Vergiftiging

04-12-2010 18:18 25 berichten
Ik heb een sinterklaasvergiftiging. De hele dag hoor ik en zie ik die owe man, op tv, radio en internet. Kan iemandie die goeie heer terug naar Spanje sturen?
Ik heb hem even voor je gebeld... hij gaat morgen terug... lief he
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 04 december 2010 @ 18:19:

Ik heb hem even voor je gebeld... hij gaat morgen terug... lief he Overmorgen toch pas?
Ik denk dat ie overmorgen pas gaat eerlijk gezegd.
Aanstellerd!! Het is 4 december, maandagochtend issie weer weg.

Lief bianca, maar kan het niet eerder. Ik ben aan de rand van een zenuwi zinking...
Heb nergens last van. Andere tv zender op zetten of dvdtjes kijken.
doe de "maandag koop ik een kerstboom" mantra... werkt hier vooralsnog prima!
quote:MEFS schreef op 04 december 2010 @ 18:18:

Ik heb een sinterklaasvergiftiging. De hele dag hoor ik en zie ik die owe man, op tv, radio en internet. Kan iemandie die goeie heer terug naar Spanje sturen?Oei, en de kersttijd moet nog beginnen. Krijg je dan geen last van kerstbomen, kerstboomballen, kerstklokjes, kerststollen, kerstverlichting en o, afschuwelijk, kerstliedjes?
Mijn kerstboom staat al 'n week.
quote:Erwt schreef op 04 december 2010 @ 18:19:

[...]

Overmorgen toch pas? Ja maar morgenavond is hij uitgeteld en heb je er al geen last meer van.
ow elninjoo als het aan mij gelegen had ook... maar helaas is familie daarop tegen (er staat al wel een heul kleintje met kemp balletjes ...weekje of 3 al... ter compensatie tegen het verschrikkelijke sint gebeuren)
el ninjoo@ Ondanks de massale protest en gegil, heb ik een andere zender zonder sint, maar nu hebben de kids notwenningsverschijnselen

even een overdosis
Mijn kerstboom staat meestal tot april stof te vangen.
Wees niet te blij met zijn verterk, daarna zitten we voor minstens n weeek of 3opgezadeld met dat hoho hoo -figuur, inclusief bel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
jala, dat is GEMEHEEN
Maar ben het er wel mee eens dat het lang duurt, toch wel een 1/12 van een jaar zo'n beetje.

dus:
Ik lijd met je mee,MEFS.

Ik ben een regelrechte afstammeling van de Sinterklaas elke maand kwam het grote boek op tafel en dan de week voor zijn "verjaardag" een verschrikking.

Ben zo blij dat hij strakjes vertrekt.
Ik ga de kids een overdossis geven: pakjesavond is bij ons bij deze officieel geopend.
quote:MEFS schreef op 04 december 2010 @ 19:11:

Ik ga de kids een overdossis geven: pakjesavond is bij ons bij deze officieel geopend.veel plezier.
ik vind de sint nog niet zo`n drama, wat daarna komt blok ik het liefst!! kkk; kloterige kut kerst.

Alles van kerst blok ik. Ik doe er niet aan. Dat vind ik pas vergif..

Ik duik de rest van de maand t liefst onder. Begraaf me in school werk. Helaas begint stage pas na de kerst vakantie.

Bummer.
Ik ben ook wel klaar met de goedheiliggast. Morgen nog en dan eindelijk weer rust. (Lees geen kinderen meer die om drie uur ;s nachts komen vragen of ze in hun schoen mogen gaan kijken.)
Jaaaaa, ik wil kerst. Kerstbomen, kerststol, kerstversieringen, kerstlichtjes... Was het maar maandag.
Eens, kerst is veel erger. De radio op het werk die de godganse dag Maraja Kerrie uitbraakt met die afschuwelijke belletjes.

Zo'n stomme boom in huis halen en die volhangen met kitsch. Alleen het kerstdiner vind ik leuk, want voor lekker eten kun je me 's nachts wakker maken. Jammer dat dat diner een goede maand voorbereid moet worden met kerstliedjes, glittertroep en gemaakte blijheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven