Het grote Verveel-topic; the sequel

27-10-2010 20:34 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het oorspronkelijke topic een beetje is doogebloed. En dat is jammer, want het was gezellig. Dus met die topic geven we de boel een nieuwe boost!

Dit topic is de plek om slap te komen ouwehoeren als je je verveelt. Zin of onzin. Als 't maar gezellig is en de tijd verdrijft!

Geen verplichte vaste groepjes, iedereen welkom. Als je je gewoon even een uurtje verveelt en je hebt zin in een praatje, of als je hier wel vaker langs wilt komen... Niks moet, alles kan!!
668, the neighbour of the Beast
Onee yonna jij ook al??? Marels heeft dr boom ook al staan

Ja we houden met zijn 3en het topic in stand knap he

Ik heb helemaal geen trek komt door al het lekkers van de afgelopen dagen Ga weer heel streng op mijn eten letten... en veel sporten wil de dam tot damlopen volgend jaar..
Het gras aan de overkant is niet groen.
Wij hebben heerlijk gegeten! Chiliconcarne (moet dat nou aan elkaar of niet?) Straks moeten we nog heel even weg. Iets wegbrengen waar mensen al een tijd op wachten. Dus man heeft de harddiskrecorder al ingesteld op Boer zoekt vrouw!

Jij loopt ook hard, Kampen? En je rookt? Ttsskkk..... Maar wel heel gaaf. Man en ik willen ook de Dam tot Dam gaan lopen komend jaar! Misschien komen we elkaar dan wel tegen
Yonna! Haai. Ja, wij doen dat met zijn driëen, af en toe aangevuld met Miekie. Maar je mag best mee doen hoor.

't Is Chili con Carne, trouwens
yes lopen en roken. Wat een prachtige combi vind je niet

Eigenlijk tijd om te stoppen maar ik berdring graag sommige gevoelens met een peuk of wat Plus het feit dat ik bang ben om aan te komen ben er net 28 kwijt.

Dus tja.... Misschien komen wij elkaar wel tegen idd..
*hatsjoe*
gezondheid
Danku
Gezondheid Marels

Ha Yonna, gezellig!!! Ja met zijn 3-en houden we een topic in stand en soms met wat meer.

Klaas was gezellig. Ben blij dat ik weer thuis ben want nichtje was wel héél opgewonden, en dat maakt een hoop geluid kan ik jullie zeggen.

Ik voel me enorm volgevreten en kerst moet nog komen, zucht... Ben jij 28 kilo afgevallen Kampen? Cool! Dan kan je ook wel stoppen met roken want die eventuele kilo's val je dan ook makkelijk weer af. Bij mij waren het er 5, andere komen helemaal niet aan.
Heb je nog wat leuks gehad van de Sint? Of was het alleen voor de kleine kids?

Ja kleine kinderen maken een hoop herrie soms hoor! Mijn neefje was over zijn toeren omdat hij gevallen was. Brullen joh en ik had m vast en kijk m en zeg en nu? Nou toen maar gauw aan papa gegeven kan er soms helemaal niks mee.

Jaa maar heb er wel bijna 2 jr over gedaan en dat wil ik niet nog eens hoor
Ik heb soepkoppen gehad en man vindt ze lelijk haha! En ik heb (te erg) een waszakje gekregen om bh's in te wassen. Ik stop ze altijd gewoon in de was. Tot grote ergernis van mijn moeder. Tja je blijft toch nog altijd kind...

Het feest was meer voor mijn nichtje. Met kerst doen we altijd een kadootje voor elkaar en geef ik mijn ouders ook een kadootje. Mijn zus heb ik al verwend toen ik terug kwam van vakantie.

Niet eens in een maandje gelukt?? Knap hoor!! Ik heb aanleg om fatsig te worden dus moet ook altijd goed opletten. Ik heb van die vriendinnetjes die kunnen eten wat ze willen maar er komt niets aan. Een vriendin is paar weken geleden bevallen en alweer helemaal op gewicht.
Ik ben 27 jaar geleden voor het laatst bevallen en ook alweer op gewicht

Slaap lekker!
Yonna hoe doe je dat

Ben echt heel goed bezig vandaag!! Heb gewerkt, boodschappen gedaan, huis opgeruimd, to do list gemaakt (moet nogal veel doen), alvast een kerstkado ingepakt voor , broccolisoep gemaakt én er staat nu een speculaascake in de over, ruikt lekker joh!!

Woensdag vier met mijn vriendinnen Sklaas dus vandaar de cake. Zo ga ik nog even mijn agenda voor 2011 bestellen (zelf gemaakt bij de Hema) en dan... dan moet ik toch echt aan het gedicht. Er is geen uitweg meer, morgen heb ik er geen tijd voor dus het moet vandaag!!

Ik kom hier vandaag niet terug voordat het gedicht af is. Dames... (extra lange dramatische stilte) wish me luck!
O ja en als dat af is ga ik denk ik ook nog de boom opzetten. Nu ben ik echt weg.
Hey! Ik kom ook weer eens om de hoek kijken. Ik verveel me. Mijn vriend is weg en ik mis hem heeeeel erg... Zielig he....
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Waar issie heen? En hoelang issie weg?

*gaat snel verder met dichten*
Hee smiecht! Je doet wel errug lang over een gedichie hoor!

Dat gewicht...tja...trainen, trainen en nog eens trainen
Mogge. Tikker, Klaas is opgehoerd hoor, je moet alles verkersten. Speculaascake wordt uiteraard bij deze ingevorderd.

Haai Amandroe. Je vriend is dan toch wel minstens een jaar op uitzending naar Afghanistan he? Wanneer komt ie terug en waar is ie heen?

KAMPEN! Waar hang jij uit? Toch niet aan het werk ofzo?

Ik ben een sukkel. Ik zat lekker te dubbelnicken maar ik heb mezelf gierend verraden.
Klaar

Ik doe er zo lang over omdat ik echt helemaal geen inspiratie heb!! Echt normaal maak ik de meest hilarische en medogenloze gedichten maar dit jaar... het zit er gewoon niet in...

Ik ben al aan het verkersten. Maar omdat iedereen tegenwoordig kinderen heeft in mijn omgeving kon het niet eerder dan woensdag aanstaande. Sorry Marels, zal het nooit meer doen Marels, SKlaascake Marels?

Waarom ben je in godesnaam aan het dubbelnicken, hoe heb je jezelf verraden en wat nu? En wat is je excuus?
Owww wacht ik weet het al... o shit ben jij dat??

*gaat topic nog even een keer goed lezen, ben zo terug*
Heej ben je nou zo geschrokken dat je gevlucht bent of heb je een permaban te pakken. Nee toch??

*hangt aan Marels been, zeg dat het niet waar is!!*

Ik ga slapen, hoop je morgen weer te lezen dame en dan wil ik ook weten hoe het is gegaan. Heel veel sterkte en succes. En onthou als ze iets zien wat ze niet aanstaan dan laten ze dat meteen weten

Truste allemaal!
Nee hoor, ik hing op de bank. Ik laat vanavond wel iets weten.
O gelukkig maar. Ben benieuwd.

Ik had vandaag controle bij de gyn betreffende mijn operatie. En het ziet er allemaal goed uit. Het was een vleesboompje.

Mijn kat doet raar. Normaal kruipt hij, zodra ik ga zitten, meteen op mijn schoot en wil hij aandacht. Hij gaat dan gewoon over de laptop liggen. Maar nu ligt hij achter me op de bank in mijn nek... Issie echt nog nooit geweest. En maar kopjes geven en spinnen. Vreemd beest..
Hoooiiiii

Sorry mensen heb dubbele diensten gedraaid was zo druk en tja beste paard van stal moest blijven hamburgers pakken

Marels wat heb je gedaan? waarom dubbele nick welke post was het?

Fijn Tikker dat het niks ernstigs was. Opluchting zeker.

Katten zijn ook vreemde dingen hoor! Ga even eten heb honger.
Dat is mooi Tikker! Hele opluchting zeker? Wij hebben twee katten en de ene kat gaat opeens doen alsof hij de baas is Het blijven gekke katten!

Dubbele diensten? Hoe moet ik dat zien en wat hebben de paarden met die hamburgers te maken?

Ohohohoh! Marels, dubbelnicken mag niet! *foei* Waar?

Vandaag naar de tandarst geweest..... wordt een duur grapje want niet goed verzekerd voor tandheelkunde...
Yonna leef je onder een steen Schiphol heeft veel vluchten geanulleerd of zijn vertraagd en ik noem mezelf even het beste paard van stal omdat ik gevraagd ben langer te blijven er is maar een die zo goed hamburgers kan bakken als ik bedoel burgerking draait over uren op zulke dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven