Dorpsstraat revisited

16-09-2010 09:40 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren

In alfabetische volgorde: werk in uitvoering en "under construction"

C2'tje

D2'tje

L2'tje
Pffff filmpje is af met muziek. Wat een @#$%^* montage programma zit er op de mac. En mijn eigen montage programma speelt het materiaal heel raar af dus dat kan ook niet.

Luus wat heb jij voor montage software?

Goed nu dat filmpje even exporteren en dan kan ik het op de groep zetten maar dat zal wel morgen worden.

DD volgende week koffie lijkt me leuk.
Arrgh, de jouwe ook Beng? Kleinezus lag er uiteindelijk om 22.15 in. Daarna nog even op mijn gedichten zitten ploeteren, nu duik ik in bed. De vijfde nacht alleen op rij, maar morgen komt man weer thuis. En hij blijft twee hele weken! (Aan kerst en O&N zonder hem denk ik nog maar even niet wie weet gebeurt er nog een christmas miracle. )
Oh, dat is niet leuk TZ, kerst en oud&nieuw zonder man. Maar betekent dat ook dat je niet naar schoonfamilie hoeft? *voorzichtige *

Skinny jeans vind ik eigenlijk alleen leuk bij 18-jarige hyperslanke meisjes

Mijn jongetje wordt toch zó groot. Gistereren kwam hij helpen sinaasappels persen (kan je niet vroeg genoeg mee beginnen ). En vanavond heb ik hem laten helpen met pizza maken, mocht hij het deeg rollen. Zo schattig, als ik dan bij het aanrecht sta, schuift hij een gewoon een krukje bij Is alleen wel oppassen met scherpe messen!
Goedemorgen!

Meis was weer eens heerlijk vroeg wakker. *zucht*

TZ, dat lijkt me niet leuk zeg! Maar ik duim met je mee voor een Christmas miracle!

Sproetekind

In ons nieuwe huis kan Meis ook in de keuken komen, er is geen deuropening dan waar we een traphek in kunnen pleuren. Maar er zitten al kinderbeveiligingen op de onderste kastjes (toch handig, een huis kopen van mensen met twee kleine kinderen ) dus gelukkig hoef ik geen tophoog 'gootsteen'kastje te maken.

Ik verheug me wel al op krukje-bijschuif momenten!

Er kwamen hier net twee fietspad-sized sneeuwschuivertjes voorbij! Supergrappig. En ik me maar afvragen hoe die fietspaden toch zo schoon en niet-glad kwamen.
Goedemorgen.

Hier juist eindelijk weer wat 'latere' ochtenden. 7 uur is het nieuwe half 6 weer geloof ik. Gelukkig!!

En de late fles wordt ook steeds later dus ik heb goede hoop dat die straks niet meer nodig is.

Beng en TZ mochten jullie vanmorgen wel even uitslapen van jullie kroost? Of is dat echt wishful thinking?

voor Sproetekind die gewoon al echt kan helpen. Ik ben altijd echt verbaasd van dat soort dingen. Dan zijn de oudsten alweer zulke grote kinderen.

Uploaden van het filmpje is niet gelukt. Ga ik nog even proberen.
Mornin' !

Vannacht er nog 2x uit geweest voor Bengelien, 02.15 en 05.00 uur (dat is bij ons het nieuwe 6 uur, niet leuk ) En toen gelukkig pas weer om 08.00 uur.

Ze zit nu te schattig te dansen op de grond, alles beweegt mee. Erg gezellig.

TZ, niet leuk kerst en O&N zonder man in het vooruitzicht. Maar zonder schoonfamilie zou natuurlijk wel heel fijn zijn !

TZ, je hebt mail. Keek net even in mijn werkmail en er was eindelijk een reactie. Heb goede hoop dat het nu dan eindelijk geregeld wordt. Ben ik misschien nog op tijd voor een kerstcadeau
Oh ja TZ, heb ik helemaal niet gereageerd op je Kerst en ON alleen. Nie leuk nie! Ga je naar jouw familie? Of lekker thuis kneuteren?

Ik doe ook even mee met een kerst wonder te wensen. Zullen we anders Robert ten Brink voor je inschakelen?
voor All you need is looooooooove (of luf )
Filmpje staat op de groep.

Ennnnn het sneeuwt weer.

Oh en kruipen is weer volledig ingeruild voor tijgeren.
Ik zou lekker naar buiten met Pienmini, naar de markt. Maar er is hier echt een soort van sneeuwstorm. Ziet er prachtig uit maar om nou nu naar buiten te gaan.
Zou ik ook niet doen Pien. Woensdag met die ijzige wind was ik wel buiten met Bengelien maar dat was geen succes (Bengman moest echt even rusten na zhuisbezoek en Bengelien was nogal druk en gezellig). Toen ik terugliep aan het einde van de middag, het is maar 5 minuten van mijn moeder's huis naar ons huis, begon Bengelien gewoon te huilen van de kou. Zo'n enorm snijdende wind in haar gezicht. En ze zat echt flink ingepakt, muts/sjaal/winterjas/capuchon op/dikke voetenzak tot aan haar neus/kap naar beneden van de wandelwagen - echt alles wat ik maar kon verzinnen. En toch nog huilen, zo zielig.
Ik ga mezelf eens onder de douche slepen. En dan naar de winkel, de zaterdagdrukte trotseren. Zo geen zin in, maar moet toch wat te eten in huis halen.
Hier ook prachtige sneeuw. K zit in haar luie Nijntje stoel naar buiten to kijken
Hier nog steeds geen sneeuw, en dat terwijl ik alle tijd heb om ernaar te kijken!

Ik wil ook graag een stoel voor Bengelien. Ik heb de doo*moo verkocht, dat was te verleidelijk voor de kat. En het was een sta-in-de-weg. Ga ws. even bij Ike*a kijken tzt.
Hier sneeuwt het ook allejezus hard, ik kan de overkant van de straat niet eens zien

Ik wil weer eens een ouderwetse flutwinter, zo eentje zonder vorst

Zoals je sproetekind beschrijft is hij inderdaad al echt een kindje (en bij lange na geen baby meer)

Zoen, je bent misschien alleen met de feestdagen?

Ik duim voor je mee!!

Caat, hoe was het gisteravond?
Geen sneeuw bij jou beng? Mag ik bij jou komen wonen?
Haha en toen met dat prachtige uitzicht lekker een luier vol creëren. Ligt nu lekker te slapen dus ik ga mijn luie verkouden lijf maar eens onder de douche hijsen.
Mag wel Krieb, maar helaas sneeuwt het hier nu ook. Niet zo hard, maar toch een paar vlokken.

Ik ga naar de supermarkt (met de auto )
Ha! Hier ook al een uur een enorme sneeuwstorm. Zo hard heb ik het dit jaar nog niet zien sneeuwen! Inderdaad geen weer om naar buiten te gaan.

Keb net driftig de keuken gepoetst, plus bovenop het keukenkastje (heb 1 hele grote bovenkast), jakkes wat was dat plekky... Geen idee waar dat vandaan kwam.
Ik ga altijd naar de supermarkt met de auto... maargoed, in onze wijk zit er ook geen, dus moet best een eindje rijden voor een supermarkt. Ze zijn wel vorige week begonnen met bouwen van een supermarkt (eindelijk, de wijk bestaat al zes jaar nu).
Op onze tuintafel ligt serieus al 15 cm sneeuw van de afgelopen 10 dagen, en er is zelfs nog een deel gesmolten op zonnige dagen

Met de auto naar de supermarkt zou in ons geval echt nergens op slaan
Hier is zeker 10 cm gevallen al vandaag en het sneeuwt nog. Echt een hele dikke laag ligt er in ons tuintje. Moet zo toch echt even naar buiten. Maar komt goed.

Krieb ga je mee?
Ik doe er met de auto langer over dan lopend naar de supermarkt, moet nl. om een paar blokken huizen heen. Lopend is het 3 minuten ofzo.

Hier ligt nu een cm of 5 in de tuin, valt wel mee dus. Maar het sneeuwt nog steeds.
Middag!

Ik kom wel net van buiten met Jeetje en de slee Geweldig! We hadden het beide niet koud (maar hier waait het ook niet zo heel hard), wel heel goed ingepakt natuurlijk...En ook hier sneeuwt het zeker al twee/drie uur.

Vanmiddag nog wel de deur uit met het hele gezin, dus hoop wel dat de wegen niet glad zijn...

TZ dat meen je toch niet bah! Dat is zeker geen leuk vooruitzicht! Ik duim ook voor een christmas-miracle
Ooh wat heerlijk Laal!! Ik hoop ook dat het niet al te glad is vanmiddag, veel mensen op pad met het hele gezin ivm de Sint en bij gladheid gebeuren er toch meer ongelukken. Wij moeten morgen op pad, maar als het echt gaat ijzelen etc. dan blijven we thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven