Beeindigen nationale postcodeloterij
maandag 6 december 2010 om 09:08
Mijn man werd laatst gebeld door de nationale postcodeloterij. Een hele hoop blabla over lid worden en meespelen, maar het enige wat hij hoort zijn de twee gratis loten die je krijgt. Hij zegt dus overal braaf ja en amen op (grrrrrrrrr).
Afgelopen vrijdag de brief in de bus; fijn dat u wilt meespelen!!! Nou niet dus. In de brief staat gelukkig ook dat je binnen 7 werkdagen nog telefonisch kostenloos kan opzeggen dus dat heb ik net gedaan. Het ging voor mijn gevoel wel erg makkelijk en de mevrouw zei dat ik deze week een bevestiging zou ontvangen en ze beloofde dat er niets afgeschreven zou worden.
In ben een heel klein beetje sceptisch, maar we zullen zien. Iemand ervaringen met de postcode loterij en het opzeggen?
Afgelopen vrijdag de brief in de bus; fijn dat u wilt meespelen!!! Nou niet dus. In de brief staat gelukkig ook dat je binnen 7 werkdagen nog telefonisch kostenloos kan opzeggen dus dat heb ik net gedaan. Het ging voor mijn gevoel wel erg makkelijk en de mevrouw zei dat ik deze week een bevestiging zou ontvangen en ze beloofde dat er niets afgeschreven zou worden.
In ben een heel klein beetje sceptisch, maar we zullen zien. Iemand ervaringen met de postcode loterij en het opzeggen?
maandag 6 december 2010 om 09:14
Bij telefonische colportage heb je een bedenktermijn van 7 dagen, dus de NPL is verplicht jullie abonnement stop te zetten. Wat je nog wel kan doen;
Een aangetekende brief sturen waarin je aangeeft op te willen zeggen. (hiermee zou ik nog wel even wachten tot woensdag., zonde als het gewoon goed gaat en je geld besteed aan een aangetekende verzending)
Mocht er geld worden afgeschreven, direct laten storneren.
Een aangetekende brief sturen waarin je aangeeft op te willen zeggen. (hiermee zou ik nog wel even wachten tot woensdag., zonde als het gewoon goed gaat en je geld besteed aan een aangetekende verzending)
Mocht er geld worden afgeschreven, direct laten storneren.
maandag 6 december 2010 om 09:26
Je kan geld van Loterijen niet laten storneren...
Ik heb dit ook gehad maar dan met de Lotto! Ook 2 loten gratis, gewonnen bla bla bla en zit er nu ook aan vast.
Ben al weken bezig met het ongedaan te maken!
Naar de bank geweest om alles te storneren maar dat is het enige wat zij niet kunnen doen...storneren van loterijen....
Ik heb dit ook gehad maar dan met de Lotto! Ook 2 loten gratis, gewonnen bla bla bla en zit er nu ook aan vast.
Ben al weken bezig met het ongedaan te maken!
Naar de bank geweest om alles te storneren maar dat is het enige wat zij niet kunnen doen...storneren van loterijen....
maandag 6 december 2010 om 09:45
Ik zou er nog een een aangetekende brief tegenaan gooien.
Beëindiging deelname
Indien u uw deelname aan de Nationale Postcode Loterij wenst te beëindigen dient u dit schriftelijk aan ons doorgeven. Ons adres is:
Nationale Postcode Loterij
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam.
Vermeld in uw bericht alstublieft duidelijk uw verzoek, naam, adres, rekeningnummer en uw handtekening
Beëindiging deelname
Indien u uw deelname aan de Nationale Postcode Loterij wenst te beëindigen dient u dit schriftelijk aan ons doorgeven. Ons adres is:
Nationale Postcode Loterij
Van Eeghenstraat 70
1071 GK Amsterdam.
Vermeld in uw bericht alstublieft duidelijk uw verzoek, naam, adres, rekeningnummer en uw handtekening
“Don’t look back – you’re not going that way.”

maandag 6 december 2010 om 10:05
Jaren lang geleden wou mijn man meedoen met de postcode loerij. Hij won twee gratis loten. Hij moest alleen even een antwoord strook sturen. Hij deed en we zaten vast aan nog een lot. Een paar maanden later zelfde verhaal. Op een gegeven moment was ik zat om elke maand zo veel geld uit de balk te gooien en heb ik alles opgezegd. Telefonisch kon toen niet. Aangetekend opgestuurd, maar ik had alleen mijn handtekening eronder gezet. Daarna met zijn handtekening, het ging ook mis. Het duurde zeker een paar weken voordat we ervanaf waren. En we werder jaren lang lastiggevallen: waarom zo'n kans laten gaan, stel voor dat onze buren winnen, enz enz.
Ik hoop dat het bij jullie makkelijker gaat. Ze hadden beterschap beloofd.
Ik hoop dat het bij jullie makkelijker gaat. Ze hadden beterschap beloofd.

maandag 6 december 2010 om 12:05
Ik zou er idd nog een brief heen sturen voor de zekerheid, maar dan niet aangetekend, dat vind ik weer zonde geld.
Verder denk ik dat de Postcode Loterij dit soort dingen over het algemeen wel netjes afhandelt (dus niet A zegt en B doet), omdat zij niet negatief in het nieuws willen komen én omdat zij sowieso al en enorme omzet en winst hebben. En dus vanwege een geschil niet hun reputatie op het spel willen zetten.
Verder denk ik dat de Postcode Loterij dit soort dingen over het algemeen wel netjes afhandelt (dus niet A zegt en B doet), omdat zij niet negatief in het nieuws willen komen én omdat zij sowieso al en enorme omzet en winst hebben. En dus vanwege een geschil niet hun reputatie op het spel willen zetten.