Extra lange kleding
dinsdag 30 november 2010 om 10:21
Voor extra lange vrouwen.
Wie weet leuke extra lange kleding voor dames 1.85 and more.
Ok dan 1.80 en meer, laten we het ruim nemen.
Graag tips voor basics en leuke vrouwelijke kleding
Begin ik vast:
Esprit spijkerbroeken ex.l.
Tips van de lezers:
Lee spijkerbroeken, lengtemaat 35
Vera Moda
H&M lange lengte maten
H&M webshop, shirts lengte 78 cm.
Repeat voor shirts met lange mouwen en lang lijf
Lady Sting, ,,
Miss Etam (broeken niet voor maatje 38 of minder, broeken vallen
groter) verhoudingen kloppen niet altijd bij blouses.
New Look, online Hier
Bijenkorf, online ook: www.perfectlybasics.nl
WE, lengte 34, valt langer en...40 euro
Cars en Only
dorothyperkins internet, leuke jurkjes
Esprit online, spijker- en nettebroeken
Longlady internet
adidas, sportbroek long
Wie weet leuke extra lange kleding voor dames 1.85 and more.
Ok dan 1.80 en meer, laten we het ruim nemen.
Graag tips voor basics en leuke vrouwelijke kleding
Begin ik vast:
Esprit spijkerbroeken ex.l.
Tips van de lezers:
Lee spijkerbroeken, lengtemaat 35
Vera Moda
H&M lange lengte maten
H&M webshop, shirts lengte 78 cm.
Repeat voor shirts met lange mouwen en lang lijf
Lady Sting, ,,
Miss Etam (broeken niet voor maatje 38 of minder, broeken vallen
groter) verhoudingen kloppen niet altijd bij blouses.
New Look, online Hier
Bijenkorf, online ook: www.perfectlybasics.nl
WE, lengte 34, valt langer en...40 euro
Cars en Only
dorothyperkins internet, leuke jurkjes
Esprit online, spijker- en nettebroeken
Longlady internet
adidas, sportbroek long
vrijdag 3 december 2010 om 10:39
vrijdag 3 december 2010 om 11:42
Spuit 111, waar heb je die gevonden. Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik via de Otto een adidas jazzpant besteld, de Climacool long. Die zit geweldig. Ik wil een 2e en dat lukt maar niet, Otto heeft nu een ander type, de Climalite, en die is wel long maar niet "long" genoeg. Sportcheck had ze wel (nu niet meer), ook in grijs/rose, maar niet in mijn maat (38). Ik ben dus nog zoekende, de driekwartbroeken zijn me nu te koud.
Esprit heeft trouwens een enkele keer ook long-modellen, maar voor mij zijn ze net iets te kort.
Esprit heeft trouwens een enkele keer ook long-modellen, maar voor mij zijn ze net iets te kort.
vrijdag 3 december 2010 om 11:52
hey,
Hebben jullie nog goede tips qua nette broeken? Ik ben 1.86 (heb in verhouding lange benen, lengtemaat 36) en sinds ik aan het afvallen ben wordt het voor mij steeds lastiger broeken te vinden. Ik koop wel vaak jurkjes, maar een broek is ook wel eens fijn! Op mijn werk mag ik n.l . geen spijkerboek aan.
Bij Miss Etam heb ik een tijd geleden wel een witte broek en leggings gehaald maar verder hadden ze niet echt iets wat ik op het werk aan kan.
Hebben jullie nog goede tips qua nette broeken? Ik ben 1.86 (heb in verhouding lange benen, lengtemaat 36) en sinds ik aan het afvallen ben wordt het voor mij steeds lastiger broeken te vinden. Ik koop wel vaak jurkjes, maar een broek is ook wel eens fijn! Op mijn werk mag ik n.l . geen spijkerboek aan.
Bij Miss Etam heb ik een tijd geleden wel een witte broek en leggings gehaald maar verder hadden ze niet echt iets wat ik op het werk aan kan.
anoniem_94707 wijzigde dit bericht op 03-12-2010 11:53
Reden: typfoutje
Reden: typfoutje
% gewijzigd
vrijdag 3 december 2010 om 13:10
vrijdag 3 december 2010 om 20:28
Hoi xlong, ik heb de broek gewoon bij de plaatselijke Intersport XL (roermond) gekocht. Ik heb het kaartje niet meer en op het etiketje in de broek staat jammer genoeg geen productnaam of artikelnummer of zo. Hij koste 37 of 38 euro.
Ik heb op de site van Adidas gekeken en daar hebben ze wel die Climacool en die van mij ook (essentials 3 stripe knit pants), maar daar staat niet bij of het de lange variant is...
Ik heb op de site van Adidas gekeken en daar hebben ze wel die Climacool en die van mij ook (essentials 3 stripe knit pants), maar daar staat niet bij of het de lange variant is...
zaterdag 4 december 2010 om 19:44
Dank je spuit 111, ik zal ook eens naar dat model kijken. Als er niet bij staat dat het om een lang model gaat is het volgens mij altijd de regular. Intersport XL in Hengelo had geen lange modellen, en vorige week was ik in Leeuwarden in de intersportwinkel in en die had ook niets.
Off-topic: Wel geslaagd voor een leuke schoen bij Passo (zo'n herenveterschoen maar dan met hakje), kan maar net qua lengte maar ik vind ze echt leuk, dus ik ben niet voor niets naar Leeuwarden gereisd.
On-topic:
Net als ruby koop ik ook bijna al mijn broeken via esprit-online. Bevalt prima.
Off-topic: Wel geslaagd voor een leuke schoen bij Passo (zo'n herenveterschoen maar dan met hakje), kan maar net qua lengte maar ik vind ze echt leuk, dus ik ben niet voor niets naar Leeuwarden gereisd.
On-topic:
Net als ruby koop ik ook bijna al mijn broeken via esprit-online. Bevalt prima.
woensdag 8 december 2010 om 23:09
quote:beauty93 schreef op 08 december 2010 @ 22:25:
[...]
Tallya heeft hier niets geschreven dus hoef je dit niet te melden. Of maak je nu stiekem zelf reclame voor x , ik zal het gelijk even googelen.Ik reageerde op een posting van Tallya, die stond voor mijn bericht, maar haar spam is schijnbaar (na mijn melding in het modtopic) door de engeltjes weggehaald, maar ze hebben mijn melding niet meegenomen. Ik zal mijn verwijzing naar de naam van de webshop dus weg halen. Moet jij het ook even doen in je quote. Meld je een spammer die vier topics vervuilt wordt je zelf ervoor aangezien
[...]
Tallya heeft hier niets geschreven dus hoef je dit niet te melden. Of maak je nu stiekem zelf reclame voor x , ik zal het gelijk even googelen.Ik reageerde op een posting van Tallya, die stond voor mijn bericht, maar haar spam is schijnbaar (na mijn melding in het modtopic) door de engeltjes weggehaald, maar ze hebben mijn melding niet meegenomen. Ik zal mijn verwijzing naar de naam van de webshop dus weg halen. Moet jij het ook even doen in je quote. Meld je een spammer die vier topics vervuilt wordt je zelf ervoor aangezien