Mode & Beauty alle pijlers

Extra lange kleding

30-11-2010 10:21 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor extra lange vrouwen.

Wie weet leuke extra lange kleding voor dames 1.85 and more.

Ok dan 1.80 en meer, laten we het ruim nemen.

Graag tips voor basics en leuke vrouwelijke kleding

Begin ik vast:

Esprit spijkerbroeken ex.l.

Tips van de lezers:

Lee spijkerbroeken, lengtemaat 35

Vera Moda

H&M lange lengte maten

H&M webshop, shirts lengte 78 cm.

Repeat voor shirts met lange mouwen en lang lijf

Lady Sting, ,,

Miss Etam (broeken niet voor maatje 38 of minder, broeken vallen

groter) verhoudingen kloppen niet altijd bij blouses.

New Look, online Hier

Bijenkorf, online ook: www.perfectlybasics.nl

WE, lengte 34, valt langer en...40 euro

Cars en Only

dorothyperkins internet, leuke jurkjes

Esprit online, spijker- en nettebroeken

Longlady internet

adidas, sportbroek long
Dat zijn al veel goede reactie's!

Wie weet nog een leuk merk voor leuke truien, v-hals en tot op de heupen ipv tot de taille en 3/4mouw
Had bij de Primark mooie truien! Die vallen bij mij ruim op de heupen (ik ben 1,80, bij mijn moeder van 1,60 valt hij als tuniek/jurk) die waren ¤9!! Anders geen idee!!
De jurkjes van Vanilia zitten mij (ben 1,81) heel goed.

Vaak zitten jurkjes in de taille wat hoog maar dit merk vind ik echt een aanrader, ook op de knie valt het zoals het hoort.
Voor truien is toch genoeg keus met de huidige mode tot over de heupen? Bij Vila en Saint tropez heb ik leuke truien weggehaald en ook Only heeft een paar lange basic coltruien die fijn zitten.
Heb deze week voor het eerst in mijn leven een passende sportbroek gevonden! Van adidas 'extra long'! Eindelijk niet meer dat gekke hoge water (ben 1.83).
Ik ben geen 1.80 maar heb wel een "lang bovenlijf".

Ik heb laatst bij DIDI basic tops gekocht, en die zijn echt lekker lang.

Nu draag ik ze vaak ergens onder zodat een korter shirt iig geen blote rug meer oplevert.

de tops staan ook op de website en kosten 19,95 zonder mouwen
Spuit 111, waar heb je die gevonden. Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik via de Otto een adidas jazzpant besteld, de Climacool long. Die zit geweldig. Ik wil een 2e en dat lukt maar niet, Otto heeft nu een ander type, de Climalite, en die is wel long maar niet "long" genoeg. Sportcheck had ze wel (nu niet meer), ook in grijs/rose, maar niet in mijn maat (38). Ik ben dus nog zoekende, de driekwartbroeken zijn me nu te koud.

Esprit heeft trouwens een enkele keer ook long-modellen, maar voor mij zijn ze net iets te kort.
hey,

Hebben jullie nog goede tips qua nette broeken? Ik ben 1.86 (heb in verhouding lange benen, lengtemaat 36) en sinds ik aan het afvallen ben wordt het voor mij steeds lastiger broeken te vinden. Ik koop wel vaak jurkjes, maar een broek is ook wel eens fijn! Op mijn werk mag ik n.l . geen spijkerboek aan.

Bij Miss Etam heb ik een tijd geleden wel een witte broek en leggings gehaald maar verder hadden ze niet echt iets wat ik op het werk aan kan.
anoniem_94707 wijzigde dit bericht op 03-12-2010 11:53
Reden: typfoutje
% gewijzigd
Ik ben heel gemiddeld van lengte, dus geen echte tips, maar de basis shirst van Steps en Didi vallen bij mij tot over m'n billen, dus voor lange vrouwen lijken me die ook goed draagbaar.

Ik vind de broeken bij Didi ook vaak lang vallen, maar goed, weet natuurlijk niet of dat echt zo is.
Hoi xlong, ik heb de broek gewoon bij de plaatselijke Intersport XL (roermond) gekocht. Ik heb het kaartje niet meer en op het etiketje in de broek staat jammer genoeg geen productnaam of artikelnummer of zo. Hij koste 37 of 38 euro.

Ik heb op de site van Adidas gekeken en daar hebben ze wel die Climacool en die van mij ook (essentials 3 stripe knit pants), maar daar staat niet bij of het de lange variant is...
Tallya: ik heb je gemeld bij de mods, omdat je in 4 topics hebt gereageerd en in alle vier reclame maakt voor XXX. Waarschijnlijk wordt je geband wegens spammen.
Astrid,

Ik ben ook 1.86 en ook broekenlengte maat 36. Ik koop bijna alle broeken via Esprit online. Ze hebben daar zowel jeans als nette broeken in die lengtemaat.
Dank je spuit 111, ik zal ook eens naar dat model kijken. Als er niet bij staat dat het om een lang model gaat is het volgens mij altijd de regular. Intersport XL in Hengelo had geen lange modellen, en vorige week was ik in Leeuwarden in de intersportwinkel in en die had ook niets.

Off-topic: Wel geslaagd voor een leuke schoen bij Passo (zo'n herenveterschoen maar dan met hakje), kan maar net qua lengte maar ik vind ze echt leuk, dus ik ben niet voor niets naar Leeuwarden gereisd.

On-topic:

Net als ruby koop ik ook bijna al mijn broeken via esprit-online. Bevalt prima.
Gewist.
anoniem_90779 wijzigde dit bericht op 09-12-2010 00:08
Reden: Bericht niet meer van toepassing.
% gewijzigd
quote:beauty93 schreef op 08 december 2010 @ 22:25:

[...]

Tallya heeft hier niets geschreven dus hoef je dit niet te melden. Of maak je nu stiekem zelf reclame voor x , ik zal het gelijk even googelen.Ik reageerde op een posting van Tallya, die stond voor mijn bericht, maar haar spam is schijnbaar (na mijn melding in het modtopic) door de engeltjes weggehaald, maar ze hebben mijn melding niet meegenomen. Ik zal mijn verwijzing naar de naam van de webshop dus weg halen. Moet jij het ook even doen in je quote. Meld je een spammer die vier topics vervuilt wordt je zelf ervoor aangezien
Borderwalk,

Dat was niet de bedoeling, mijn bericht heb ik gewist aangezien het onterecht was.

Groetjes B

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven