Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 05 december 2010 @ 20:55:

Ach wat leuk Mal! Wat heeft hij allemaal gekregen van de sint?Little people boerderij en circusdraairad, duplo brandweerauto en heel veel kleur- en stickerboekjes en verf en waskrijtjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, leuke dingen! Brandweerauto´s zijn cool! Tekent en stickert hij graag?

Star, acht wat lief met Barbie en Monchichi! Leuk gehad dus?
Yep was leuk.

Jullie ook vanavond gevierd?
Monchichi, dat is jeugdsentiment! Echt retro.

Wist niet dat je die nog kon kopen!

Jinny, ja hij stickert en kleurt heel erg graag. Daar is hij elke dag mee in de weer!
Ja leuk hè? Ik heb de mijne van vroeger nog!
quote:Star schreef op 05 december 2010 @ 21:04:

Yep was leuk.

Jullie ook vanavond gevierd?Nee, vanochtend. Vanavond zou garant staan voor een overprikkelde week, dus vanochtend in zeer gedoseerde vorm gevierd. Was prima zo, jongste begon bij het eerste cadeau al te brullen omdat het hem allemaal wat teveel werd en oudste heeft de hele dag al stuiterend doorgebracht . Ik ben herstellende van een vaag buikgriepje en heb de hele middag in bed gelegen, dus was prima zo.
Wat grappig! Ziet die er nog wel een beetje mooi uit, of is hij helemaal plat geknuffeld?

Ik vond vroeger de knijpbeertjes zo leuk. Dat komt vast ook wel weer eens in de mode. Ik had een koalabeertje en die zat dus altijd vast aan mijn jas of vest.
Het is hier wel rustig he! Allemaal aan het uitpakken nog

Ben zo benieuwd wie de vivasint al heeft gezien en wat voor gedichten er waren. Maar ja, ik moet zo echt naar bed (hele zere rug weer).

Jinny, beterschap! Slim dat jullie het klein gehouden hebben. Waren de jongens blij met de cadeautjes? Wat had je gekocht?
Hai

Vanmiddag berichtje getypt, staat hete r niet! Nou ja zeg!

Dank u sinterklaas! Ik ben erg blij! Heb een tassenhanger gekregen die ik hier niet meer kon krijgen (Pink Ribbon...) en een sjaaltje. En een mooi gedicht. Helemaal goed!

ik gok nog steeds Amalia of Hel. Wil diegene ook mijn gedicht op de site plaatsen?

Hier leuke dag gehad. Kinders enorm verwend, maar ze waren zoooo lief! Vooral oudste was erg lief, ook begaan met zijn zus. jongste herstellende, vanmorgen enorm driftig, maar vanmiddag iets beter. Gaat gelukkig betere kant op dus.

En nu morgen dakkapel! Joehoe!!!

Anderen ook leuk verwend dus. Fijn! Lees leuke dingen!

Monchichi. Leuk!!!
Och arme jongste. Zat er wel een mooi kado voor hem bij? Pop nog gelukt?

Vage buikgriepjes zijn niks! Morgen weer werken wel?

Volgens mij is mijne best kaal geknuffeld Mal

Koalaknijpbeertje had ik ook volgens mij

haha, ik heb hem nog gevonden ook. De middelste had ik. En die kreeg ik toen ik 4 was ofzo, dus mijn ouders waren heel hip toen. Ik heb er nog foto's van dat ik die kreeg op mijn verjaardag

Bridge, hoera morgen dakkapel. Fijn dat de kinders een leuke maar ook lieve dag hadden!
Bridge, fijn dat het zo leuk ging met de kinders samen!
De opbrengst van de jongens:

Oudste:

carrerabaan, kussentje, kerstlampje voor in de tuin, boek om woordjes mee te maken, lego, handschoenen.

Jongste:

brandweerauto van playmobil, dekbedovertrek, vriendenboekje, kerstlampje voor in de tuin, kussentje, prentenboek
Star, ben morgen nog vrij, fijn! Moet morgen naar de kno-arts met jongste. Pop had hij gekregen net voor de operatie. Hij vindt hem haar leuk. Buikgriep gaat wel weer beter nu, gisteren was echt rampzalig. Heb met jongste op de bank tv gekeken en gewacht tot man en oudste weer thuis waren. Ging net goed .

Bridges, leuk dat het zo gezellig was! Succes morgen met de dakkapel!
Af en toe een spurtje richting toilet?

Mooie score!
Jaaaaaaaa, mijn meneer heeft het gefikst! Cewl zeg. Ik ben weer online.

Ik ben alleen al mij links kwijt. Mal stuur bak eens als je wil?

Creuset pannetjes zag ik Star. Ik doe toch maar keramiek, die zijn net ietsje groter en een heul stuk goedkoper

Maar er staan ook recepten in zonder deksel en daar heb ik soufflé bakjes voor (en dat wist Sint vast ). Van de Ikea (als jullie nu nog niet weten wie mijn Sint volgens mij was...).

Zo iedereen goed verwend zie ik? Mooi! Allemaal blije kindjes (die van Jinster morgen als ze bekomen zijn vast ook )

Hier ook weer voldoende nieuwe zooi in huis (oa Barbie, Polly Pocket voor oudste. Jongste Ieniminie, vormenstoof, blokken).

Nog een tip trouwens voor onszelf: ik heb dit jaar een familieplanner van Thoeris maar die was hastikke duur (18,00euro). De nepperd van de Hema is precies hetzelfde en slechts 7 euro.
Succes morgen met dakkapel Bridge!

Hier aannemer gehuurd. Start februari. Hopelijk zit het weer mee...
Zo, Sint weer uitgepakt en iedereen blij. Wat een drukte toch altijd weer. Maar erg gezellig
quote:Maleficent schreef op 05 december 2010 @ 21:05:

Monchichi, dat is jeugdsentiment! Echt retro.

[afbeelding]

Wist niet dat je die nog kon kopen!

Jinny, ja hij stickert en kleurt heel erg graag. Daar is hij elke dag mee in de weer! Ohh die laat ik niet aan juul zien...
goedemorgen!

Mal, .

Suze, wat fijn dat de eindejaarsuitkering weer is gered door man! Fijn!

Amalia, klinkt als een gezellige dag gisteren!

Bam, hoe vond Juul zijn sintfeest? Heeft hij genoten? En jij en man ook?
Ik pepernoten aan oudste meegegeven voor de kita. Ben benieuwd. Lusten ze vast niet . Ze hebben daar vandaag een (wel anders dan in Nederland) sintfeest.
Hel, weer bekomen van de reis? Leuk sinterklaasfeest gehad?
Ik heb een lekke band! (nee niet van de fiets)
Mal, . Kun je nu wel naar je afspraak?
Ja, ik bel zo even mijn wegenhulp, ik heb dekking aan de voordeur. En als we zo ver weg moeten gaan we sowieso niet met mijn auto

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven