op. Voor nadere info moet ik u doorverwijzen naar mijn collega's B.Oulimia en A. Norexia. Ook mijn verre achternicht S.Witje-en-de-giftige-Appel heeft ervaring.

Met vriendelijke groet,

P.
Peas on earth!
quote:Xander68 schreef op 10 december 2007 @ 22:05:

* Hoe vier ik kerst met familie, en wat kunnen we gaan doen zonder dat verplichte "hangen" en dat je je laat vollopen met drank en eten?--> kerstontbijt of brunch reserveren bij een restaurant in de buurt, dan moet je erna vertrekken. Ontbijten of brunchen moet je toch. Is ook een goede basis voor het volgende punt:* Hoe vier ik kerst met vrienden, met de optie: Hoe worden we zo snel mogelijk dronken en hóe vreten we ons vol zodat we kotsend naar de wc lopen.--> glühweinparty: nodig je beste vrienden uit en zorg voor voldoende glühwein (net wat Prinses al voorstelde). Laat je vrienden single-vriendinnen meenemen (voor jouw uiteraard) en wie weet breng je Oud & Nieuw niet alleen door...

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Dhr. X. AnderVleermuis: red je laptop, want wij willen natuurlijk weten wat NZV heeft gesmst!!
Geachte Mevrouw P.

Hartelijk dank voor uw snelle reactie, het wekt bij mij vertrouwen op in uw bureau waar ik eerder mijn twijfels over had. Petje af!

Op uw brief ga ik morgen uitgebreid in! Echter, het wordt tijd om nu de van de nodige nachtrust te gaan genieten.

Ik wil u nogmaals van harte danken, en wens u een fijne nacht!

Met vriendelijke groet,

X.
Beste X. Ander,

Nu ik van u vernomen heb dat uw vertrouwen in mijn Bureau weer groeit, kan ook ik met een gerust hart gaan slapen, om morgen met frisse moed alle moedeloze en hoopvolle singles een fijne kerst te bezorgen.

U wens jullie allen een goede nachtrust. Xander, dromend over een kotsende kerst (blegh), Vleermuis dromend over NZV's en laptops, en Sunshine, dromend over de overgebleven helft kerstkransjes
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven