Stomme meuk
zaterdag 4 december 2010 om 13:41
Ik zie net een reclame langskomen hier op het forum, van een draadloze koptelefoon. Die hebben wij jaren geleden ook es gehad. Echt bagger dat ding. Drie keer gebruikt en daarna in de kast gesmeten.
Verder ben ik ook geen fan geworden van zo'n los 'oortje' in je oor tijdens het handsfree bellen in de auto. Doe mij maar weer een ouderwets draadje.
En jij? Heeft de Sint stomme meuk voor je meegebracht dit jaar? Of heb je misschien zelf iets heel nutteloos kado gedaan?
Verder ben ik ook geen fan geworden van zo'n los 'oortje' in je oor tijdens het handsfree bellen in de auto. Doe mij maar weer een ouderwets draadje.
En jij? Heeft de Sint stomme meuk voor je meegebracht dit jaar? Of heb je misschien zelf iets heel nutteloos kado gedaan?
zaterdag 4 december 2010 om 13:55
Nijntje die draadloze koptelefoon heb ik ook nog ongebruikt in de kast leggen ergens..
Sind mn kinderen er niet meer in geloven krijgen ze iets wat ze graag willen ,mn vriend de (altijd)laatste cd van meatloaf en ik heb ze net met 20 euro en een pagina uit de "bol.com" door de sneeuw ,naar de boekhandel gestuurt "kijk een van deze wil mama hebben""!
Gelukkig geen getrut meer met hoeveel cadeautjes iedereen precies krijgt en dat de Sint papa+mama ook niet vergeet,(en dus allemaal Meuk in de zak heeft gestopt )
Sind mn kinderen er niet meer in geloven krijgen ze iets wat ze graag willen ,mn vriend de (altijd)laatste cd van meatloaf en ik heb ze net met 20 euro en een pagina uit de "bol.com" door de sneeuw ,naar de boekhandel gestuurt "kijk een van deze wil mama hebben""!
Gelukkig geen getrut meer met hoeveel cadeautjes iedereen precies krijgt en dat de Sint papa+mama ook niet vergeet,(en dus allemaal Meuk in de zak heeft gestopt )
zaterdag 4 december 2010 om 13:56
zaterdag 4 december 2010 om 14:51
quote:SeptemberGirl schreef op 04 december 2010 @ 13:56:
[...]
Wacht maar, na een week wordt je gek. Dat ding reageert op alles. Ik heb 'm uiteindelijk op de stoep kapot staan stampen, floot ie nog! Stom ding.... Hier hetzelfde verhaal, al was het bij mij na 2 dagen en heb ik hem met een hamer vermoord. Dat koop ik dus nooooit meer!
[...]
Wacht maar, na een week wordt je gek. Dat ding reageert op alles. Ik heb 'm uiteindelijk op de stoep kapot staan stampen, floot ie nog! Stom ding.... Hier hetzelfde verhaal, al was het bij mij na 2 dagen en heb ik hem met een hamer vermoord. Dat koop ik dus nooooit meer!
zaterdag 4 december 2010 om 14:51
quote:nike schreef op 04 december 2010 @ 13:48:
Ik ga zo'n sleutelhanger kado doen, dat als je fluit, dat hij dan piept.Goed plan! Had ik ook gedaan voor mijn ega die altijd zijn sleutels kwijt is. Reageerde echter ook op mijn stem! Heb 'm inderdaad ook kapot gestampt en het kloteding bleef toen ook nog piepen ja! Wat een Meuk!
Ik ga zo'n sleutelhanger kado doen, dat als je fluit, dat hij dan piept.Goed plan! Had ik ook gedaan voor mijn ega die altijd zijn sleutels kwijt is. Reageerde echter ook op mijn stem! Heb 'm inderdaad ook kapot gestampt en het kloteding bleef toen ook nog piepen ja! Wat een Meuk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zaterdag 4 december 2010 om 14:56
Mijn verlanglijstje dit jaar (met link erbij):
Lieve Sinterklaas,
Er zijn zo van die verwende mensen
Die hebben zich eigenlijk niets meer te wensen
Hun huis staat vol met allerlei zaken
En voor nieuwe is echt geen ruimte meer te maken
Daarom Sint, dit jaar alstublieft geen snuisterij
Maar iets nuttigs voor een ander dan voor mij
U snapt misschien al wat ik bedoel
Ik vraag u iets uit te zoeken voor een goed doel
Opgelost
Lieve Sinterklaas,
Er zijn zo van die verwende mensen
Die hebben zich eigenlijk niets meer te wensen
Hun huis staat vol met allerlei zaken
En voor nieuwe is echt geen ruimte meer te maken
Daarom Sint, dit jaar alstublieft geen snuisterij
Maar iets nuttigs voor een ander dan voor mij
U snapt misschien al wat ik bedoel
Ik vraag u iets uit te zoeken voor een goed doel
Opgelost
zaterdag 4 december 2010 om 15:07