Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dan is het stiekum nog best veel..

Ik weet zeker dat Juul stuitert van het weekend, want hij krijgt op 3 adressen kado's. Nou ja zolang hij nog blij is met elk ding vind ik het wel prima. Al weet ik wel dat ik soms wat doorsla

Juul krijgt:

* Het boek: Mijn lichaam ( echt een aanrader)

* Spel Junior scrabble

* Spel met apen geloof ik

* Houten letterdoos

* Spel voor ps3 van Wall-e ( heeft ie al gehad, zat per ongeluk gister in zijn schoen, wist niet meer wat er inzat en dacht dat het een schriftje was ofzo.. gelukkig was ie 2dehands, anders was het wel heel erg geweest voor de schoen )

* Cars computer

* een boek over klok leren met magneetjes

* Ik leer lezen van de Jumbo

* nog wat knutselzooi

En hij krijgt dan een winkel, met kassa, weegschaal en pinautomaat.

Deze gaan man en ik morgenvroeg opzetten, zodat als we zaterdag thuiskomen deze er al staat.

Zondag vieren we dan de rest van de sinterklaas
van mijn moeder krijgt hij. walkietalkie, clics, strijkkralen met onderplaten en het boek: Abc van Tuk

Ik denk van mijn schoonouders een poppenbedje en punniken en de rest weet ik niet.

En ik begreep dat mijn broer ook wat had gekocht voor die aap en broer van man zal ook wel wat hebben.

ik vind het echt leuk, was ik vroeger maar zo verwend
Ik weet het niet eens voor 2011, laat staan voor 2012

Ik wil graag het huis van playmobil voor Juul, maar ik ben er niet geheel zeker van of hij er wel echt mee gaat spelen.....
voor Juul. Ik rol hier echt van mijn stoel en weet niet eens meer wat ik allemaal voor inspiratie heb opgedaan van die lijst voor Juul . Leuk hoor, helemaal los gaan! Ik vind sint ook echt leuk, maar houd het bescheiden (in vergelijking met Juul he ).
quote:amalia schreef op 02 december 2010 @ 21:38:

Voor de kinderen klaar hoor, maar mijn schoonzusje en zwager komen hier en daar wil ik toch ook nog een kleinigheidje voor. Vandaar.

En ik heb voor mijn ouders een Hemabon gekocht (sorry Jin) omdat ze gaan verhuizen en die wil ik met een dichie erbij op de post doen. ik ben anti-hema geworden omdat ze nog steeds niet in het buitenland leveren. Dussssssssssssss. Geniet maar lekker van je hema hoor.
Enka, qua cadeaus zitten we aardig op één lijn, grappig! Oudste krijgt de trein van playmobil voor kerst (hij wilde perse één met lichtjes dus lego viel af).
quote:Jinny schreef op 02 december 2010 @ 22:13:

voor Juul. Ik rol hier echt van mijn stoel en weet niet eens meer wat ik allemaal voor inspiratie heb opgedaan van die lijst voor Juul . Leuk hoor, helemaal los gaan! Ik vind sint ook echt leuk, maar houd het bescheiden (in vergelijking met Juul he ).

Ik ook. De mokkels krijgen 6 cadeautjes per kind en dat is het.

Wow Bam, wat een hoeveelheid. Ik denk dat opslagruimte huren idd een idee is
Suze, . Lijkt wel een nachtmerrie .
quote:Jinny schreef op 02 december 2010 @ 22:17:

Suze, . Lijkt wel een nachtmerrie .Ik doel op ene heer J. van den Boom he.
quote:Jinny schreef op 02 december 2010 @ 22:13:

En ik zag net nog dat ik wat vergeten ben op te noemen

Och ik weet wel dat ik volslagen los ga.. Ik compenseer gewoon wat ik vroeger nooit kreeg

En wat de oma's doen, daar kan ik niks aan doen
quote:Suze02 schreef op 02 december 2010 @ 22:16:

[...]

Ik ook. De mokkels krijgen 6 cadeautjes per kind en dat is het.

Wow Bam, wat een hoeveelheid. Ik denk dat opslagruimte huren idd een idee is Die hebben we al
quote:Jinny schreef op 02 december 2010 @ 22:16:

Enka, qua cadeaus zitten we aardig op één lijn, grappig! Oudste krijgt de trein van playmobil voor kerst (hij wilde perse één met lichtjes dus lego viel af).

Ik denk dat dat wel aan jou zoon besteed is, Jinny.

En ik schat zo in dat die trein zoveel kost, wat alle kadootjes van Juul bij elkaar kosten
Ohh trouwens Suze, gatver jeroen van de boom...

Ik kan het echt niet hoor met die megawenkbrauwenman..
Goedemorgen allemaal!
quote:Suze02 schreef op 02 december 2010 @ 19:11:

Over schaamte momenten gesproken. Ik heb een hele, hele, hele erge: ik heb dus vannacht gedroomd dat ik stond te zoenen met Jeroen vd Boom. Je-f***ing-roen vd Boom off al griezels... Dat geloof je toch niet?!?! Ga ik eens vreemd is het met die lelijkerd....

Mijn meneer hoeft zich dus duidelijk geen zorgen te maken.

Dat soort dromen heb ik ook wel eens, maar Jeroen v/d Boom is gelukkig nog nooit voorgekomen, da's wel echt erg
quote:Jinny schreef op 02 december 2010 @ 22:15:

[...]

ik ben anti-hema geworden omdat ze nog steeds niet in het buitenland leveren. Dussssssssssssss. Geniet maar lekker van je hema hoor.

Ik ben ook anti-Hema tegenwoordig sinds ik met hun klantenservice heb gesproken, nou ja, gesproken.

Had een klacht ingediend via website en werd terug gebeld. Tegelijkertijd dat die man zijn riedeltje afdraait 'goedemorgen met Dirk van Hema klantenservice, als het goed is spreek ik met mevrouw ....' hoor ik al irritant geluid op de achtergrond en zegt die bokkelul 'momentje hoor' en NEEMT HIJ ZIJN MOBIELTJE OP!!!!!! Ik heb opgehangen.
Zo pakketje 1 december vanuit US verstuurd, wordt vandaag afgeleverd

Ben benieuwd of ik nog inklaringskosten moet betalen aan meneer UPS zo.
Goedemorgen en ook weer goedendag, ik duik weer het bed in.

Rugklachten worden met de dag erger, dus ik doe het even rustig aan vandaag.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen
Lianne heeft Sinterklaasfeest op school. Vroeg ik aan haar of ze haar Zwarte Pietenmuts op wilde naar school.

"Neehee mama.... (zucht), die heb ik toch op school gemaakt!"

Mal, heb je al lang last van je rug? Heb je therapie?

Hel, goede reis.

Mamax, gaat het wat beter met je oog?

Bam, ha, ha, nee op oma's/opa's heb je geen invloed

Ha, ha, Suus en Jeroen

Star, wat een sukkel zeg van die klantenservice. Ik zou ook gelijk ophangen.

Kokos, al nieuws van schoonmoeder?

Star, misschien was zijn vrouw wel aan het bevallen .

Mal, sterkte met je rug. Komt het door de zwangerschap?
Nou als zijn vrouw Bart heette, dan kan het best eens zo zijn ja
quote:Star schreef op 03 december 2010 @ 11:50:

Nou als zijn vrouw Bart heette, dan kan het best eens zo zijn ja Welkom in de wondere wereld van hema .
Goedenmiddag

Zo T weer een gereedschapsriem en helm rijker. Kregen ze op school, ze gingen hem buiten opwachten en de ouders mochten daar ook bij zijn. Kouhoudddd! Maar wel leuk om al die koppies te zien. L loopt nu door het huis met de helm op.

Verder de hele morgen met mobiel bezig geweest... ik was hem kwijt sinds gister na mijn werk en dan staat hij nog op stil dus bellen hielp niet. Uiteindelijk Sim maar geblokkeerd en 10 min later vind ik hem in de speelgoedkist. Dus klantenservice gebeld en als het goed is kan ik over een uur weer bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven