Beffen na klaarkomen van man? Cleanup
zondag 25 juli 2010 om 22:32
zondag 5 december 2010 om 17:39
zondag 5 december 2010 om 22:07
quote:efenem schreef op 05 december 2010 @ 15:02:
@missterry
Niet beffen en niet zoenen na het pijpen.....jeetje.....
Ik vind dat je echt niet "veeleisend" bent hoor. Ik ken eerlijk gezegd geen mannen die het niet lekker vinden om te beffen.
Maar waarom vind hij dat dan maar niks?hij vind t vies, smaak en idee... heeft t wel eens gebeft maar is niet leuk hij trekt gezicht als oorwurm dan hoeft t voor mij al niet meer. ik snap t niet, want ik vind t wel lekker, maar ja ik houd ook niet van champignons en hij wel... miss toch kwestie van smaak haha!
@missterry
Niet beffen en niet zoenen na het pijpen.....jeetje.....
Ik vind dat je echt niet "veeleisend" bent hoor. Ik ken eerlijk gezegd geen mannen die het niet lekker vinden om te beffen.
Maar waarom vind hij dat dan maar niks?hij vind t vies, smaak en idee... heeft t wel eens gebeft maar is niet leuk hij trekt gezicht als oorwurm dan hoeft t voor mij al niet meer. ik snap t niet, want ik vind t wel lekker, maar ja ik houd ook niet van champignons en hij wel... miss toch kwestie van smaak haha!
zondag 13 maart 2011 om 18:51
maandag 14 maart 2011 om 08:59
Als ik goed opgewonden ben vind ik vrijwel niets vies. Ik vind het wel belangrijk om vooraf (allebei) schoon te zijn, maar dan mag seks best "wat vunzige" seks zijn, dat (of het vooruitzicht daarop) windt mij juist extra op. Voor echt overgeven aan lekkere (ongeremde) seks moet je niet vies zijn van je partner en ook niet van jezelf, denk ik.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
maandag 28 maart 2011 om 02:39
dinsdag 5 juli 2011 om 21:03
quote:MeneerNieuwsgierig schreef op 27 maart 2011 @ 23:18:
Okay bedankt voor de reacties, mijn conclusie.
Blijkbaar is het voor vrouwen (deels) toch wel extra opwindend t.o.v. Normaal beffen. Hoop mannen trekken het gewoon niet, degene die het wel aantrekt hebben gereageerd.
Nou, omdat je het speciaal heb ge-upt dan:
ik persoonlijk vind het niet extra opwindend tov normaal beffen, maar mijn lief vind de combi met zijn sperma niet lekker qua smaak.
Okay bedankt voor de reacties, mijn conclusie.
Blijkbaar is het voor vrouwen (deels) toch wel extra opwindend t.o.v. Normaal beffen. Hoop mannen trekken het gewoon niet, degene die het wel aantrekt hebben gereageerd.
Nou, omdat je het speciaal heb ge-upt dan:
ik persoonlijk vind het niet extra opwindend tov normaal beffen, maar mijn lief vind de combi met zijn sperma niet lekker qua smaak.