Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
oooh Sunshine .. dat heb ik ook met mannen waarmee ik niet gezoend heb.. Afgelopen zaterdag kwam er ook weer iemand naar mij toe .. Heeeej hoe gaat het met je , weer lekker op stap met je vriendin ? Eh jah (en ik maar denken hoe weet hij nou dat zij mijn vriendin is ? vriendin en ik gaan nl wel samen de kroeg in maar zijn elkaar al snel kwijt omdat we beide bekenden tegen komen)

En hij vroeg hoe het met mijn zusje ging , (hoe weet hij nou dak een zusje heb ? ) En vroeg hij of ik nog wel eens mensen sprak van vroeger ( vroeger kende ik je toen ook al dan ? ) ik weet t echt niet wie t nou was
Spreek net een vriendin op msn , zij en haar vriend waarmee ze samenwoont al een paar jaar .. .gaan uit elkaar .. Terwijl ze tijdje geleden ten huwelijk is gevraagd door hem..

t leven kan soms raar lopen..
Vleermuis, wat naar voor die vriendin van je! Ze zal je nu heel hard nodig hebben! Zooo...

Die man van zaterdagavond (dat was nog het erge) ik hoorde hem tegen zijn vriend zeggen: "ze moet wel heel hard nadenken hè?"

Oef...
Sun hahahhahahahahahhahahahaha ......
Ja, ik kan er zelf nu ook wel om lachen. Maar ik wilde toen toch wel even de grote verdwijntruc kennen.

Ik heb ook maar geen poging gedaan om het geheel te redden. Ik had natuurlijk kunnen zeggen: "Hoe is het met je bedrijfskunde-studie". Veel mannen studeren namelijk bedrijfskunde of economie of zo. En als je dan bedrijfskunde noemt en het is economie, dan sla je de plank net niet mis. Ik wist nog wel dat ik de laatste tijd niet met een geneeskunde of rechtenstudent heb gesproken. Dus bedrijfskunde had ik kunnen gokken. Maar het was wel een erg kansloze oplossing geweest. Want wat was dan mijn vervolgvraag geweest? Mijn naam is me even ontschoten? (En dan maar hopen dat de naam die hij zegt mij bekend voorkomt?) Nee, voor die vernedering wilde ik mijzelf maar behoeden. Ik heb net gedaan alsof er niets aan de hand was en toen ben ik maar met een vriendin van mij verderop aan de bar gaan staan.
Kennen jullie dat dat stukje van Theo Maassen ook? Dan ligt hij met een vrouw in bed en weet hij niet meer hoe ze heet. Vraagt hij (tactisch bedacht): "Hoe spel je je naam precies?" "E-L-S, hoezo??"

Vleermuis, sla dat nummer nou niet op in je telefoon maar schrijf hem ergens op in je agenda ofzo. Die heb je (denk ik) niet mee als je beschonken in de stad staat. Kan je m ook niet smsen.
quote:pop1980 schreef op 10 december 2007 @ 17:18:

Kennen jullie dat dat stukje van Theo Maassen ook? Dan ligt hij met een vrouw in bed en weet hij niet meer hoe ze heet. Vraagt hij (tactisch bedacht): "Hoe spel je je naam precies?" "E-L-S, hoezo??"

Die onthou ik voor de volgende keer!
haha Pop nee idd ga zijn nr opschrijven in mijn agenda good ideaaaa

Ja dat stukje ken ik van Theo Maarssen , maar als ik iemands naam niet meer weet zeg ik gewoon joh ik ken je gezicht wel maar je naam .. kan er niet opkomen..
Sniffff.... ik kan dan wel een geweldig Plan De Campagne bedenken voor een Niet-Eenzame-Kerst voor Xanders, ik vrees dat ik nodig een cursus Deten moet doen... heb na verbreken relatie (juli) nog niet een keer gedeet , grmpffff.... ik kom ook nergens Deetbare mannen tegen... hmmmm . Ik bedenk dus net dat ik al ruim 5,5 jaar (inclusief relatie) niet meer gedate heb... oefffff.... ik voel een depressie opkomen . Prinses Op De Erwt heeft dus zelf duidelijk heeelllll veel kersstkransjes nodig op 't moment!
Peas on earth!
Nee, nou niet meteen naar de kerstkransjes grijpen, daar krijg je een dip van, hihi! Deetbare mannen lopen helaas niet zo maar los rond. En die relatie kan je niet eens meetellen! Want dan mag je niet eens deten!
Ik kom wel genoeg EETBARE mannen tegen , maar ja die zijn wer niet deetbaar maar bezet :P

Ooh heb net NZV (nieuw zoenvriendje) ff gesmst (nav zijn nr en mailtje) dat t goed is .. Kreeg ik smsje terug: Wat is goed ?

Nou reageerde op je mailtje van hyves. Terug : ooh dat. Nee is goed meisje. Ik ga nu even schaatsen ik sms je later X

*zwijmel*

Maar ook klote want hij is net sinds 6 weken single na een relatie van 6jr .. Kallum an doen dus
Ik heb net ook kerstkransjes gekocht. Had ze leuk op tafel gezet. Staat zo gezellig. Mocht er een date binnenkort langskomen, dan ziet het er gezellig uit en kan ik hem een kransje aanbieden.

Alleen jammer dat ik de helft zelf alweer heb opgegeten.

En nog geen date heb.

Toen ik bezet was, hebben verschillende mannen alsnog pogingen gedaan. Eén daarvan was interessant. Maar nu ben ik vrij, heeft hij een vriendin. Zul je altijd zien. En tsja... die andere mannen storten zich nu op mij omdat ze weten dat ik vrij ben, maar ik vind ze echt niet interessant.

Oh en Pop, van die jongen van zaterdag herkende ik het gezicht niet eens... Ik schrok dan ook echt heel erg toen hij mij aansprak. Uit zijn verhaal maakte ik op dat het dus één van de twee eerder genoemde mannen moest zijn... Oeps..
Heel herkenbaar, dat van die gezellige kerstkransjes op tafel, waarvan de helft dan al verdwenen is voordat er uberhaupt een mogelijke deet zou kunnen binnenwandelen

Kennen jullie dat trouwens ook, zo'n soort van voort-durende liefde, waarbij je elkaar steeds op het verkeerde moment tegenkomt. Ene keer hij bezet, andere keer ik bezet, dan weer NET uit relatie, enzovoorts... Heb 'm nu al tijijijijden (lees: jaren) niet gesproken, maar heb 'm gegoogled, gevonden en gemaild
Peas on earth!
En ik check helemaaaalllll niet iedere tien minuten mijn email....
Peas on earth!
Anyway.... doctorandus P. op de Erwt gaat zich nu weer beraden op een Degelijk Verantwoord Kerst-Plan voor Xander
Peas on earth!
Ik dacht al....waar blijft het Hoi trouwens
quote:Xander68 schreef op 10 december 2007 @ 20:20:

Ik dacht al....waar blijft het Hoi trouwens

Hoi

Jajajajaja..... Doctorandus P.o.d.E beraadt zich nog op de juiste stappen voor een leuke kerst

Peas on earth!
Maak me gek!
Verder weer een druk dagje gehad op mijn werk...nog een paar projecten afronden en dan is het wel zo'n beetje klaar. Nog even wat aandacht besteden hoe ik het volgend jaar ga doen (kan altijd weer beter he?), plan van aanpak schrijven (geen kerstplan ), en dan kan ik met een gerust hart 2007 uit.

En hoe gaat het hier met de kerstkransjes, deetmeneren, lekke fietsbanden en googlen naar ex-liefdes??? (merk wel dat de feestdagen er weer aankomen... de dames willen ff een deet scoren )
Hmm .. wij hier thuis zijn gebanned op een bepaalde site.. (tja lang leve mijn vader haha )

Maar ik kijk ook altijd op die site .. Nu hadden we via mijn broertje een site gevonden www.dontbustme.com en dan kon je de website adres invullen en kon je er dus via een omweg op.

maar die hebben ze nu dus ook gebanned.. wie weet er nog een andere site waar je via een omweg toch op die website kan komen ??
dontbustme moet cantbustme zijn
quote:Xander68 schreef op 10 december 2007 @ 20:55:

(merk wel dat de feestdagen er weer aankomen... de dames willen ff een deet scoren )

Euh.... alleen de dames...?!

Erwtige Prinses heeft overigens geen enkele hoop op kerstdeet hoor haha, hou het maar bij familie .
Peas on earth!
quote:Vleermuis28 schreef op 10 december 2007 @ 20:59:

Hmm .. wij hier thuis zijn gebanned op een bepaalde site.. (tja lang leve mijn vader haha )

Maar ik kijk ook altijd op die site .. Nu hadden we via mijn broertje een site gevonden www.dontbustme.com en dan kon je de website adres invullen en kon je er dus via een omweg op.

maar die hebben ze nu dus ook gebanned.. wie weet er nog een andere site waar je via een omweg toch op die website kan komen ??Hidden IP Vleer! Mooi progje....
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 december 2007 @ 21:16:

[...]

Euh.... alleen de dames...?!

Erwtige Prinses heeft overigens geen enkele hoop op kerstdeet hoor haha, hou het maar bij familie .Waarom geen enkele hoop Prinses? Beetje je best doen doen he?
Prinses, voor mij ook geen kerstdeet hoor.

Kruip lekker onder de dekens en sla een verzameling dvd's in. Verder veel forummen en dan kom ik die dagen wel door.

Hoop ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven